Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävät -Zinccis

Vierailija
15.09.2020 |

Mitä kuuluu ?

Zinc

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särkee päätä, Buranaa pollaan ja petiin.

Vierailija
2/59 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kysymästä, mitäpä tässä.  Entä itsellesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun on verkkoystävä,  kiva aloitus.

Vierailija
4/59 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kysymästä, mitäpä tässä.  Entä itsellesi?

Sinnittelyä. Jos meen nyt nukkuun saatan herätä liian aikaisin.

Tunti pari pitäis sinnitellä.

Zinc

Vierailija
5/59 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensä kanssa keskustelu on spämmäämistä.

Sinulla Zinc ei ole ystäviä.

Vierailija
6/59 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsensä kanssa keskustelu on spämmäämistä.

Sinulla Zinc ei ole ystäviä.

Olet luulosairas,

ystäväni

Zinc

Vierailija
7/59 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot sitten aamuvirkku? Se on on hyvä. Suomessa on vieläkin se moraalisääntö että pitää olla aikaisin jalkeilla. Mitä sä päivällä nukut, ihmetellään, vaikka tekisi kolmivuorotyötä. On paljon ihmisiä jotka tekee kolmivuorotyötä.

Vierailija
8/59 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hänellä on, ainakin täällä verkossa.  Minä ainakin luen Zincin viestejä, ja peukuttelen niitä, alas ja ylös vastailenkin toisinaan.

Miksi olet noin ilkeä nro 5 ?

Vierailija
9/59 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hänellä on, ainakin täällä verkossa.  Minä ainakin luen Zincin viestejä, ja peukuttelen niitä, alas ja ylös vastailenkin toisinaan.

Kateus

Zinc

Vierailija
10/59 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on niin paljon ystäviä ja ihailijoita, kun ehdin päästäni keksiä

Zinc

Vierailija
11/59 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zinc, olen nähnyt muutaman viestin jossa yrität olla julma ja ilkeä selkeästi pulassa oleville ihmisille. Et ansaitse pienintäkään kohteliaisuutta, sääliä tai huomiota. Huomionkerjäyksesi on vain yksi oire monista persoonallisuushäiriöistäsi.

Viesteistäsi näkee että olet aivan omasta ansiostasi yksinäinen ja katkera ihminen, joka kuvittelee keskimääräistä heikkolahjaisempana olevansa muita älykkäämpi. Et ole. Omasta ilkeydestäsi johtuen sinulla ei ole ystäviä eikä tule. Kun katsot elämääsi loppujen lopuksi sinulla on ystävinä vain tahmainen tietokone ja keittiöpaperirulla. Et ole hyvässä mielessä erityinen,olet outo. Sinun kanssasi ei naureta vaan sinulle nauretaan.

Pitäisin tämän omana tietonani mutta en tee sitä koska olet yrittänyt näillä palstoilla kiusata selkeästi vaikeuksissa ja hädässä olevia ihmisiä. Erittäin yksinäistä ja ahdistavaa päivää sinulle.

Vierailija
12/59 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ugh

Vierailija
13/59 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Argh

Vierailija
14/59 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Örgh

Vierailija
15/59 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrgh

Vierailija
16/59 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lörgh

Vierailija
17/59 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pröööött!!

Vierailija
18/59 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ährgh

Vierailija
19/59 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateus

Zinc

Oon aina ollut sitä mieltä että Zinc on henkilö jolla on narsistinen persoonallisuushäiriö. Tai sellaista larppaava trolli. Tuokin vastaus on suoraan narsismin oppikirjasta. Miksi kukaan olisi kateellinen hölmölle anonyymille netissä. Tuksu toinen jonka selitys kaikkeen kritiikkiin on kateus vaikka on mahdoton uskoa että kukaan voisi ikinä Tuksua kadehtia.

Vierailija
20/59 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zinc, olen nähnyt muutaman viestin jossa yrität olla julma ja ilkeä selkeästi pulassa oleville ihmisille. Et ansaitse pienintäkään kohteliaisuutta, sääliä tai huomiota. Huomionkerjäyksesi on vain yksi oire monista persoonallisuushäiriöistäsi.

Viesteistäsi näkee että olet aivan omasta ansiostasi yksinäinen ja katkera ihminen, joka kuvittelee keskimääräistä heikkolahjaisempana olevansa muita älykkäämpi. Et ole. Omasta ilkeydestäsi johtuen sinulla ei ole ystäviä eikä tule. Kun katsot elämääsi loppujen lopuksi sinulla on ystävinä vain tahmainen tietokone ja keittiöpaperirulla. Et ole hyvässä mielessä erityinen,olet outo. Sinun kanssasi ei naureta vaan sinulle nauretaan.

Pitäisin tämän omana tietonani mutta en tee sitä koska olet yrittänyt näillä palstoilla kiusata selkeästi vaikeuksissa ja hädässä olevia ihmisiä. Erittäin yksinäistä ja ahdistavaa päivää sinulle.

Sinä oot ilkeä! Enkä ole Zinc.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan