Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mille seinälle sellainen kannattaa laittaa? Teinin huoneessa on ovea vastapäätä ikkuna, vasemmalla on sänky seinää vasten ja oikealla on ehjä seinä, joka ei näy kun ovelta katsoo.

Järki sanoo ettei sitä kannata laittaa sille ikkunaseinälle mutta ei se sitten myöskään näy siltä ainoalta ehjältä seinältä minnekään?

Sivut

Kommentit (43)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

No, minkä takia sellainen pitää sitten laittaa jos se ei tunnu luontevalta? Yleensä sen idean näkee heti kun astuu huoneiseen. 

Vierailija

Kai se huoneessaolijalle näkyy? Se lienee tärkeintä. Mun ratkaisuni on se, että tapetoin kaikki seinät, en pidä tehosteseinistä.

KVG taas

Mikä on Ne tehosteseinä? Neonilla hehkuva irtoseinä? En oikeesti tiedä.

Näissä alotuksissa vois vähän enemmän avata, mistä on kyse, enkä siis puhu vain tästä :)

Vierailija

KVG taas kirjoitti:

Näissä alotuksissa vois vähän enemmän avata, mistä on kyse, enkä siis puhu vain tästä :)

Typo. Yksi kirjain väärin.

Vierailija

KVG taas kirjoitti:

Palstan lukemiseen edellytetään edes minimitason älykkyysosamäärää.

Vierailija

KVG taas kirjoitti:

Minkähänlaisia ihmisiä ovat tällaiset jotka jaksaa nälviä jostain kirjoitusvirheestä. Esim. työkaverina🥶

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei sänkyseinälle? 

Ei se sieltä kerrossängyn takaa näy mihinkään.

Teinin huoneessa kerrossänky? Siis teinien huone? Tuskin sänky koko seinää peittää tai sitten sille vastapäiselle seinälle, jolloin näkyy sängystä. Yksi vaihtoehto antaa teinien päättää haluavatko tehosteseinää ja jos haluvat niin mille seinälle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei sänkyseinälle? 

Ei se sieltä kerrossängyn takaa näy mihinkään.

Teinin huoneessa kerrossänky? Siis teinien huone? Tuskin sänky koko seinää peittää tai sitten sille vastapäiselle seinälle, jolloin näkyy sängystä. Yksi vaihtoehto antaa teinien päättää haluavatko tehosteseinää ja jos haluvat niin mille seinälle.

Teinin. Kyllä se aika lailla sen seinän sitten peittää.

Hänellä käy usein kavereita yökylässä ja siksi siellä on se toinenkin sänky valmiina.

Haluaa tehosteseinän mutta mietin vaan että miten sen toteuttaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
KVG taas kirjoitti:

Minkähänlaisia ihmisiä ovat tällaiset jotka jaksaa nälviä jostain kirjoitusvirheestä. Esim. työkaverina🥶

Kuten kirjoitin, en oikeasti tiedä, mistä on kyse. En nälvinyt, kun en edes tiennyt olevan typo. 

Kiitos olemattomsita ystävällisistä vastauksista, pystyn kyllä elämään ilman tietoa, mistä tässä keskuteltiin. Meen jatkamaan graduani, josko älykyysosamääräni riittäisi edes biokemiaan, kun mammailu on mulle selvästikin älyllisesti liian haastavaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KVG taas kirjoitti:

Kuten kirjoitin, en oikeasti tiedä, mistä on kyse. En nälvinyt, kun en edes tiennyt olevan typo. 

Kiitos olemattomsita ystävällisistä vastauksista, pystyn kyllä elämään ilman tietoa, mistä tässä keskuteltiin. Meen jatkamaan graduani, josko älykyysosamääräni riittäisi edes biokemiaan, kun mammailu on mulle selvästikin älyllisesti liian haastavaa.

Sun mielestä loogisempaa on ajatella sen tarkoittavan neon-seinää?

Eikä asia ratkennut edes teksti tai vastaukset lukemalla?

Vaan kaikki jä ikuiseksi arvoitukseksi?

Anders

Mulle ei selvinnyt vieläkään mikä on ne tehosteseinä, tai siis mitä tuo tarkoittaa (jos siinä on typo) vaikka äoni on huomattavan korkea ja muutenkin olen fiksu ja luova ihminen. Sori nyt kaikki "viisaammat".

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KVG taas kirjoitti:

Voi taivas😂

Vierailija

Anders kirjoitti:
Mulle ei selvinnyt vieläkään mikä on ne tehosteseinä, tai siis mitä tuo tarkoittaa (jos siinä on typo) vaikka äoni on huomattavan korkea ja muutenkin olen fiksu ja luova ihminen. Sori nyt kaikki "viisaammat".

Ns. Niin sanottu.

Ap

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat