Syötkö mäkkärissä? Ranskalaiset tehty perunasta johon
On käytetty myrkkyjä jotka aiheuttavat syöpää.
Lisäksi on erikoista että niiden hampurilaispihvi ei koskaan mätäne.
Kommentit (12)
Koitappa ostaa kaupasta tuoretta, maustamatonta lihaa ja kuivata se itse. Kuinka kauan se säilyy sen jälkeen hyvänä huoneenlämmössä? Onko kaupan liha myrkytettyä, kun se näyttää, haisee ja maistuu kuivattamisen jälkeen hyvältä vaikka kuinka kauan? Mitä siihen oikein on lisätty, kun olo tuntuu hyvältä eikä edes vatsa mene sekaisin, jos sen syö vaikka pari kuukautta kuivattamisen jälkeen?
Tiesitkö että vesikin on myrkky? Siihen kuolee jos sitä juo liikaa.
Olipa ihan uusi ja innovatiivinen aloitus. Ihan itsekö keksit?
En jätä mäkkärissä käymättä tuon asian takia, vaan sen takia kun ne burgerit on ihan paskan makuisia. Kotona saa parempaa. Ja halvemmalla.
Monenmoiset asiat aiheuttavat syöpää. Raskasmetallit, ympäristömyrkyt, säteily. Homehtuneet pähkinät ja siemenet. Niin ja hei, ihan ikääntyminenkin aiheuttaa syöpää!
En käy ennen kuin korona on ohi. Tosin nyt Koronan aikana ollaan tehty itse kotona hampurilaiset. Paljon parempaa kuin missään ravintolass!
Myös syömäsi kaurahiutaleet, tomaatit ja vaikkapa Norjassa viljelty kala sisältää kaikenlaisia myrkyllisiä yhdisteitä lannoitteista ja torjunta-aineista (ja kalan tapauksessa antibiooteista). Vaikka kasvatat luomumullassa itse luomusiemenistä idätetyt ja luomulannoitteilla kasvatellut vihanneksesi, niin saat silti kaikenlaista shittiä kiduksiisi. Määrät ovat vain niin häviävän pieniä, että ne eivät käytännössä aiheuta mitään vaaraa, kun ruokavalio on vaihteleva ja monipuolinen.
Jos syö yksipuoleisesti aivan liiallisia määriä mitä tahansa, niin voi sairastua.
Hengitysilmakin on myrkyllistä. Tappaa ihmisen n. 80 vuodessa.
Kannattaa syödä muualla kuin mäskärissä.
Toi on kulunut läppä, että pihvi ei mätäne. Ei mikään pihvi mätäne jos se kuivatetaan. Tämä ei ole mitenkään mäkkärin pihvin ominaisuus, vaan ihan yleinen fakta.