Onko ihmistä ”olemassa” jos hän ei ole somessa?
Vai onko ihminen epäilyttävä tyyppi jolla salattavaa tai hävettävää?
Kommentit (48)
Joillain on vihaisia vainoavia ex iä eikä ne voi perustaa Sometilejä. Heidän lapset ei myöskään voi. Ei voi olla missään esillä. Elämä on monimuotoista.
En tiedä, ei ole muuta somea kuin whatsapp.
Ollako (somessa), vai eikö olla (olemassa) - kas siinä pulma.
Itsestään epävarmat ihmiset ajattelee näin niinkuin ap. Mulla on myös yksi kaveri, joka kovin sanoin kritisoi että hän ei lähde treffeille jos profiilissa ei ole ystävät tägänneet tai on huono ja epäkiinnostava profiili. Kysyin sitten että niin olet siis sitä mieltä, että minussakin on jotain vikaa, kun kukaan ei ole tägäillyt? Olen somessa vaan seuratakseni esim. taideyhteisöjä, suuntauksia, ideoita jne.. en siis ole siellä jakamassa henkilökohtaista elämääni.
N31
Ei ole salattavaa tai hävettävää mutten arvosta somekansan pintaliitoelämää yhtään. Aivan riittävästi olen silti nähnyt monen sometilejä että voin pysyä mielipiteessäni.
Toivottavasti ap ei luule, että some on todellisuutta 🙄
Assburger kirjoitti:
Siltä tuntuu, että naamakirjan ja twitterin ulkopuolelle jättäytynyt on epähenkilö.
Unohdit instan. tyttäreni on muistuttanut viimeiset 5 vuotta, että naamakirja on vanhusten somemesta.
Jos on paljon Somessa niin kertoo et kuluttaa paljon aikaa netis ja netis keskustelee ja vastaa. Ei ehkä oikeasti arjes koska käyttää ajan netis. ?????