Mua vituttaa mieheni
Se vaan makaa, eikä seksielämästä tule mitään, haluaisin taas kerran mennä panemaan exääni. Mut se ei anna. Ei kuulemma anna varatuille. Oon raskaana eikä mies perkele edes nuole mua. Oon yrittänyt puhua miehelle, että mistä kiikastaa. Ei tulosta. Kuulemma on kaikkia vaivoja eikä oikein huvita. Kerran pari viikossa siltä saa armosta. Ennen oli joka päivä seksiä.
Mitäs tässä nyt tekis?
Kommentit (7)
No se ajattelee. että jos on tiukasti paikoillaan niin sä vielä löydät joku päivä sen terskan. Jos liikahtaa, niin hukkaat paikan, tiiäks.
Ja btw; sun exä liioitteli ja teeskenteli orkkunsa. Trust me, I know.
Etkö saa miestäsi nauttimaan? Menkää seksiterapeutille. Voi oppia miehen tarpeista.
Jos miehesi puhuu sinulle vaivoista, ja sinun asenteesi on tämä, niin en ihmettele jos ei pedissä roihua.
Voi hyvä nainen, sä et nyt tajua yhtään tilannetta. SÄ OOT RASKAANA, se on ihan eri juttu kuin normisti. Kuinka sä voit ajatella noin kun sä synnytät sun miehelle lapsen!!! Mikä tampio sä olet jos et tajua mikä duuni se sun kestäminen miehelle on!!! Että kun minä ja mun pillu, vinku vinku vinku. Sä et ole tuota lasta ansainnut jos et tuota parempaan pysty. Voi mies ja lapsi parkaa. Äiti ja äitin toosa, tärkeempää ei maailmassa olekaan...ei jumalauta...
Meillä pannaan hyvällä lykyllä kerran kuussa, ollaan n. 30-vuotiaita eikä lapsia..... Ja mullakin sen takia exä mielessä joskus =///
Pitäis sun ymmärtää, ettei elämä pyöri sun toosan ympärillä...
Mene naikkonen, mene panemaan exääsi! Ei sun moiset moiset löysäpimpit kiinnostakaan : D