Poikani on homo
Mitä tehdä?? Näin poikani toisen pojan kanssa pussailemassa...
Kommentit (68)
"Normaalius" on yleensäkin yliarvostettua, muutenkin, ja sääli jos sen kuvan ylläpitämiseen menee koko elämä ja enin energiakin.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 23:23"]
No mitä se haittaa?
[/quote]
Niin minunkin poikani! Minkä ikäinen omasi on. Minun on 16v.
Kannattaa lukea niitä setan juttuja.
Mulla on työkaveri joka on homo. Aivan mielettömän upea tyyppi. Jos saisin luonteen puolesta valita, toivoisin kaikkien työkavereideni olevan homoja!
Ap, hän on sinun lapsesi. Mitä väliä sillä on kenestä hän pitää?
Suotta huolestuit. Ei se ole homostelua ennenkuin pussit koskettaa.
Jokin on kasvatuksessa mennyt pieleen...
Siis mitä huonoa homoudessa on?Jälkikasvu on tietty eräänlainen kysymysmerkki mutta noin muuten mä olisin ikionnellinen jos vaikka mun kaikista kolmesta pojista tulis homoja....
[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 10:55"]
Jokin on kasvatuksessa mennyt pieleen...
[/quote]
Haista sinä...
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 17:34"]
Vaikka tämä on ihan selvä provo niin vastaanpa nyt silti...
No ensinnäkin, kuinka vanha poikasi? Oletteko puhuneet seurustelusta ja suojaseksistä? Kerro, että olet tukemassa lastasi ja aina valmiina keskustelemaan jos tulee kysymyksiä seurustelusta tai vaikka sydänsuruja. On tärkeää, että lapsi tietää, että hän on ihan normaali ja että vanhemmat hyväksyvät hänet sellaisena kun on :) Saattaa olla, että tilanne ahdistaa poikaa, jos ette ole aikaisemmin puhuneet, ja hän miettii suhtautumistasi (ja toisen vanhempansa). Kaapista ulos tuleminen on tärkeä tapahtuma, sen jälkeen on yleensä helpottunut ja keventynyt olo, kun ei tarvitse kantaa suurta salaisuutta sydämellään.
T. Lesbo
[/quote]
mutta eihän se ole NORMAALI, VAAN POIKKEAVA, SAIRAS yksilö.
homoudessa ja lesboudessa ei ole mitään normaalia!
[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 10:04"]
Mulla on työkaveri joka on homo. Aivan mielettömän upea tyyppi. Jos saisin luonteen puolesta valita, toivoisin kaikkien työkavereideni olevan homoja!
[/quote]
Ettäkö heterot sitten on tietenkin aina aivan mielettömän ikäviä tyyppejä ja kaikki homot poikkeuksetta aivan mielettömän upeita? Avoimesti bisse on ihan kiva ja piilobisse on vain vähän heteroa upeampi?
[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 12:19"]
[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 10:04"]
[/quote]
[/quote]
???
Tarkoittaa varmaan, että jos kaikki homot olisivat yhtä mukavia työkavereita kuin kyseinen (homo)työkaveri niin kaikki muutkin saisivat olla homoja. Mun mielestä tässä ei nyt olla puhuttu siitä, että heterot on typeriä.
Ettäkö heterot sitten on tietenkin aina aivan mielettömän ikäviä tyyppejä ja kaikki homot poikkeuksetta aivan mielettömän upeita? Avoimesti bisse on ihan kiva ja piilobisse on vain vähän heteroa upeampi?
Joo, niin mäkin olisi ikionnellinen, jos kaikista komesta pojastani tulisi homoja..Taidan varata jo nyt kaikille ajat balettitunneille!
[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 11:15"]
Siis mitä huonoa homoudessa on?Jälkikasvu on tietty eräänlainen kysymysmerkki mutta noin muuten mä olisin ikionnellinen jos vaikka mun kaikista kolmesta pojista tulis homoja....
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 11:37"]
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 17:34"]
Vaikka tämä on ihan selvä provo niin vastaanpa nyt silti...
No ensinnäkin, kuinka vanha poikasi? Oletteko puhuneet seurustelusta ja suojaseksistä? Kerro, että olet tukemassa lastasi ja aina valmiina keskustelemaan jos tulee kysymyksiä seurustelusta tai vaikka sydänsuruja. On tärkeää, että lapsi tietää, että hän on ihan normaali ja että vanhemmat hyväksyvät hänet sellaisena kun on :) Saattaa olla, että tilanne ahdistaa poikaa, jos ette ole aikaisemmin puhuneet, ja hän miettii suhtautumistasi (ja toisen vanhempansa). Kaapista ulos tuleminen on tärkeä tapahtuma, sen jälkeen on yleensä helpottunut ja keventynyt olo, kun ei tarvitse kantaa suurta salaisuutta sydämellään.
T. Lesbo
[/quote]
mutta eihän se ole NORMAALI, VAAN POIKKEAVA, SAIRAS yksilö.
homoudessa ja lesboudessa ei ole mitään normaalia!
[/quote]
Oletko juuttunut jonnekin 70-luvulle??!
Ei se homous tai lesbous tee ihmisestä yhtään sen huonompaa/parempaa. Minun pikkuveljeni on homo ja tietysti vanhempamme olivat ihmeissään, että mikäs nyt... Kuitenkin pienestä pitäen oli täysin jätkämäinen, isän kanssa aina puuhaillut kaikenlaisia autojuttuja ym. Tuli sitten kuitenkin kaapista ulos 20-vuotiaana :) on minun rakas samanlainen veljeni, kuin aina on ollutkin. Ja vanhempammekin ovat nyt huomanneet, että ei hän yhtään ole muuttunut erilaiseksi... Sama sydän, sama mies.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 19:01"]
Mielestäni näitä asioita ei voi edes verrata keskenään. Kyllä se vain niin on, että äitien ja isienkin on helpompaa hyväksyä tyttärensä lesbous tai biseksuaalisuus, kuin poikansa homous...
Toki on sellaisakin poikia, jotka ovat jo lapsesta asti olleet ns. tyttömäisiä ja leikkineet vain tyttöjen kanssa, jolloin shokki ei ole niin suuri, kuin ihan tavis kundin kohdalla.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 17:17"]
Tyttöni on lesbo.
[/quote]
[/quote]
olen samaa mieltä ! Jos lesbo haluaa lapsia hänen on verrattain helppo levittää vain jalkansa ja laittaa liukuvoidetta ja tulla mahdollisesti raksaaksi, kun taas homo mies ei voi lisääntyä, jos ei saa munaansa seisomaan tarpeeksi monta kertaa kuussa ja naisen sisään.
Kyllä mua vituttas jos ainut lapsi ois homo eikä tulis jälkikasvua. Varalta haluankin isonperheen.
Håmppeli!