Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ihmistä ”olemassa” jos hän ei ole somessa?

Vierailija
16.09.2020 |

Vai onko ihminen epäilyttävä tyyppi jolla salattavaa tai hävettävää?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some on joidenkin jättiyritysten liiketoimintaa. Miksi jotkut luulevat että se on jokin kaikkien yhteinen peruspalvelu?

Vierailija
22/48 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän montakin, jotka eivät ole, ja mielestäni he ovat olemassa erittäin selvästi. Vai näenkö sitten harhoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla facessa kun hoidan firman facetiliä. Enpä juuri omalla sivulleni julkaise. Naama ja nimi on ja joskus jotain jonninjoutavaa.

Vierailija
24/48 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun iskä ei oo siellä. Itsekin vois vähentää Facebookin käyttöä kun suurin osa käytöstä siellä näyttää olevan puhdasta huomionhakua. Sama juttu Instagramin kanssa. Instagramia en käytä onneks niin usein.

T: M26

Vierailija
25/48 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Tapaan ystäviä livenä, käytän sähköpostia ja tekstiviestejä ym.

Käytän kyllä ja luen erilaisia keskustelupalstoja, mutta facebooksissa enkä missään muussakaan yhteisöpalvelussa en ole.

N. 68

Vierailija
26/48 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin facessa vuoden päivät. Ei sopinut minulle se. Sen jälkeenkin on pitänyt syödä, käydä töissä ja maksaa laskut. Ehkä olen ehkä en.

Vierailija
27/48 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa. Ihmisen virallinen syntymäaikahan myös määritetään ensimmäisen somepostauksen mukaan.

Vierailija
28/48 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faceen liityin noin vuosi sitten hivenen vastentahtoisesti, en välitä levitellä asioitani tutuille tahi tuntemattomille. Tilin tein ainoastaan seuratakseni kyläyhdistyksen tiedotteita.

Olenko siis puolittain olemassa?

Vierailija
29/48 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mitään salattavaa. Näyn ja kuulun muuten kuin somessa. Meillä on kaikki mitä tarvitaan, mutta sitä suuruutta ja ihanuutta ei tarvitse somessa esitellä, kun ollaan onnellisia. Kel onni on, sen kätkekööt. Miksi pitää esittää tai esitellä jotain somessa. Naurettavaa. Siksi en ole.

Vierailija
30/48 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti on, koska töitä riittää niin, ettei ole aikaa sometella.

Vierailija
31/48 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latasin p*rsekuvan instagramiin, siis olen.

- René Descartes

Vierailija
32/48 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis nykypäivänä tuntuu että kun tutustuukin vaikka baarissa toiseen ihmiseen niin kysytään snapchattia ei puhelinnumeroa :D ja olen siis 30-vuotias nainen ja en todellakaan lataa mitään snapchatteja, ihan ääliömäinen sovellus. Instagramikaan ei kiinnostele.

Vierailija
33/48 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somealustoja on tuhansia.

Vierailija
34/48 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kriittisesti tarkastelee somekanavia ja etenkin sellaisia missä asiat on liian hyvin niin ajattelee että mitä he piilottaa.

Vierailija
35/48 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä luulee sen ihmisen Somen olevan ehdoton todellisuus. Tyhmille ihmisille Some on varmaan kaikki totta. Heitä voi vedättää mennen tullen. Ohjailla mielikuvilla.

Vierailija
36/48 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole enkä ole koskaan ollut somessa. Olen olemassa. Paljonhan meitä on jotka ei välitä olla. En ole sosiaalinen tyyppi muutenkaan vaan erakkomainen introvertti, miksi olisin sitten somessa? 

Miksi sitten olet täällä? Jos kerran et ole koskaan ollut somessa niin sinun ei pitäisi myöskään olla täällä AV:llä.

Vierailija
37/48 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tyyppi josta kaikki tykkää ja tykkää ja oikeasti muija istuu Linnas. Some on hänellä siisti.

Vierailija
38/48 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen mielelläni ’olematon’...😂 ja nimetön täällä.

Vierailija
39/48 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden tyypin Some on siisti. Kaikki tykkää. Hänen muija istuu linnas. Ei lue Somessa.

Vierailija
40/48 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on enemmän olemassa ja ELÄMÄSSÄ kun ei ole somessa piste.