Vain vastuuton vauvan vanhempi ei ota influenssarokotetta
Kommentit (36)
OK ja me lennetään sikoraudissa, tuhkarokossa....
Ei ole käynyt mielessäkään ottaa rokotetta. Viime talvena vauva oli vasta parikuinen, nyt reilu 1v. Hän on kotihoidossa, joten pidän kaikenmaailman tartuntoja aika epätodennäköisinä.
Jaahas. 32 lapsiperhevuoden aikana otin kerran rokotteen ja olin todella sairas koko talven. Ei enää ikinä! Jokainen lapsista on sairastanut influenssan kerran lievänä kuten kuuluukin että vastustuskyky kasvaa. Parempi näin. Itse olen sairastanut joskus 70 luvulla ja 90 luvun lopussa.
Vauvoja kuolee influenssaan ja pikkulapsia.
meidän perhe ei käytä turvavöitä. ei ole koskaan jouduttu kolariin
Vauvoja kuolee influenssaan, myös syntymättömiä, kun aidillä on influenssa. Pikkulapsia kuolee, mutta vähemmän.
Lapsi voi tartuttaa isovanhemman, vaikka isovanhemmalla olisi rokotus.
Influenssa aiheuttaa komplikaatioita jotka ovat Suomessa kuolinsyynä 700 - 2 000 kuolemassa vuodesta riippuen. Näin paljon kuolee 2 - 3 kk:ssa.
influenssa on tappanut Suomessakin lapsia. mutta yosiasioistahan ei kannata välittää..
aika moni influenssan sairastanut ottaa rokotteen joka vuosi sairastamisen jälkeen.
Influenssarokotteen suojateho on surkea, täysin turha rokote siis.
Vierailija kirjoitti:
aika moni influenssan sairastanut ottaa rokotteen joka vuosi sairastamisen jälkeen.
Itse sairastin kahden päivän kuumeella ja se vain vahvisti ajatusta siitä, että en tee rokotteella mitään.
Meillä influenssan kuume kesti 2 - 3 viikkoa ja oli tämän ajan 39 - 41 C.. Mies ja lapsista nuorimmaisin tarvitsivat sairaalahoitoa. Sitten alkoivat jälkitaudit ja antibioottikierre. Mies joutui uudestaan sairaalaan. Testissä varmistui influenssa A. Täysin eri tauti kuin kaikki kuumeflunssat mitä tiedän. Miehen keuhkot jäivät kapasiteetiltaan lapsen tasolle.
Ja toipuminen oli hidasta, väsymys vaivasti melkein vuoden ajan ja pää ihan kuin vanheni 20 vuotta. Elämämme pahin vastoinkäyminen. Tuon jälkeen on rokotettu joka iikka.
K- ja influenssapiikkejä ei kannata ottaa. Enemmän haittaa kuin hyötyä.
En ole rokottanut lainkaan. Suomennettua kirjallisuutta hyvin perusteltuna ja tutkimuksista kerrottuna mm. Yves Delatte:lta ja Viera Scheibner:lta. Jopa mies vakuuttui siitä ettei mitään rokotuksia oteta ja hän alkuun nimenomaan vaati että kaikki neuvolapiikit annetaan.. En ota tavalliseen influenssaankaan eikä otettu sikapiikkiäkään. Näitä on tutkittu kaikenkaikkiaan niin vähän ja raportoitu virheellisesti. Tämä on minun kantani, saatte olla omaa mieltänne jos paremmin tiedätte.