Mieheni ei päästä minua laivalle :(
Menen sinne vain YSTÄVÄNI kanssa, joka sattuu olemaan mies :((
Kommentit (25)
Lol. Vai parisuhteessa laivalle yksin. Lol. Menkää hoitoon.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 23:30"]
[/quote]
Ei kait avioliitto tarkoita, ettei mitään voisi tehdä kavereiden kanssa ilman että puoliso hönkii niskassa?
Pikkuisen vaikea tilanne eikä itselläni ole moista ongelmaa ollut koska meillä on miehen kanssa omiakin kavereita (myös vastakkaista sukupuolta) joiden kanssa käydään viihteellä, leffassa, teatterissa. Mitä nyt sitten keksitäänkin.
Vähän kuulostaisi kyllä siltä, että suhteessani olisi luottamuspula.
oliskohan siksi että saisit vitusti patukkaa perseesees
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 23:30"]
[/quote]Eihän ap yksin ole menossa, vaan ystävän kanssa.
Tähän vois heittää jopen sivupersoonan....shoppailee (panemaan) shoppailee (panemaan)
Ei kukaan voi estää aikuista ihmistä menemästä mihinkään. Kyseessä on vapaudenriisto.
Kiiltokuviako te sinne menette vaihtelee? :)
Jos av-mamma kirjoittaa palstalle, että mies haluaisi mennä naispuolisen ystävänsä kanssa laivalle niin johan se mies haukutaan täällä pystyyn.
Heh, pitäisin varsin outona, jos vaimoni ilmoittaisi lähtevänsä laivalle vieraan miehen kanssa. Kyllä se minulle olisi aika vankka viesti suhteemme lopusta.
Ja uskoisin, että ihan sama asenne olisi vaimollani, jos ilmoittaisin lähteväni Miian, Annan tai Marin kanssa.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 17:15"]
Nö vöi vöi.
[/quote]
Nö vöi vöi ittelles kun ei öle muuta tekemistä kuin kirjöittää öutöjä viestejä.
RAGEE!
sairasta touhua. käytä nyt vähän järkee ton asian kans. sun kannattais olla sinkku.
luuletko et päästäisin naiseni laivalle jonkun miehen kanssa. tai jos edes kysyis moista asiaa niin nauraisin todella. vittu näitä nyky ajan suhteita.
en hyväksyisi IKINÄ etten pääsisi ystävän kanssa laivalle. Eikä sillä ole väliä jos ystävä on nainen tai mies. Mistä toiset luulee ettei voi olla hyvä ystävä miehen kanssa, sehän vasta on todella typerää?! olen ollut läheinen yhdelle miehelle jo 13vuotta enkä ikinä ole ajatellut häntä seksuaalisesti, pelkkänä ystävänä.
Mitä tekisit siellä laivalla tämän ystävämiehen kanssa?
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 17:26"]
Mitä tekisit siellä laivalla tämän ystävämiehen kanssa?
[/quote]
Mitä nyt laivalla yleensä tehdään? Käydään syömässä, istuskellaan baarissa ja jutellaan, käydään ehkä yökerhossa, tax-freessa... ihan samoja juttuja mä ainakin teen, oon sitten miespuolisen tai naispuolisen kaverin/kaverien kanssa risteilyllä.
Mua ahdistaisi olla tuollaisessa suhteessa, josta selkeästi puuttuu luottamus. Oletko joskus tehnyt jotain, minkä takia miehesi ei luota sinuun? Meidän suhteessa molemmilla on sekä mies- ja naispuolisia ystäviä ja luotetaan toisiimme sen verran, että voi lähteä matkalle kavereiden kanssa. Hyvin on suhde kestänyt.
Miten niin siis menet laivalle jos kerran mies ei päästä? Päästääkö sittenkin???
Juttele vielä kerran asiasta miehesi kanssa.