Mies osti auton rahoituksella
Ja kaikki huolto yms tekstiviestit tulevat minulle. Miksi? Ei minulla ole auton kanssa mitään tekemistä. Tiedoissa on miehen puhelinnumero.
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Olisiko mies laittanut sinut auton haltiaksi?
Itsensä on laittanut.
Vierailija kirjoitti:
Siis haltijaksi... Mutta se voisi selittää, miksi sinä saat viestit jne. Haltijalle lankeavat myös verot ja vakuutusmaksut maksettaviksi, jos niitä ei ole erikseen miehen nimiin otettu.
- 1
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis haltijaksi... Mutta se voisi selittää, miksi sinä saat viestit jne. Haltijalle lankeavat myös verot ja vakuutusmaksut maksettaviksi, jos niitä ei ole erikseen miehen nimiin otettu.
- 1
En edes aja autoa. Minulla on sairaus joka sen estää.
Ettekö te jo eronneet?
Joko se otti sinut takaisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- 1En edes aja autoa. Minulla on sairaus joka sen estää.
No eipä se sitä taida estää, ettei haltijaksi voisi merkitä. Autonkin voi omistaa, ilman että itsellä olisi edes ajokorttia.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te jo eronneet?
Joko se otti sinut takaisin?
Joo, erottiin mutta viestit tulee mulle. On tullut jo pari-kolme vuotta.
Se rahoitus taitaa ollakin sun nimissä. Tsekkaa nyt kaikki asiaankuuluvat paperit, muuten tulee kivoja laskuja jossain vaiheessa.
Mutta eikö sen haltijan pidä joku paperi allekirjoittaa? En ole autosta mitään paperia allekirjoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Se rahoitus taitaa ollakin sun nimissä. Tsekkaa nyt kaikki asiaankuuluvat paperit, muuten tulee kivoja laskuja jossain vaiheessa.
Ei ole. En ole yhtään paperia tuosta autosta ikinä allekirjoittanut.
Pikavippi on otettu sinun nimelläsi. Korko kepeät 580 %.
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikö sen haltijan pidä joku paperi allekirjoittaa? En ole autosta mitään paperia allekirjoittanut.
Ei pidä. Senkus vaan ilmoittaa, että auton haltija on X. Trafin sivuilla voi myös muuttaa auton haltijan helposti, kunhan käy vaan ilmoittamassa sinne haluamansa henkilön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä. Senkus vaan ilmoittaa, että auton haltija on X. Trafin sivuilla voi myös muuttaa auton haltijan helposti, kunhan käy vaan ilmoittamassa sinne haluamansa henkilön.
Todella outoa sitten jos on minut ilmoittanut eikä mitään allekirjoitusta tarvita. Pari vuotta sitten kävi auton yksin hommaamassa.
Mullakin Länsiauto lähetteli viestejä siskolle, kun huollatin autoa, joka oli aikaisemmin ollut hänen käytössään. Huoltopyyntöön olin laittanut omat yhteystietoni. Mistään keijuista tai haltioista ei ollut mitään puhetta.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin Länsiauto lähetteli viestejä siskolle, kun huollatin autoa, joka oli aikaisemmin ollut hänen käytössään. Huoltopyyntöön olin laittanut omat yhteystietoni. Mistään keijuista tai haltioista ei ollut mitään puhetta.
Tämä oli ihan uusi auto. Mies ensimmäinen haltija. Täytyy selvittää, mistä tämä johtuu.
Ei kai kukaan nyt ole miehen kanssa jolla ei ole rahaa ostaa uutta autoa itselleen ja naiselleen ilman rahoitusta?
Onko rahoitus sinun nimellä. Ei olisi ensimmäinen kerta. Nyt heti huomenna soitto autoliikkeeseen. Sanoudut irti asiasta ja kiellät kaiken viestinnän heiltä.
Vierailija kirjoitti:
Onko rahoitus sinun nimellä. Ei olisi ensimmäinen kerta. Nyt heti huomenna soitto autoliikkeeseen. Sanoudut irti asiasta ja kiellät kaiken viestinnän heiltä.
Ei se voi olla nimelläni. Mies yksin hommasi auton enkä ole mihinkään paperiin nimeä laittanut.