Onko ihmistä ”olemassa” jos hän ei ole somessa?
Vai onko ihminen epäilyttävä tyyppi jolla salattavaa tai hävettävää?
Kommentit (48)
En ole enkä ole koskaan ollut somessa. Olen olemassa. Paljonhan meitä on jotka ei välitä olla. En ole sosiaalinen tyyppi muutenkaan vaan erakkomainen introvertti, miksi olisin sitten somessa?
Ei minulla ole mitään salattavaa tai hävettävää mutta kieltämättä välillä tuntuu etten oikeastaan ole olemassa kun en ikinä ole missään somessa ollut. Face kun tuli kuvioihin niin pikkuhiljaa alkoi kaikki yhteydenpito siirtyä sinne ja minut unohdettiin.
Kyllä olen olemassa ja riippuu mitä Suomella tarkoitetaan, mitään Facebookia ei ole, whatsapp löytyy. Ei ole mitään salattavaa ja muutenkin tunnollinen perheen iskä, miksi pitäisi koko elämä pistää jakoon, vähät kiinnostaa mitä muutkaan ovat tehneet tai olleet tekemättä.
Voi tuska :D
Enkö ole siis olemassa, kun en ole somessa?
Aivan kauhean epäilyttävä tottakai, kun poistin facebook tilini kyllästyttyäni katselemaan muiden diipadaapa kuvia ja postailemaan jonninjoutavaa skeidaa sinne.
Siis tällainen aloitus.... oikeestiko?
Elän ihanaa ja onnellista elämä, en tarvitse somea 😊😊😊
kaikin puolin epäilyttävä erakko.
😮
Mietin juuri, etten tiedä ainuttakaan kaunista naista55 lähipiiristä, joka ei olisi Instassa, Facessa tai snäpissä.
Oletko olemassa, jos et ole vauvapalstalla pätemässä?
En ole koskaan edes harkinnut liittymistä mihinkään somekanavaan. En tarvitse niitä.
Vierailija kirjoitti:
Mietin juuri, etten tiedä ainuttakaan kaunista naista55 lähipiiristä, joka ei olisi Instassa, Facessa tai snäpissä.
Niin, he ovat reaalimaailmassa, jossa sinä sitten taas et ole.
Siltä tuntuu, että naamakirjan ja twitterin ulkopuolelle jättäytynyt on epähenkilö.
Jaa-a. Itse en ollut erityisesti "olemassa" silloinkaan kun olin somessa. Tarkoitan, että olin ihan yhtä vähän kiinnostava kuin nytkin ilman somea.
Vierailija kirjoitti:
En ole enkä ole koskaan ollut somessa. Olen olemassa. Paljonhan meitä on jotka ei välitä olla. En ole sosiaalinen tyyppi muutenkaan vaan erakkomainen introvertti, miksi olisin sitten somessa?
Tiedoksesi, vauva-palsta on myös somea.
Sen olen huomannut, että tinderissä se, ettei sulla ole insta tai edes facetiliä on naisille iso miinus.
Siinä vaiheessa kun tuot ilmi, ettet ole näissä kuvanjakopalveluissa, matchi poistuu.
Ilmeisesti luulevat, että tinder-profiili ei ole aito, kuten ei myöskään ihminen sen takana..
Ne ketkä ei ole, ovat onnellisempia.
Tinderissä, voi luoja... lasketko sä siellä matcheja ja nostat itsetuntoasi. Sun kaltaisille tämä keskustelu olikin. Otat hehkeän kuvan ja lasket illat matcheja. Olet toooooosi ISO osa niiden ihmisten elämää.
Mä oon siellä vaan opiskelujeni takia. Ryhmään oli pakko liittyä facessa tietääkseen kaikki asiat. Poistun sieltä kun opinnot tehty.
Siis ne ihmiset katsoo sun kuvaa kaksi sekuntia ja unohtaa. Laittaa ehkä viestin ja siinä se. Olet niin merkittävä ihminen somessa.
Tällä logiikalla somen feikkiprofiilit ovat aidompia ihmisiä kuin minä.