Kysymys FB:stä
Pystynkö facebookissa jostain näkemään, kuka vierailee sivullani (aikajanallani)? Olen kyllä laittanut asetukset niin ettei aikajanalla pitäisi näkyä mitään ylimääräistä, mutta kiinnostaisi tietää kuka yrittää käydä kurkkimassa tai kuka kavereistani katsoo aikajanaani.
Kommentit (7)
Käännetään kysymys toisin päin. Jos minä käyn katsomassa kaverini aikajanaa, pystyykö hän jostain näkemään että olen siellä käynyt? Jos minä käyn katsomassa aikajanaa joka on julkinen, näkeekö seinän omistaja jostain että olen käynyt sivuilla? Jos yritän katsoa ei kaverin kavereille rajattua seinää, näkeekö ei kaveri tämän? Haluaisin vastauksen siihen, onko se teknisesti mahdollista ja jos on, niin miten se tehdään.
On mahdollista. Facebookilta pystyi jostain lataamaan kaiken omaa profiilia koskevan tiedon, jossa näkyy ainakin osa vierailuista. Itse latasin tuon, olen ollut Facebookissa alle vuoden ja käyttänyt todella epäsäännöllisesti, mutta materiaalia löytyi yli 30 sivua. Tuskin sitä kukaan jaksaa kovin tarkasti alkaa syynäämään jos edes tietää tuosta tilausmahdollisuudesta.
Siihen oli se STALK homma...Muistatteko? Kirjoittaa STALK siihen mihin normisti kirjoitetaan päivitys... En nyt täysin muista miten se meni, joku muu saa valottaa. :)
Joo niin on! Tilapäivistys kohtaan pitää kirjoittaa STALK tai STALKER niin saat listan henkilöistö jotka ovat stalkanneet sinua :)
Etkö sä kavereita varten sinne julkaise asioita? Eikse ole tarkoituskin että ne kaikki lukevat jollet ole estänyt näkymästä juuri hänelle?