Näkijä paikalla
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mieheni teki niin kuin teki?
Heikko hän oli. Sinua rakastaa, anna anteeksi hänelle synti tuo.
En voi antaa anteeksi, kuoli jo pois.
Sinun täytyy. Kahden maan kansalaisia kaikki olemme.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko nuoren poikani elämästä mitään? Ryhdistäytyykö? Onnistuuko tämä yritys?
Surullinen äiti
Hei, kuulostaa siltä että sulla on raskas tilanne meneillään. En usko että tämän tyylisistä ketjuista kannattaa yrittää saada mitään vastausta tällaisiin kysymyksiin, kun välillä sivusta tulee huutelemaan kaikenlaista porukkaa.
En tiedä mihin viittaat yrityksellä ja ryhdistäytymisellä, mutta tästä tuli mieleen oma äitini silloin, kun veljeni oli korvaushoidossa. Tulevaisuutta kukaan ei satavarmasti osaa ennustaa, mutta sen kuitenkin osaan sanoa, että asioiden on ihan mahdollista järjestyä, vaikka kaikki vaikuttaisi ihan toivottomalta. Jos ei tällä kerralla, niin seuraavalla - ja apua myös läheisille on saatavilla. Kovasti voimia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko nuoren kokopoikani elämästä mitään? Ryhdistäytyykö? Onnistuuko tämä yritys?
Surullinen äiti
Ei siitä valitettavasti taida tulla oikein mitään. Tietokoneilla pelailu ja harhaiset ajatukset ja epätodellinen maailmankuva vievät poikasi huu.meiden maailmaan ja lopulta toimintakeskukseen muiden samanlaisten kanssa keräämään käpyjä.
AP
Voisit vastata hiukan kauniimmin, olet itse kyr.piintynyt.
Oma tulevaisuuteni? Työn suhteen umpukujassa. Parisuhde kaveripohjalla.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko hänestä aviomieheni?
Tulee. Olet jo hänen.
Vierailija kirjoitti:
Oma tulevaisuuteni? Työn suhteen umpukujassa. Parisuhde kaveripohjalla.
Järjestyy asiasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko nuoren poikani elämästä mitään? Ryhdistäytyykö? Onnistuuko tämä yritys?
Surullinen äiti
Hei, kuulostaa siltä että sulla on raskas tilanne meneillään. En usko että tämän tyylisistä ketjuista kannattaa yrittää saada mitään vastausta tällaisiin kysymyksiin, kun välillä sivusta tulee huutelemaan kaikenlaista porukkaa.
En tiedä mihin viittaat yrityksellä ja ryhdistäytymisellä, mutta tästä tuli mieleen oma äitini silloin, kun veljeni oli korvaushoidossa. Tulevaisuutta kukaan ei satavarmasti osaa ennustaa, mutta sen kuitenkin osaan sanoa, että asioiden on ihan mahdollista järjestyä, vaikka kaikki vaikuttaisi ihan toivottomalta. Jos ei tällä kerralla, niin seuraavalla - ja apua myös läheisille on saatavilla. Kovasti voimia!
Kiitos sinulle, jostain vain niitä toivonrippeitä yrittää kerätä.
Se äiti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko nuoren kokopoikani elämästä mitään? Ryhdistäytyykö? Onnistuuko tämä yritys?
Surullinen äiti
Ei siitä valitettavasti taida tulla oikein mitään. Tietokoneilla pelailu ja harhaiset ajatukset ja epätodellinen maailmankuva vievät poikasi huu.meiden maailmaan ja lopulta toimintakeskukseen muiden samanlaisten kanssa keräämään käpyjä.
AP
Voisit vastata hiukan kauniimmin, olet itse kyr.piintynyt.[/quo
Saat sen mitä kaipaat.
Itse asiassa olen ilkeä sadisti jolla ei ole pienintäkään selvännäkijän kykyä eikä edes uskoa että sellaista olisi olemassakaan. Minua huvittaa ajatus siitä että jiku on edes epävarma siitä kuinka epäaito olen.
Katsotaan kuka ottaa paikkani ja jatkaa tätä minkä aloitin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsenkö lähtemään Erasmusvaihytoon Ranskaan syyslukukaudella 2021?
Et pääse. Mutta tyydyt joo-opintoihin Helsingissä.
Opiskelen jo Helsingin yliopistossa. Sry. Ja alallani on mahdollista lähteä vaihtoon kun on saanut suoritetuksi perusopinnot ja toivottavasti saan ne suoritetuksi vihdoin kevääseen mennessä.
*Erasmusvaihtoon
En kaikille näe. Jokin estää joskus. Kysy toki äläkä välitä noista palstan kusettajista.
Ei täällä muita kusettajia ole kun nuo näkijät.
Ymmärtävätköhän edes hävetä?
Vierailija kirjoitti:
Joudunko ongelmiin vielä psykiatrini kanssa?
Sinullehan on jo vastattu tänään nimimerkillä Zinc
Vierailija kirjoitti:
Please me halutaan että vastaat. Aina sivusta tulee joku häirikkö.
Minua loukkaa ne pilkkaajat . Olen tunteellinen ihminen, ja näkeminen sisimpääni käy. Aina väsynyt olen jälkeen sen.
Vastaan kuitenkin kun pyydetään, tätä lahjaani halunnut en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullinen äiti
AP
Saat sen mitä kaipaat.
Saat sen mistä luovut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullinen äiti
AP
Saat sen mitä kaipaat.
Saat sen mistä luovut.
Täyttä liirum laarum horinaa
Zinc
Vähän huonosti nyt tuntuu näkevän tämä näkijä.