Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saatte leikattua 1-vuotiaan tukan?

Vierailija
07.11.2013 |

Vai otteko vienyt suosiolla parturiin? Vai onnistuuko edes siellä? Meillä olisi ajankohtaista leikata pojan tukkaa, mutta kun ei meinaa antaa kynsiäkään leikata, niin miten sitten mahtaa tukan kanssa käydä...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parturiin oon vieny. Joko on istunut mun sylissä tai sitten itse tuolissaan. Ollaan luettu kirjaa tai muuten höpötelty. Yks neljästä lapsestani tosin huusi rusinoista ja kekseistä huolimatta lähes 2-vuotiaaksi joka kerran, kun joutui parturintuoliin. Se tukka sitten vaan leikattiin, huudosta huolimatta. Ja kerta kerralta huudon määrä kyllä väheni. Nyt on oikein reipas 4-vuotias, joka odottaa innolla parturireissuja. :)

Vierailija
2/5 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vienyt parturiin. Se on niin uusi ja ihmeellinen paikka tuon ikäiselle ja kun on joku vieras siinä leikkaamassa, niin ei lapsi tajunnut tai osannut tai uskaltanut valittaa yhtään. Hyvin on aina mennyt. Luulen että menee paremmin kun äiti ei leikkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein lapsen kampaajalle. Oudossa ympäristössä riitti ihmeteltävää. Istui sylissä ja söi rusinoita. Hyvin meni, ei itkua eikä sinkkurointia.

Vierailija
4/5 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin läppärille pyörimään piirrettyjä tai musiikkia, esim Titi-Nallea tai Frööpelin palikoita ja lisäksi eteen rusinoita. Itse pitää olla nopea :)

Vierailija
5/5 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, ehkä mäkin varaan ajan suosiolla parturille :) Kiitti vastauksista!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi