Ystävät -Zinccis
Kommentit (59)
Kiitos kysymästä, mitäpä tässä. Entä itsellesi?
Ihanaa kun on verkkoystävä, kiva aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kysymästä, mitäpä tässä. Entä itsellesi?
Sinnittelyä. Jos meen nyt nukkuun saatan herätä liian aikaisin.
Tunti pari pitäis sinnitellä.
Zinc
Itsensä kanssa keskustelu on spämmäämistä.
Sinulla Zinc ei ole ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Itsensä kanssa keskustelu on spämmäämistä.
Sinulla Zinc ei ole ystäviä.
Olet luulosairas,
ystäväni
Zinc
Oot sitten aamuvirkku? Se on on hyvä. Suomessa on vieläkin se moraalisääntö että pitää olla aikaisin jalkeilla. Mitä sä päivällä nukut, ihmetellään, vaikka tekisi kolmivuorotyötä. On paljon ihmisiä jotka tekee kolmivuorotyötä.
Kyllä hänellä on, ainakin täällä verkossa. Minä ainakin luen Zincin viestejä, ja peukuttelen niitä, alas ja ylös vastailenkin toisinaan.
Miksi olet noin ilkeä nro 5 ?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hänellä on, ainakin täällä verkossa. Minä ainakin luen Zincin viestejä, ja peukuttelen niitä, alas ja ylös vastailenkin toisinaan.
Kateus
Zinc
Minulla on niin paljon ystäviä ja ihailijoita, kun ehdin päästäni keksiä
Zinc
Zinc, olen nähnyt muutaman viestin jossa yrität olla julma ja ilkeä selkeästi pulassa oleville ihmisille. Et ansaitse pienintäkään kohteliaisuutta, sääliä tai huomiota. Huomionkerjäyksesi on vain yksi oire monista persoonallisuushäiriöistäsi.
Viesteistäsi näkee että olet aivan omasta ansiostasi yksinäinen ja katkera ihminen, joka kuvittelee keskimääräistä heikkolahjaisempana olevansa muita älykkäämpi. Et ole. Omasta ilkeydestäsi johtuen sinulla ei ole ystäviä eikä tule. Kun katsot elämääsi loppujen lopuksi sinulla on ystävinä vain tahmainen tietokone ja keittiöpaperirulla. Et ole hyvässä mielessä erityinen,olet outo. Sinun kanssasi ei naureta vaan sinulle nauretaan.
Pitäisin tämän omana tietonani mutta en tee sitä koska olet yrittänyt näillä palstoilla kiusata selkeästi vaikeuksissa ja hädässä olevia ihmisiä. Erittäin yksinäistä ja ahdistavaa päivää sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateus
Zinc
Oon aina ollut sitä mieltä että Zinc on henkilö jolla on narsistinen persoonallisuushäiriö. Tai sellaista larppaava trolli. Tuokin vastaus on suoraan narsismin oppikirjasta. Miksi kukaan olisi kateellinen hölmölle anonyymille netissä. Tuksu toinen jonka selitys kaikkeen kritiikkiin on kateus vaikka on mahdoton uskoa että kukaan voisi ikinä Tuksua kadehtia.
Vierailija kirjoitti:
Zinc, olen nähnyt muutaman viestin jossa yrität olla julma ja ilkeä selkeästi pulassa oleville ihmisille. Et ansaitse pienintäkään kohteliaisuutta, sääliä tai huomiota. Huomionkerjäyksesi on vain yksi oire monista persoonallisuushäiriöistäsi.
Viesteistäsi näkee että olet aivan omasta ansiostasi yksinäinen ja katkera ihminen, joka kuvittelee keskimääräistä heikkolahjaisempana olevansa muita älykkäämpi. Et ole. Omasta ilkeydestäsi johtuen sinulla ei ole ystäviä eikä tule. Kun katsot elämääsi loppujen lopuksi sinulla on ystävinä vain tahmainen tietokone ja keittiöpaperirulla. Et ole hyvässä mielessä erityinen,olet outo. Sinun kanssasi ei naureta vaan sinulle nauretaan.
Pitäisin tämän omana tietonani mutta en tee sitä koska olet yrittänyt näillä palstoilla kiusata selkeästi vaikeuksissa ja hädässä olevia ihmisiä. Erittäin yksinäistä ja ahdistavaa päivää sinulle.
Sinä oot ilkeä! Enkä ole Zinc.
Särkee päätä, Buranaa pollaan ja petiin.