Elämäsi järkevin päätös/investointi?
Kommentit (15)
Se että poistuin Twitteristä, instasta ja FBstä.
Asunnon osto Helsingistä alueela, jossa sen arvo on tuplaantunut. On sille lapsellekin saatu kerrytettyä perintöä.
Lähdin baarista mukavan tuntuisen miehen matkaan vaikka se ei ollut kuulunut tapoihini. Nyt 23 yhteistä vuotta takana ja upeasti menee edelleen. Intuitioon kannattaa näköjään luottaa.
Jätin ex-miehen.
Harmiton kaveri mutta täysin saamaton ja yksinkertainen. Elämäni olisi niin (henkiseltä) sisällöltään kuin ulkoisilta puitteiltaan hyvin erilainen ja huomattavasti huonompi jos olisin yhä hänen kanssaan yhdessä.
Pienen asunnon osto Helsingistä 20v sitten kun muutin kotoa pois.
Vierailija kirjoitti:
Jätin ex-miehen.
Harmiton kaveri mutta täysin saamaton ja yksinkertainen. Elämäni olisi niin (henkiseltä) sisällöltään kuin ulkoisilta puitteiltaan hyvin erilainen ja huomattavasti huonompi jos olisin yhä hänen kanssaan yhdessä.
Tämä mullakin, mutta ex ei ollut harmiton, vaan kuin kuristajakäärme. Vuosi sitten saatiin elatusasiat loppuun. En osaa edes kuvitella, minkälaista elämäni olisi, jos olisin jäänyt. Onnetonta.
Olin syrjäytynyt 20-vuotias ja lähdin ammatilliseen kuntoutukseen, sain itseluottamusta ja suoritin tutkinnon. Nyt 11 vuotta myöhemmin voi vain todeta, että kyllä kannatti. Hyvin pyyhkii.
Huonosta parisuhteesta lähteminen. Ei enää henkistä pahoinvointia!
Avioero.
Ei tosin tullut mun aloitteestani, mutta parasta mitä minulle on tapahtunut, myös taloudellisessa mielessä. Sain osuuteni yhdessä puoliksi maksetusta omistusasunnosta, ja olen voinut sijoittaa nuo rahat.
Vierailija kirjoitti:
Asunnon osto Helsingistä alueela, jossa sen arvo on tuplaantunut. On sille lapsellekin saatu kerrytettyä perintöä.
Onnittelut. Itse mokasin tämän aikanaan. Olisin saanut Kalliosta pienen kaksion 2000-luvun alussa ja kohtuullisella hinnalla. Jostakin syystä aloin kuitenkin miettimään liikaa, enkä ostanut sitä. Nyt sen arvo olisi lähes kolminkertaistunut ja joka kerta sydämestä vihlaisee kun sen tajuan :/
Erkinool kirjoitti:
Pienen asunnon osto Helsingistä 20v sitten kun muutin kotoa pois.
Tämä, ja se että en ole tehnyt lapsia. Näiden kahden asian ansiosta pärjäilen ihan hyvin. Ilman näitä olisin todella vaikeassa tilanteessa nyt.
Natikan eli suurpainenatrium valaisimen osto. Päivääkään en ole katunut.
Miehistä luopuminen.