Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hain yhtä työpaikkaa ja pääsin
08.11.2013 |
Haluaisin vaan tuoda lohtua heille jotka kamppailevat tyättömyyden kanssa. Itse olen ollut monta vuotta kotona lapsia hoitamassa ja nyt päätin lähteä töihin. Etsin osa-aikaista työtä jota voin tehdä v-loppuisin ja iltaisin. Bongasin mollista yhden mahdollisuuden ja laitoin hakemuksen. Muutaman päivän päästä kutsuttiin haastatteluun ja aloitan nyt ensi viikolla.
Ei ole oman alani töitä ja kai sinne oli muitakin hakijoita, mutta minä pääsin :) Kaikki on mahdollista! Tsemppiä kaikille töitä hakijoille!
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Itse olin pitkään kotona 10v hoitamassa lapsia tietoakaan mistään työpaikasta. Kun nuorin oli 2,5 v päätin että pakko alkaa etsiä töitä.
3-vuotinen ammattitutkinto on alla mutta kun olin noin pitkään putkeen kotona niin ajattelin että tuskin tulen koskaan saamaan mitään hyvää työpaikkaa.
kas kummaa sain paikan. Alkuun olin määräaikainen vuoden ja sitten sainkin vakipaikan tänä vuonna. Teen ihan täyttä päivää. Kolmivuorotyötä ihan hyvällä palkalla. Todella hyvä tuuri kävi :). (olen elintarviketehtaassa)