Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yh äidille mies?

Vierailija
08.11.2013 |

Olisiko yh äidillä hyvä tai tärkeä olla mies jos äiti elää poikansa kanssa? Ja poika ei tapaa isäänsä. Vai voiko pojasta kasvaa "kunnon mies" sukulaismiestenkin mallilla?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toki sen takia tarvitse olla miestä samassa taloudessa, että poika saisi mallia. Eli jos itse viihdyt mieluummin ilman, niin kyllä se on ihan ok.

Nykyisin tuntuu monella vallalla olevan päinvastainen ajattelutapa, jonka mukaan yh-äiti ei saisi seurustella tai avioitua ennen kuin lapset on täysi-ikäisiä, koska on muka jotenkin lapselle niin kauheaa että siihen tulee uusi mies kuvioihin. Itse en tähän usko ollenkaan; toki jatkuvasti vaihtuvat miesystävät on juttu joka ei sovi lapsiperheeseen, mutta ei nyt uusi vakaa parisuhde paha juttu ole. Eikä äidin tarvitse uhrautua yksinäisyyteen lasten takia, jos ei sitä itse halua.

Vierailija
2/2 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpaa siis etsit, itsellesi puolisoa ja sielunkumppania vai pojallesi isän korviketta ?

Vaikkaisin että jos itsellesi oikean löydät, niin poikakin saa paljon.... Jos pojalle pelkästään miehen mallia etsit.... Miten luulet suhteen kestävän ?

Lapset sopeutuvat ja jos rakkautta riittää, niin varmasti pärjäävät :O)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla