Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ei oteta todesta koskaan

Vierailija
16.09.2020 |

Koska oon urpo vammanen. Kiusataan jokaisessa koulussa niin paljon että en saa ammattia edes 28v mennessä. Nyt olen niin alhaalla että sossun kuntouttava on ainoa johon mut huolitaan.

Kun aloin ottaa selvää mikä mua vaivaa tuntuu kuin olisin pahentanut tilannetta. Oon niin ahdistunut tästä ettei kukaan usko.

Jos tiktokissa jo tehdään pilaa touretten yhtymästä niin mulle tultais nauramaan päin naamaa kun menisin nyt johonkin kouluun. Niin. Sellaista on elämä vammaisena.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kukaan ymmärrä miten pahalta tuntuu kun on niin erilainen että ihmiset sulkee pois ryhmästä. Jätetään täysin yksin ja tuijottaa kaupungilla jne . Tämähän nyt voi olla joku tän vammaisuuteni mielenterveyssairauskin.

Mutta vahva tunne siitä tulee kun käyn yksin kaupassa tai lenkillä. Erittäin huono itseluottamus ja ei ollenkaan kavereita ei edes sellaisia tuttuja jotka tervehtii kun tulee vastaan.

Vierailija
2/2 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitankin kuin 7v. Aikuiset osaa yleensä kuvailla paljon paremmin omia asioita Toisin kuin minä. Ihan miten vaan jos joku tunnistaa niin senkus naurat päin naamaa. Olen apina joka ei osaa ajatella itse eikä tehdä yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi