Mua vituttaa vaimoni
Se vaan makaa, eikä seksielämästä tule mitään, haluaisin taas kerran mennä panemaan exääni.
M27
Kommentit (59)
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 10:45"]
Mene miekkonen, mene! Ei sun vaimoa moiset lerppakullit kiinnostakaan : D
[/quote]
Mene miekkonen, mene! Ei sun vaimoa moiset lerppakullit kiinnostakaan : D
Hahah,tolleen munkin eksä vissiin ajattelee kun tos joku aika sitten viestitteli mulle. Onneks on uus mies jonka kaa seksiasiat kunnossa :)
Ei kannta noin nuorena tuhlata ainoaa elämäänsä jonkun makaavan lahnan kanssa! Ja jos on saanut joskus hyvää seksiä, on mahdotonta tyytyä johonkin passiiviseen luuskailuun. On meitä seksistä antaumuksellakin nauttivia naisia ihan varmasti löydettävissä :) Mitäs mieltä exäsi olisi seksittelystä?
Pidin otsikon muotoilusta. Heti vaan suoraan asian ytimeen ilman turhia kiertelyjä.
No se ajattelee. että jos on tiukasti paikoillaan niin sä vielä löydät joku päivä sen klitoriksen. Jos liikahtaa, niin hukkaat paikan, tiiäks.
Ja btw; sun exä liioitteli ja teeskenteli orkkunsa. Trust me, I know.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 10:43"]
Se vaan makaa, eikä seksielämästä tule mitään, haluaisin taas kerran mennä panemaan exääni.
M27
[/quote]
Miksi menit naimisiin sen kanssa? Lahnailiko se jo ennen vihkipäivää? Eroa pian, pääset ihan vapaasti bylsimään exääsi, jos hän on vielä vapaa.
En ihan kauheasti laskisi exän varaan.
t. yksi vongattu ex, jota ei voisi yhtään vähempää kiinnostaa
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 10:50"]
Ei kannta noin nuorena tuhlata ainoaa elämäänsä jonkun makaavan lahnan kanssa! Ja jos on saanut joskus hyvää seksiä, on mahdotonta tyytyä johonkin passiiviseen luuskailuun. On meitä seksistä antaumuksellakin nauttivia naisia ihan varmasti löydettävissä :) Mitäs mieltä exäsi olisi seksittelystä?
[/quote]
Exä ei anna. Ei kuulemma anna varatuille. Vaimo on raskaana eikä perkele edes suuhoitoa anna.
M27
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 10:58"]
M27
[/quote]
Miksi menit naimisiin sen kanssa? Lahnailiko se jo ennen vihkipäivää? Eroa pian, pääset ihan vapaasti bylsimään exääsi, jos hän on vielä vapaa.
[/quote]
Ei lahnaillut. Ennen raskautta meillä suju seksi. Lapsen takia ei viittis erota. Paitsi jos tää pihtaaminen jatkuu synnytyksen jälkeenkin.
M27
Etkö saa vaimoasi nauttimaan? Menkää seksiterapeutille. Voi oppia naisen tarpeista.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 11:02"]
[/quote]
Exä ei anna. Ei kuulemma anna varatuille. Vaimo on raskaana eikä perkele edes suuhoitoa anna.
M27
[/quote]
No piti se vielä paksuksikin panna!! Voi sua miesparkaa....
(provo kuitenkin)
No oletko sä yrittänyt kommunikoida sen kanssa (usko mua teillä ei ole telepaattista yhteyttä!)? Se vois olla hyvä lähtökohta tässä, että puhuisit sen kanssa asioista jotka vaivaa. Ja kyllä mieskin voi puhua (ja itkeä ja pussata mm.). Ole nyt mies äläkä hiiri, PUHU vaimosi kanssa äläkä piipitä täällä. Tai jos ei vaan suju niin fiksusti hoidettu ero sitten.
[/quote]
M27
[/quote]
:O sä olet kauhea!!! Halusitko sä myös lasta? Jos niin vitun sika olet sanon minä!
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 11:07"]
No oletko sä yrittänyt kommunikoida sen kanssa (usko mua teillä ei ole telepaattista yhteyttä!)? Se vois olla hyvä lähtökohta tässä, että puhuisit sen kanssa asioista jotka vaivaa. Ja kyllä mieskin voi puhua (ja itkeä ja pussata mm.). Ole nyt mies äläkä hiiri, PUHU vaimosi kanssa äläkä piipitä täällä. Tai jos ei vaan suju niin fiksusti hoidettu ero sitten.
[/quote]
Olen yrittänyt, ei tulosta. Kun kuulemma on kaikkia vaivoja eikä oikein huvita. Kerran pari viikossa siltä saa armosta. Ennen oli joka päivä seksiä.
M27
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 11:05"]
M27
[/quote]
[/quote]
Ei lahnaillut. Ennen raskautta meillä suju seksi. Lapsen takia ei viittis erota. Paitsi jos tää pihtaaminen jatkuu synnytyksen jälkeenkin.
M27
[/quote]
Voi hyvä mies, sä et nyt tajua yhtään tilannetta. SUN VAIMO ON RASKAANA, se on ihan eri juttu kuin normisti. Kuinka sä voit ajatella noin kun sun vaimo kantaa synnyttää sulle lapsen!!! Mikä tampio sä olet jos et tajua mikä duuni se on!!! Että kun minä ja mun kulli, vinku vinku vinku. Sä et ole tuota lasta ansainnut jos et tuota parempaan pysty. Voi vaimo ja lapsi parkaa. Isi ja isin muna, tärkeempää ei maailmassa olekaan...ei jumalauta...
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 11:09"]
[/quote]
M27
[/quote]
:O sä olet kauhea!!! Halusitko sä myös lasta? Jos niin vitun sika olet sanon minä!
[/quote]
No enemmän tuo raskaus vaimon projekti on, mutta joo kyllä mä siinä mukana olin. En vaan kuvitellukaan miten tää seksihommiin vaikuttaa. Jos olisin tiennyt niin en olis tuota paksuksi pannu.
M27
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 11:14"]
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 11:07"]
[/quote]
Olen yrittänyt, ei tulosta. Kun kuulemma on kaikkia vaivoja eikä oikein huvita. Kerran pari viikossa siltä saa armosta. Ennen oli joka päivä seksiä.
M27
[/quote]
Jos et ole provo niin kuule raskaana on todellakin vaivoja, toisilla enemmän, toisilla vähemmän. Mieti nyt hyvä ihminen vähän jos on kapasiteettia. Nyt äkkiä johonkin perhevalmennukseen isäksi ja aikuiseksi kasvamaan! Ja nyrkkipyykille eikä mihinkään muualle. Kyllä ihmiset on itsekkäitä ja sekaisin...
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 11:14"]
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 11:05"]
M27
[/quote]
[/quote]
M27
[/quote]
Voi hyvä mies, sä et nyt tajua yhtään tilannetta. SUN VAIMO ON RASKAANA, se on ihan eri juttu kuin normisti. Kuinka sä voit ajatella noin kun sun vaimo kantaa synnyttää sulle lapsen!!! Mikä tampio sä olet jos et tajua mikä duuni se on!!! Että kun minä ja mun kulli, vinku vinku vinku. Sä et ole tuota lasta ansainnut jos et tuota parempaan pysty. Voi vaimo ja lapsi parkaa. Isi ja isin muna, tärkeempää ei maailmassa olekaan...ei jumalauta...
[/quote]
Ja raskaus on syy lopettaa seksielämä, vaikka oikeesti sillä ei mitään vakavia vaivoja edes ole? Normaali raskaus, niin ne neuvolassakin sano. Ottais edes suihin.
M27
Käännetäänpä tää niin, että nainen valittaa ja katsotaan onko reaktiot samanlaisia....