Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia kaukalopusseista kaivataan

Vierailija
07.11.2013 |

Olen miettinyt nyt säiden kylmetessä kaukalopussin hankintaa. Vauva on jo melkein 5 kuukautta vanha, joten en tiedä kuinka järkevää pussin hankkiminen tässä vaiheessa on, kun en tiedä, kuinka kauan tuo edes mahtuu koko turvakaukaloon. Siksi kaipailenkin kokemuksia! Toisaalta olen lukenut, että vauva mahtuu talvisaikana turvakaukaloon pidemmän aikaa kun on kaukalopussi käytössä (eli pelkkien toppavaatteiden kanssa joutuisi vaihtamaan isompaan turvaistuimeen jo aiemmin).

Olen katsellut tuota Eisbärchenin kaukalopussia, mutta mietityttää, että jääkö se liian nopeasti pieneksi? Löytyykö tästä kokemuksia? Vauva on nyt noin 65 cm pitkä ja vajaa 8 kg painava ja mahtuu turvakaukaloon vielä ihan hyvin. Olisiko tuo kaukalopussi hyvä vai jonkun muun merkkinen?

Rattaiden käyttöä varten olenkin jo hankkinut käytettynä tuon isomman jääkarhun lämpöpussin, mutta se on niin valtava, ettei sitä kaukaloon saa mahdutettua.

No kertokaahan kokemuksianne ja kommentteja tähän (sekavaan, pahoittelen!) aloitukseen. Kiitos :)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minista sen kaukalopussin ei trvi olla niin superlämmin kun ne ulkonaoloajat on lyhyitä. puhun nyt siis eteläsuomennolosuhteista. Sen puolesta uskoisin että halvempikin pussi riittää, esim emman pussi näky maksavan 30e lastentarvikkeessa.

Noista mitotuksista en osaa sanoa,  meillä on ollu ylimääräine äitiyspakkauksen makuupussi johon oon tehny turvavyöreiät kaukaloa varten, oon pukenu simme villavaatteet ja lauttanu pussin sisään villaoeiton ja on ollu ihan riittävä sytermi. Niinä muutamana pivänä kun täällä eteläsuomwssa on ollu se parikymmentä astetta pakkasta oon turvautunu sitten toppahaalariin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan