Miksi miehet ei postaa kuvia vaimoistaan/tyttäystävistään someen?
Oletteko kiinnittäneet tähän asiaan huomiota? Hyvin harva mies poistaa naisestaan kuvia ainakaan kovin usein, sen sijaan naiset postaavat miehistään melko usein. Pätee myös noihin "vaikuttajiin". Miehet saattavat postata esim kuvia lapsistaan aika paljonkin, mutta "akan naama" loistaa poissaolollaan. Miksi??? (Itse olen sinkku joten minua tämä ei kosketa, olen vain kiinnittänyt tähän huomiota.)
Kommentit (59)
Tyhmeliinit kirjoitti:
Lähes poikkeuksetta ne miehet, jotka eivät postaa vaimostaan kuvia, pettävät ja pitävät pääsuhteensa muilta naisilta salassa. :) Vaimolle selitetään, että ne muut naiset jotka tykkäävät kuvista ja laittavat sydämiä ovat "vain kavereita", vaikka käy niitäkin panemassa. :)
Joo. Ennen feisbuukkia kaikki petti, kun kenelläkään ei ollut kuvia somessa.
Kellä onni on sen piilottakoon... hyvästä syystä.
Huomaa jo tällä palstalla mikä on naisvoittoinen niin täällä on tosi paljon aiheita mistä puhutaan miehestä/miehistä.
Ensin valitetaan että ihmiset on yksilöitä ja että sukupuoli ei merkkaa mitään mutta sitten tällä palstalla puhutaan miehistä/miehestä tosi paljon.
Hiukan ristiriitaista sanon minä.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmeliinit kirjoitti:
Lähes poikkeuksetta ne miehet, jotka eivät postaa vaimostaan kuvia, pettävät ja pitävät pääsuhteensa muilta naisilta salassa. :) Vaimolle selitetään, että ne muut naiset jotka tykkäävät kuvista ja laittavat sydämiä ovat "vain kavereita", vaikka käy niitäkin panemassa. :)
Ja ensimmäinen epävarma ilmoittautui sieltä. :) Miltä tuntuu kun mies häpeilee olemassaoloasi elämässään?
Miehet haluaa piilottaa sen, että niillä on tyttöystävä/perhe. Joko ne haluaa muka olla vapailla markkinoilla tai sitten jotain muuta.
Onhan se hieman omituista, että miehen profiilissa ei näy mitään merkkiä siitä, että hän on varattu tai, että hänellä on lapsia. (en tarkoita, että vaimon ja lasten naamojen tarvis olla esillä, mutta se ei käy MISTÄÄN ilmi, toisin kun naisilla)
Exä jätti, koska mä en postanmut kuvia hänestä someen. Muutenkaan en someta.
Tyhmeliinit kirjoitti:
Kyllä. Ja muille selitetään, että se minun hullu ex kun kommentoi. Se ei vieläkään tajua että ollaan erottu. Vaimo ei tiedä mitään erosta ja asuvat saman katon alla.
Koska tiedämme mitä muut miehet kommentoivat niiden kuvien alle ja mitä tekevät niitä katsellessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmeliinit kirjoitti:
Ja ensimmäinen epävarma ilmoittautui sieltä. :) Miltä tuntuu kun mies häpeilee olemassaoloasi elämässään?
Lääkkeet!
Mä olen mies, eikä minulla ole mitään kuvia somessa. Ei ole tyttöystävälläkään.
Ero tulee kuitenkin, niin miks vaivautua
Monessa parisuhteessa mies elää elämäänsä, kun taas nainen nimenomaan haluaa tehdä siitä numeron todistelemalla kaikelle kansalle että mun mies sitä, mun mies tätä, mun perhe, blaa blaa. Tiedän juuri tällaisen tapauksen, jossa vietetään parisuhdelaatuaikaa somen mukaan mutta todellisuudessa riidellään 24/7 ja parisuhde vain kulissi. Mikä idea? Sitä en tiedä. Mitä enemmän hypeä, sitä vähemmän mitään kivaa tapahtuu, sanoisin. Ehkei ihan joka keississä mutta aika monessa.
Postatkaa kuvia tyttäreistä ja vaimoista. MILF vai Tytär kumpikin käy :)
Siis jos tytär on yli 16,000001v tietysti, fbi hiljaa :)
Tyhmeliinit kirjoitti:
Päteekö sama naisiin? Eli petänkö miestäni, kun en postaa meistä kuvia (1 yhteiskuva faceen 3 v aikana, sama saldo taitaa olla hällä)? En tiedä miksi postaisin kuvia meistä kun en itsestänikään niitä juurikaan laita. Muuten kyllä tägätään toisiamme esim. ruoka- ja reissukuviin.
Mikä tarve naisilla on jakaa somessa kaikki? Ihan mielipuolista touhua
Koska se ei ole COOLia. Machoilu on Suomessa edelleen se ainoa oikea maskuliinisuuden ilmaisumuoto. Että äidit voi katsoa peiliin millaisia poikia siellä kotona kasvatetaan. Onko kiva jos poika tykkää jostain tytöstä?
Miksi hitossa pitäisi postata kumppanista kuvia someeen? Jokainen voi postata oman lärvinsä kuvaa ihan minne haluaa mutta ottaisi kyllä pannuun jos olisin parisuhteessa, jossa toinen kokee hirveää tarvetta laitella minustakin kuvia puoltuntemattomien nähtäville. MIKSI?
Itselleni tulee lähinnä vastenmielinen olo kaikista huomionhakijoista, jotka pakkomielteisesti jakaa ihan kaiken someen. Ei se kuitenkaan kiinnosta ketään muuta kun niitä ihan läheisimpiä. Niitäkin voi nähdä joskus vaikka livenä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet haluaa piilottaa sen, että niillä on tyttöystävä/perhe. Joko ne haluaa muka olla vapailla markkinoilla tai sitten jotain muuta.
Onhan se hieman omituista, että miehen profiilissa ei näy mitään merkkiä siitä, että hän on varattu tai, että hänellä on lapsia. (en tarkoita, että vaimon ja lasten naamojen tarvis olla esillä, mutta se ei käy MISTÄÄN ilmi, toisin kun naisilla)
No kun LAPSISTA postataan kyllä paljon useammin kuin vaimoista. Vaimoista kerran vuosikymmenessä. Eli voidaan esitellä perhe-elämää mutta ei omaa 'rakasta'.
ap
En ole nähnyt kenenkään naisen postaavan kuvia miehestään tai poikaystävästään facebookkiin. Jopa yhteisillä lomilla vain nainen on kuvissa ja kerrotaan yksikössä kaikki tarinat
"Vain houkka kehuskelee vaimollaan"