Varoitus huuto.netin toiminnasta!
Haluan että tämä tulee päivänvaloon: Huuto.netissä suojellaan *sensuroitu* käyttäjiä, jotka häiritsevät ja kiusaavat ensin kunnollisia myyjiä ja laittavat lopuksi heille valheelliset kostonegat, joissa väittävät että myyjä tehnyt jotain mitä ei ole tehnyt, eli rikkovat huuto.netin sääntöjä räikeästi tahallisena tarkoituksena vain mustamaalata kunnollisia myyjiä, joilla aiemmin 100% posit. palautteet. Jos valitat aiheesta ylläpidolle ja sanot toisella sivustolla (esim. sähköposti) tällaiselle valehtelevalle ja pitkään sinua kiusanneelle ostajalle pari valittua ja lievästi asiatonta sanaa (ei lähelläkään kunnianloukkausta tai muutakaan viharikosta), saat itse bannit sivustolta ja *sensuroitu* kiusaaja saa jatkaa entiseen malliin, jopa hänelle antamasi negatiiviset ja paikkansa pitävät vastapalautteet huuto.net poistaa, koska kuulemma sellaiseen ei olekaan myyjällä oikeutta, eli tällaisen henkilön toiminnasta ei jää mitään varoittavaa jälkeä huuto.nettiin vaan päästetään kuin koira veräjästä jatkamaan samoja touhujaan. Suojellulla henkilöllä saa myös olla useita aiempia sääntörikkeitä, eikä huuto.net silti puutu asiaan ja sulje tunnuksia. Vain kiusatun tunnukset suljetaan välittömästi. Käyttäkää oikeasti muita sivustoja, meno tuolla mennyt aivan älyttömäksi huuto.netin myymisen jälkeen, muutenkin kuoleva paikka jolla ei olisi varaa karkottaa asiallisia myyjiä.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh... en ole kokenut kuvailemaasi tilannetta, mutta sen sijaan jaksan ihmetellä sitä, että jos ihan ymmärrettävästä syystä antaa myyjälle neutraalin tai -luoja paratkoon- negatiivisen palauteen, niin hyvä, ettei saa tappouhkausta myyjän taholta, jos ei suostu muuttamaan palautetta positiiviseksi. Ihan naurettavaa.
Mikä siinä 100% nuhteettomassa positiivisessa palauterivistössä on niin tärkeää? Jos myyt satoja kohteita, on jo minkä tahansa todennäköisyys-skenaarion mukaan ihan luontevaa, että palautteiden joukossa saa olla muutama negatiivinenkin palaute. Tämän ymmärtää ja osaa suhteuttaa jokainen täysijärkinen ihminen. Ja neutraali palaute on neutraali, se EI OLE negatiivinen - jos ei positiivinenkaan - vaan NEUTRAALI.
Negatiivisen palautteen antamiseen on aina jokin syy, joka yleensä ilmenee kommenttikentässä. Tästä voi sitten jokainen itse tulkita kuinka vakavasta puutteesta kaupanteossa on ollut kyse. Joku voi nillittää olemattomista pikkuasioista kun taas joskus negatiiviseen palautteeseen on todellakin aihetta. Sen osaavat tervejärkiset kauppakumppanit kyllä itse päätellä. Muutama negatiivinen palaute ei ole kaupankäynnin este. En ymmärrä miksi ne otetaan niin kuolemanvakavasti. Täydellistä ihmistä ei ole.
Miksi et lukenut aloitusta? Aloituksessa sanottiin selvästi, että tässä tapauksessa negatiivisessa palautteessa valehdeltiin asioita, eli keksittiin täysin omasta päästä myyjän mainetta vahingoittavia seikkoja, jotta negatiivinen palaute vaikuttaisi mahdollisimman pahasti myyjään. Kaikki aivan tahattoman ja mitättömän myyjän tekemän inhimillisen erehdyksen vuoksi, minkä huuto.netin ylläpitokin myönsi, ei siis mitään myyjän osalta tapahtunutta huijausta tai pimitystä, vaan inhimillinen väärinymmärrys huuto.netin sääntöjen suhteen, minkä vuoksi kaupat peruuntuivat.
Tämäkin johtui sellaisesta asiasta, että en usko kovinkaan monen huuto.netin käyttäjän ymmärtävän mihin kaikkeen huuto.netin säännöt itse asiassa sitovat (ei sanota säännöissä) myyjän hyvin vaikeissa ja monimutkaisissa myyntitilanteissa, joissa tavara myynnissä myös toisella sivustolla ja menee kaupaksi minuuteissa. Asiaa myös syvästi pahoiteltiin ostajalle monta kertaa, mutta ostaja väitti vastaan, häiritsi, jatkoi viestien lähettelyä useilla eri sivustoilla ja soitteli kotiin kuin ei olisi muka ymmärtänyt. Nimitteli jopa puhelimessa. Sitten antoi neg. palautteen, jossa valehteli tapahtumista jotta myyjän maine menisi.
Ok antaa neg. palaute, jos kertoo rehellisesti miksi myyjä ei voinut myydä tiettyä myyntiartikkelia, silloinkin tosin vähän epäkohteliasta ja olisi voitu toisenlaisen asiallisen ostajan kanssa sopia niin ettei tarvitse laittaa neg. palautetta. Mutta tämä *sensuroitu* ostaja kiusasi myyjää usean päivän ajan ja valehteli palautteissa, mikä on sääntöjen mukaan kielletty ja pitäisi johtaa tunnusten sulkemiseen. Myös muita rikkeitä taustalla useita.
Emme myöskään myy "satoja" eri kohteita, vaan olemme pieni myyjä, joka kuitenkin myy hyvää ja monelle ihmiselle kelvannutta tavaraa, joten kyllä useampi kerralla saatu negatiivinen ja valheellinen palaute on harmiksi vaikka ihan täysjärkisiä olemmekin.
Taitaa huutonetin säännöissä olla että tavara ei ole samaan aikaan myynnissä muualla.
Itse en ole negaa palautetta laittanut kenellekään, jätän laittamatta kokonaan.
Joku 400 positiivista palautetta mulla on ja vuosien varrella tullut vastaan 1 ainoa homehullu.
Ei tätä ole kielletty säännöissä, sääntöjen mukaan saa myydä samaan aikaan toisillakin sivustoilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen myynyt ja ostanut huutiksessa tuotteita vuodesta 2006, enkä ole kokenut koskaan tuollaista. Minulla on takanani 3327 onnistunutta kauppaa, kaikki palautteet positiivisia puolin ja toisin.
Sama homma, oli aina 100% positiiviset palautteet. Koskaan ei ole ketään huijattu tai annettu kostonegoja ja kauppaa käyty niin tunnollisesti kuin mahdollista. Nyt kävi kuitenkin näin! Ja huuto.netille todistettu, että kiusaava *sensuroitu* käyttäjä on valehdellut palautteissa, ja sen ylläpito on joutunut myöntämään (kuvakaappaus todisteena), mikä on heidän omien sääntöjensä mukaan sellainen rikkomus, josta voidaan sulkea käyttäjän tili. Kyseisellä kiusaavalla käyttäjällä myös palautteista pääteltävissä, että useita aiempia käyttörikkomuksia (lunastamattomia huutoja), joista myös huuto.netin sääntöjen mukaan varsinkin toistuessaan tulee seurata tunnusten sulku. Henkilön palautteissa jopa joku toinen käyttäjä kertoo, että saman henkilön tunnuksia suljettu ylläpidon toimesta useita kertoja. Nyt kuitenkin ylläpidon ääni kellossa muuttunut, ja tällaiset saavat kostonegata valheillaan 100% posit. myyjät, ja ylläpito poistaa myyjän tunnukset, jos alkaa vaatia oikeutta itselleeen.
MIksi ihmeessä nostat näin suuren metelin yhdestä (?!?!!?) negatiivisesta palautteesta? Eiköhän pääpaino ole kuitenkin niillä "miljoonalla" saamallasi positiivisella palautteella? Et vaan tee enää kauppaa kyseisen kusipään kanssa ja that's it.
Tuntuu, että nillität juuri nyt sitä, että kauniiseen palauterivistöösi on tullut se yksi nega. Voi nyyh ja kyynel. Kukaan muu ei siitä välitä ketun vittua.
Ei ollut kyse vain yhdestä negatiivisesta palautteesta, sitä paitsi tämä on periaatekysymys. Onko oikein että toistuvasti sääntöjä rikkova suosikki saa palautehistoriansa puhtaaksi ja kiusatun tunnus bannataan? Mielestämme tuollaiset käyttäjät ovat uhka koko sivuston ilmapiirille. Ei meitä edes haittaisi se negatiivinen palaute, jos siinä olisi puhuttu totta. Suljettu tunnuskaan ei varsinaisesti haittaa, sillä voimme myydä muuallakin tavaroitamme, esim. Torista meillä paremmat kokemukset, eikä ainakaan tarvitse jännittää joka tavaran kohdalla henkiseti sairaita ostajia ja heidän paikkansa pitämättömiä kostopalautteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP:ta ärsyttää kun oma maine menny huijaamisen takia.
Ei ole huijattu, millään tavalla. Huuto.netin ylläpitokin myönsi tämän. Kutsuivat tahattomaksi erehdykseksi. Maine ei ole myöskään mennyt, vaan koemme että olemme tulleet epäreilusti kohdelluksi, ja ennen kaikkea että todellisia sääntöjen rikkojia suojellaan eräistä mainitsemattomista syistä.
No maintse nyt nämä eräät syyt niin voidaan arvioida.
En sano. Päättele itse.
Yhdeksän vuotta tehnyt kauppaa eikä koskaan ole ollut ongelmia. Tosin ostan ainoastaan luotettavaksi osoittautuneilta myyjiltä.
Vierailija kirjoitti:
Yhdeksän vuotta tehnyt kauppaa eikä koskaan ole ollut ongelmia. Tosin ostan ainoastaan luotettavaksi osoittautuneilta myyjiltä.
Mekin olimme osoittaneet itsemme luotettaviksi tunnistautumisella ja pelkästään positiivisella palautteella. Nyt ei ole enää koko tunnuksia, joten harmittaa myös ostajien puolesta jotka nähneet sivumme ja mahdollisesti laittaneet muistilistalle joitakin esineitä. Kaikki lähti siitä, että huuto.netin säännöissä määrittelemätön porsaanreikä, joka mahdollistaa tällaisten vahinkojen syntymisen. Virhettä, joka tapahtui, emme tienneet virheeksi, sillä säännöissä ei eritelty tuollaista tilannetta ja toimintatapaa sääntörikkomukseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh... en ole kokenut kuvailemaasi tilannetta, mutta sen sijaan jaksan ihmetellä sitä, että jos ihan ymmärrettävästä syystä antaa myyjälle neutraalin tai -luoja paratkoon- negatiivisen palauteen, niin hyvä, ettei saa tappouhkausta myyjän taholta, jos ei suostu muuttamaan palautetta positiiviseksi. Ihan naurettavaa.
Mikä siinä 100% nuhteettomassa positiivisessa palauterivistössä on niin tärkeää? Jos myyt satoja kohteita, on jo minkä tahansa todennäköisyys-skenaarion mukaan ihan luontevaa, että palautteiden joukossa saa olla muutama negatiivinenkin palaute. Tämän ymmärtää ja osaa suhteuttaa jokainen täysijärkinen ihminen. Ja neutraali palaute on neutraali, se EI OLE negatiivinen - jos ei positiivinenkaan - vaan NEUTRAALI.
Negatiivisen palautteen antamiseen on aina jokin syy, joka yleensä ilmenee kommenttikentässä. Tästä voi sitten jokainen itse tulkita kuinka vakavasta puutteesta kaupanteossa on ollut kyse. Joku voi nillittää olemattomista pikkuasioista kun taas joskus negatiiviseen palautteeseen on todellakin aihetta. Sen osaavat tervejärkiset kauppakumppanit kyllä itse päätellä. Muutama negatiivinen palaute ei ole kaupankäynnin este. En ymmärrä miksi ne otetaan niin kuolemanvakavasti. Täydellistä ihmistä ei ole.
Miksi et lukenut aloitusta? Aloituksessa sanottiin selvästi, että tässä tapauksessa negatiivisessa palautteessa valehdeltiin asioita, eli keksittiin täysin omasta päästä myyjän mainetta vahingoittavia seikkoja, jotta negatiivinen palaute vaikuttaisi mahdollisimman pahasti myyjään. Kaikki aivan tahattoman ja mitättömän myyjän tekemän inhimillisen erehdyksen vuoksi, minkä huuto.netin ylläpitokin myönsi, ei siis mitään myyjän osalta tapahtunutta huijausta tai pimitystä, vaan inhimillinen väärinymmärrys huuto.netin sääntöjen suhteen, minkä vuoksi kaupat peruuntuivat.
Tämäkin johtui sellaisesta asiasta, että en usko kovinkaan monen huuto.netin käyttäjän ymmärtävän mihin kaikkeen huuto.netin säännöt itse asiassa sitovat (ei sanota säännöissä) myyjän hyvin vaikeissa ja monimutkaisissa myyntitilanteissa, joissa tavara myynnissä myös toisella sivustolla ja menee kaupaksi minuuteissa. Asiaa myös syvästi pahoiteltiin ostajalle monta kertaa, mutta ostaja väitti vastaan, häiritsi, jatkoi viestien lähettelyä useilla eri sivustoilla ja soitteli kotiin kuin ei olisi muka ymmärtänyt. Nimitteli jopa puhelimessa. Sitten antoi neg. palautteen, jossa valehteli tapahtumista jotta myyjän maine menisi.
Ok antaa neg. palaute, jos kertoo rehellisesti miksi myyjä ei voinut myydä tiettyä myyntiartikkelia, silloinkin tosin vähän epäkohteliasta ja olisi voitu toisenlaisen asiallisen ostajan kanssa sopia niin ettei tarvitse laittaa neg. palautetta. Mutta tämä *sensuroitu* ostaja kiusasi myyjää usean päivän ajan ja valehteli palautteissa, mikä on sääntöjen mukaan kielletty ja pitäisi johtaa tunnusten sulkemiseen. Myös muita rikkeitä taustalla useita.
Emme myöskään myy "satoja" eri kohteita, vaan olemme pieni myyjä, joka kuitenkin myy hyvää ja monelle ihmiselle kelvannutta tavaraa, joten kyllä useampi kerralla saatu negatiivinen ja valheellinen palaute on harmiksi vaikka ihan täysjärkisiä olemmekin.
Taitaa huutonetin säännöissä olla että tavara ei ole samaan aikaan myynnissä muualla.
Joku 400 positiivista palautetta mulla on ja vuosien varrella tullut vastaan 1 ainoa homehullu.Ei tätä ole kielletty säännöissä, sääntöjen mukaan saa myydä samaan aikaan toisillakin sivustoilla
Myyjä on sääntöjen mukaan sitoutunut myymään myytävän tuotteen vasarahintaan. Kai sitä periaatteessa voi myydä toisaallakin, mutta sellaista tilannetta ei saa päästää tapahtumaan, että kaksi ostajaa ostaisivat samanaikaisesti eri kanavilta saman tuotteen... ja sellaista saattaa tapahtua, joten ei kannata myydä monessa paikassa.
Nega aiheellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP:ta ärsyttää kun oma maine menny huijaamisen takia.
Ei ole huijattu, millään tavalla. Huuto.netin ylläpitokin myönsi tämän. Kutsuivat tahattomaksi erehdykseksi. Maine ei ole myöskään mennyt, vaan koemme että olemme tulleet epäreilusti kohdelluksi, ja ennen kaikkea että todellisia sääntöjen rikkojia suojellaan eräistä mainitsemattomista syistä.
No maintse nyt nämä eräät syyt niin voidaan arvioida.
En sano. Päättele itse.
Ei mun mielikuvitus riitä. Itsellä ei ole ollut ongelmia, ei ostajana eikä myyjänä.
Parempi käyttää toria, mutkattomampi paikka vaikka sielläkin hulluja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku 400 positiivista palautetta mulla on ja vuosien varrella tullut vastaan 1 ainoa homehullu.Ei tätä ole kielletty säännöissä, sääntöjen mukaan saa myydä samaan aikaan toisillakin sivustoilla
Myyjä on sääntöjen mukaan sitoutunut myymään myytävän tuotteen vasarahintaan. Kai sitä periaatteessa voi myydä toisaallakin, mutta sellaista tilannetta ei saa päästää tapahtumaan, että kaksi ostajaa ostaisivat samanaikaisesti eri kanavilta saman tuotteen... ja sellaista saattaa tapahtua, joten ei kannata myydä monessa paikassa.
Nega aiheellinen.
Eikö Ap sanonut että ostaja nimenomaan valehteli negatiivisissa palautteissa jotain, eli sanoi asioita jotka eivät totta, antoi väärän palautteen? Vai olenko väärässä? Sellainen ei kyllä ole sallittua.
Huutiksessa on vähän paha juttu, että siellä ostot on sitovia eikä siellä näe etukäteen millaiselta tai minkä nimiseltä myyjältä ostaa ja millaiselle henkilölle myy. Siellä pyörii nyt jonkun verran just sellaista porukkaa josta varoitellaan iltapäivälehdissäkin säännöllisesti. Palautteen anto mahdollisuus on sinänsä hyvä,mutta liian sitova osto / myynti ehto ei. Luulen tietäväni mitä ap tarkoitti, olen itsekin tullut huiputetuksi tuolla sivustolla saman tyyppisessä tilanteessa. Vaikutti ammattimaiselta toiminnalta, ja millähän tavalla sitäkin pyöritetään... Pääkaupunkiseudulla asuva myyjä, jolta en olisi ostanut jos olisin tiennyt enemmän. Harmi. Torissa tosin saa valita paremmin kenen kanssa hieroo kauppoja, mutta siellä ei palaute systeemiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tätä ole kielletty säännöissä, sääntöjen mukaan saa myydä samaan aikaan toisillakin sivustoilla
Joskus niissä säännöissä luki että toteutunut kauppa on osapuolia sitova tai jotain sen suuntaista. Silloin on aika turha sanoa että just myin toisaalla. Negaa tulee.
No ei kannata antaa liikaa painoarvoa, itse olen aikanaan ostellut paljonkin huuto.netistä ja katsoin aina sitä, että mitä myyjä on yleensä palautteeksi saanut. Yksittäiset negatiiviset palautteet ajattelin, että ovat jotain yksittäisiä vahinkoja/ongelmia tai sitten juuri tuollaisia, että vika on ostajan päässä.
Suurin osa ihmisistä kuitenkin tiedostaa tämänkin kansanryhmän olemassaolon jotka keksii valitettavaa ihan kaikesta.
Itsekkin annoin silloin alkuaikoina neutraalin palautteen muistaakseni jostakin vähän höpöhöpöhommasta, kun en tiennyt, että millä periaatteella ne palautteet kuuluu antaa, eli joskus voi olla kyseessä myös tietämättömyys tai jopa näppäilyvirhe tms.
Yhtä kauppatapahtumaa kohden voi antaa yhden palautteen. Siihen toinen voi laittaa vastauksen. Ei tuosta sen kummempaa palauterallia tule.
Aloitus on jotenkin kumma. AP vaikuttaa häiriintyneeltä. Konkretia tapauksesta puuttuu. AP vaan sättii huuto.netiä ilman , että asiasta annettaisiin kunnolla tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nega aiheellinen.
Eikö Ap sanonut että ostaja nimenomaan valehteli negatiivisissa palautteissa jotain, eli sanoi asioita jotka eivät totta, antoi väärän palautteen? Vai olenko väärässä? Sellainen ei kyllä ole sallittua.
Valehtelu on tosi vaikea todentaa tuollaisessa palvelussa, varmaan ymmärrätte sen? Ellei sitten velvoitettaisi esim. ostajaa todistamaan väitteensä todeksi jos sivuston ylläpitäjä kysyy sitä. Kannattaa ainan kaikki kommunikointi yms. hoitaa kirjallisena.
Vierailija kirjoitti:
Myin Torissa lasten sänkyä ja listoille tuli kolme jahkailijaa, joista yksi pyysi miljoona kuvaa lisää, toinen selvitteli kulkjetusta ja yksi oli muuten vain jahkailija. Onneksi tuli sitten joku, joka oikeasti halusi sängyn ja haku järjestettiin nopeasti.
Tuota saakelin varailia ja jahkailua en jaksa. Voisi miettiä ja selvittää asiat jo etuketään ennen kuin ottaa yhteyttä.
Aikanaan ostin ja myinkin paljon huuto.netissä, mutta siihen tuli muistaakseni joku muutos käyttömaksuun tms. Sen jälkeen homma kuoli kasaan. Erittäin vähän löytyy nykyään ostettavaa. Mutta se huutonetin myyntitilanne oli hyvä verrattuna esimerkiksi torin säätöön.
Vierailija kirjoitti:
Aikanaan ostin ja myinkin paljon huuto.netissä, mutta siihen tuli muistaakseni joku muutos käyttömaksuun tms. Sen jälkeen homma kuoli kasaan. Erittäin vähän löytyy nykyään ostettavaa. Mutta se huutonetin myyntitilanne oli hyvä verrattuna esimerkiksi torin säätöön.
Huuto.net on mennyt alamäkeä siitä asti, kun tämä maksullinen "tehomyyjä", tai mikä se nyt olikaan, otettiin käyttöön ja samalla peruskäyttäjille tarjolla olevia ominaisuuksia karsittiin. Tämä ajoi huutaria yhä enemmän kohti ammattimaisten ja puoliammattimaisten "kiinankrääsän myyjien" temmellyskentäksi.
Vielä 10-15 vuotta sitten huuto.net oli todella hyvä ja aktiivinen kauppakanava, siis tavan pulliaisten kauppakanava. Vähän oli näitä alibabasta ja aliexpressistä moskaa ostavia ja ylihinnalla Suomen markkinoille ryönää työntäviä ammattimyyjiä.
Vierailija kirjoitti:
Yhtä kauppatapahtumaa kohden voi antaa yhden palautteen. Siihen toinen voi laittaa vastauksen. Ei tuosta sen kummempaa palauterallia tule.
Aloitus on jotenkin kumma. AP vaikuttaa häiriintyneeltä. Konkretia tapauksesta puuttuu. AP vaan sättii huuto.netiä ilman , että asiasta annettaisiin kunnolla tietoa.
Ohis, mutta käsittääkseni tässä oli kyse epäreiluista banneista tms. Kyllä kai se on suotavaa kyseenalaistaa jos häiritsevä käyttäjä saa jatkaa toimintaansa ja asiaan oikeutta vaativa saa bannit jostain älyttömästä syystä. Itse en ihmettele yhtään, monissa paikoissa ylläpitäjät ovat aika puolueellisia ja neste on noussut tuota duunia tehdessä reippaasti päänuppiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myin Torissa lasten sänkyä ja listoille tuli kolme jahkailijaa, joista yksi pyysi miljoona kuvaa lisää, toinen selvitteli kulkjetusta ja yksi oli muuten vain jahkailija. Onneksi tuli sitten joku, joka oikeasti halusi sängyn ja haku järjestettiin nopeasti.
Tuota saakelin varailia ja jahkailua en jaksa. Voisi miettiä ja selvittää asiat jo etuketään ennen kuin ottaa yhteyttä.
Kai nyt ne ostajat yrittävät mahdollisimman tarkkaan selvittää kannattaako sitä sinun resua lasten petiäsi lähteä edes katsomaan saati raahaamaan ties kuinka monen kilometrin päästä. Äly hoi, älä jätä. Ostaisitko itse sikaa säkissä?
Tori.fissä myös sama meno: jos yrität laittaa myynti-ilmoituksia etenkin halpoja niin tulee suuri määrä pilaostajia, jos ilmoitat ylläpidolle eivät puutu mitenkään ja palautetta ei voi edes antaa, jos torjut niin eiköhän pilaostaja kuitenkin pian tule uusilla tunnuksilla häiriköimään +on myös lukuisia "miettijöitä" jotka miettivät kuukausia ostavatko vai eikö parin euron tavaraa, oikeasti halvoista tuotteista joissa ei ole mitään "mietittävää" törkeää odotusta vain harrastavat. Ylläpito haluaa vain rahaa, omien ilmoitusten julkaisusta tulisi maksaa! jos yrität saada kaupaksi ja nostat niin se on hirveä sääntörikkomus josta saat estoja ja nuhteluita torissa, mutta samapa tuo ei kiinnosta kuulua ko.sivuille enää tienasin koko aikana noin 5e. Ei vaan mene jakeluun miksi harrastemyyjien pitäisi maksaa omien halpojen ilmoitusten nostamisesta nostopalkkio ylläpidolle. Miksi eivät keskity rikkaampiin myyjiin, tuskin moni parin euron tavaroiden myyjä haluaa maksaa nostopalkkioita omista ilmoituksistaan, usein ne maksut on enemmän kuin vanhojen tavaroiden myynti.