Annatko ex-miehelle isänpäiväkortin/lahjan?
On kuitenkin lastesi isä. En tiedä, kuinka toimia?
t hiljattain eronnut
Kommentit (15)
Ei se kyllä kaikilla tule. Onhan näitä jotka vuosien avioliiton jälkeen rakastuvat toiseen ja pettävät, vaikka sitä ennen ihan kunnollisia puolisoita. Voi, kun elämä olisikin mustavalkoista. Ja ei voi koskaan tietää, millainen puolisosta tulee isänä tai äitinä.
Ihan sama, mistä keskustellaan aina joku vetää esiin ton et pitikö tehdä lapset. Huokaus.
me tehtiin taaperon kanssa kortti isälleen, musta Se on ihan asiallista.
No ei tietenkään, mutta lapset antaa omatekemiään tai kortin, ethän sinä ole exäsi äiti vai oletko?
Totta hitossa! Hän on antanut minulle jotakin joka on tehnyt minun elämästä täydellisen, kaksi ihanaa lasta. Vaikka hän oli täysin kelvoton asuinkumppani minulle hän on rakas ja tärkeä ystävä ja ainoa lasteni isä.
En odota ex-vaimoltani korttia tai lahjaa.
Lapsemme tulee minun luokse tietenkin viikonlopuksi ja ehkä ex-vaimoni toivottelee minulle hyvää isänpäivää kun sunnuntaina tuon lapsi heille. En sitä odota, mutta se on ehkä vain asia joka helposti sanotaan..
Mielestäni sinun tehtäväsi on vain varmistaa se että lapset muistavat isäänsä. Mutta muuten voit toimia aika pitkälle kuten toimisit jos tapaat isänpäivänä jonkun tutun perheenisän kaupassa.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 12:31"]
No ei tietenkään, mutta lapset antaa omatekemiään tai kortin, ethän sinä ole exäsi äiti vai oletko?
[/quote]
Onkohan lähikaupias lähialueen kaikkien äitien lapsi, kun hän muisti äitienpäivänä kaikkia äitejä ruusulla?!
Lapsi menee isälleen nyt vkl, on tehnyt päiväkodissa kortin. Viime vuonna lapsi intoili korttia ja pientä askartelua isälleen, mutta kortti lojui lapsen repussa kuukauden. Toivottavasti tällä kertaa ymmärtää miten tärkeä kortti on lapsen mielestä eikä jätä sitä monista huomautuksistani huolimatta reppuun lojumaan...
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 12:33"]
En odota ex-vaimoltani korttia tai lahjaa.
Lapsemme tulee minun luokse tietenkin viikonlopuksi ja ehkä ex-vaimoni toivottelee minulle hyvää isänpäivää kun sunnuntaina tuon lapsi heille. En sitä odota, mutta se on ehkä vain asia joka helposti sanotaan..
Mielestäni sinun tehtäväsi on vain varmistaa se että lapset muistavat isäänsä. Mutta muuten voit toimia aika pitkälle kuten toimisit jos tapaat isänpäivänä jonkun tutun perheenisän kaupassa.
[/quote]
Onko tää nyt taas joku mustasukkainen nykyinen? :)
No en, eihän hän minun isäni ole. Lapsi menee isälleen ja antaa itse tekemänsä kortin ja lahjansa.
en todellakaan. meillä ei ollut aikoinaankaan sitä tapaa, että olisimme lahjoneet toisiamme isän- tai äitienpäivänä, lapset tekivät kortit ja mahdolliset lahjat ja minä/mies teki kakut ja muut tarjoiltavat. tämäkin muuttui sitten, kun lapset kasvoivat, he alkoivat tehdä kakutkin itse.
tavallaan meidän vanhempien tehtävä oli opettaa lapsille, että on hyvä muistaa rakkaita ihmisiä, ei itse lahjoa juuri noina juhlapäivinä.
Täytyy sanoa että oudolta tuntuisi, jos miehen ex alkaisi miestä lahjoa. Lapset ovat kuitenkin varmasti tehneet jotain päiväkodissa, lisäksi minä teen varmaan jotain yhdessä vauvan kanssa. Eikä noilla muutenkaan niin kovin lämpimät välit ole.
No en ole pervo. Ex-mieheni ei ole isäni!!!!!!!!!!!!!
A! Eihän mulla olekaan EX-miestä...olen kunnon ihminen.
En anna. Ei lapsetkaan ole muistaneet isäänsä moneen vuoteen. Ovat teinejä. Ei ole tavannutkaan lapsiaan vuosiin isänpäivänä, joten ei lapsetkaan ole varautuneet lahjoilla/korteilla. Vietämme isänpäivää isovanhempien kanssa isoisää juhlien.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 16:25"]
En anna. Ei lapsetkaan ole muistaneet isäänsä moneen vuoteen. Ovat teinejä. Ei ole tavannutkaan lapsiaan vuosiin isänpäivänä, joten ei lapsetkaan ole varautuneet lahjoilla/korteilla. Vietämme isänpäivää isovanhempien kanssa isoisää juhlien.
[/quote]
Samoin meilläkkin
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 12:32"]
Totta hitossa! Hän on antanut minulle jotakin joka on tehnyt minun elämästä täydellisen, kaksi ihanaa lasta. Vaikka hän oli täysin kelvoton asuinkumppani minulle hän on rakas ja tärkeä ystävä ja ainoa lasteni isä.
[/quote]
Silti sen kanssa piti lisääntyä? Eikö tuo huono asuinkumppanuus tullut esiin ennen lasten hankkimista?