Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sanoa avovaimolle lihomisesta?

Vierailija
16.09.2020 |

Avovaimo on alkanut lihomaan kamalasti yhteenmuuton jälkeen. Tiedostan että kyseessä on aika henkilökohtainen asia, mutta olen menettämässä vetovoimani häntä kohtaan. Olen myös huolissaan avokin terveydestä. Voiko asiasta ylipäänsä sanoa mitenkään kauniisti/toisen mieltä pahoittamatta?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TAAS tämä iänikuinen provo.

Hanki elämä, mene hoitoon, ap.

Olet sairas.

Hanki elämä joo, mutta sairauksia ei pidä demonisoida eikä käyttää lyömäaseena. Ihmiset oikeasti KÄRSII mielenterveyden ongelmistaan tuolla ulkona. 

Vierailija
42/47 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et osaa käyttää sanaa vetovoima.

Runoilijakaan edellisellä sivulla ei osannut.

Runoilija käytti sitä tietoisesti alleviivatakseen ap:n huonoa sanavalintaa, mutta olematta suoraan kielipoliisi. Asia tiedostettiin kyllä. 

t. Runoilija

Sitten sitä olisi pitänyt alleviivata runossa jotenkin, ei sitä muuten kukaan tiedosta.

Eikä se ollut huono sanavalinta. Ap ei vain osannut käyttää ko. sanaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kakoi ulos vasta kun pakotin kertomaan, miksi seksi ei maistu. Se oli hyvä että sanoi sen ääneen, sain lopullisen varmuuden jättää mies.

Multa oli mennyt työt alta konkurssin takia ja sitten kuoli yllättäen äiti enkä vaan jaksanut liikkua kuten aiemmin. Hain myös vanhana tunnesyöjänä lohtua ruoasta. Siinä kohtaa kun oma psyyke oli koetuksella ja kaipasin edes hetkellistä iloa, oli aika rajua tulla torjutuksi sängyssä. Meni sellaiseksi kierteeksi, että inhosin itseäni enemmän ja söin lisää ja sitä vähemmän mies halusi. Mies vain vältteli aihetta, eikä millään pehmeälläkään tavalla rohkaissut yhdessä lenkille tms.

Kun lopulta sain oman pään kuntoon ja töitä, pystyin kysymään asiasta ja tajusin että mies ei ollut tukenut mua millään tavalla viimeisinä vuosina, vetäytyi vain katkerana katsomaan sitä nettipokea samalla kun mä surin.

Vierailija
44/47 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et osaa käyttää sanaa vetovoima.

Runoilijakaan edellisellä sivulla ei osannut.

Runoilija käytti sitä tietoisesti alleviivatakseen ap:n huonoa sanavalintaa, mutta olematta suoraan kielipoliisi. Asia tiedostettiin kyllä. 

t. Runoilija

Sitten sitä olisi pitänyt alleviivata runossa jotenkin, ei sitä muuten kukaan tiedosta.

Eikä se ollut huono sanavalinta. Ap ei vain osannut käyttää ko. sanaa.

No eiköhän siinä ollut alleviivausta tarpeeksi, että otin sen mukaan ja avasin runon sillä.

Naiset kuitteilevat näin typerille miehille heidän tyhmyyksistään, eivätkä miehet edes tajua sitä. Osa tietysti kertoo suoraan, että olet tyhmä ja osaamaton. 

Vierailija
45/47 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö tästä samasta aiheesta avata joka päivä hieman eri tavalla muotoiltu avaus?

Vierailija
46/47 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano, että minä en tuollaiseen läskiin sikaan koske.

Annat aikaa laihduttaa 2 kuukautta.

Haha, ensin mies sanoo noin, mutta silti seuraavana päivänä vonkaa seksiä.

Millä se avovaimo on lihonut? Syökö paljon makeaa vai ruokaa? Kuka teillä käy kaupassa ja kuka kokkaa? Jos avovaimo ei osaa tehdä kuin rasvaista ruokaa, niin ota sinä teidän ruokahuolto hoitaaksesi. Jos avovaimosi on laiska, hän ei viitsi erikseen käydä ostamassa itselleen suklaata. Samalla oma ruokavaliosi muuttuu terveelliseksi ja alkoholi jää kokonaan pois.

Vierailija
47/47 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkerran runoilijalla menee tunteisiin :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi