Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bassoradio lopetettiin ilman varoitusta

Vierailija
15.09.2020 |

https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000006635669.html

Toivottavasti kansa lähtee vastarintaan. Yöks mikä muutos. Jälkikäteen ajateltuna tätä siirtoahan tehtiin pikku hiljaa, kun erikoisohjelmia lopetettiin ja suomiräppi täytti soittolistat.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, mikä taa vassarijuttu on? "Löysin" bassoradion joskus keväällä, olen kuunnellut kun soittavat suurimmaksi osaksi hyvää musiikkia ilman puhetta, Mä en jaksa kuunnella autossa tai kuulokkeilla julkisilla liikkuessa yhtään tyhmää juontajaa. Onko kanavan takana (ollut) jotain aatteellsita? Eniveis, yhtäkkiä radion näytössä luki suomiräp. Mun raja menee siinä, räppiä en kuuntele vapaaehtoisesti yhtään missään.

Helsinkiä kuuntelen myös, välillä hyvää musaa ja välillä ei jaksa kuunnella. Nykyään on tosi vaikea löytää kanava joka ei soittaisi samoja soittolistoja alustaloppuun, lopustaalkuun päivästä toiseen.

Vierailija
42/51 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavasti jää puoluemainoskeskustelun varjoon se, että Bauer teki tässä aika tökerön viestinnällisen mokan. Miksi Basso piti hätäseen muuttaa ilman mainintoja Suomiräp-kanavaksi ja sitten olla kolme päivää hipihiljaa ennen kuin kerrotaan, että ”Bassohan vaan vaihtaa taajuutta, se tulee taas kahden viikon päästä”? Ja voiko tästä nyt lukea rivien välistä, että Kiss lopettaa? Juontajat ainakin on kaikessa hiljaisuudessa siirretty Nrj:lle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä, jos loppui.

Vierailija
44/51 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitavasemmsitolainen Paleface on sosialismia räppäävä ja saarnaava suvakkipelle.

Vierailija
45/51 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oranssiklubin taloja valtaavilla vasemmistoanarkisteilla ei  ole enää asemaa mistä suoltaa anarkiaansa.

Nehän tätä räppiä just kuunteleekin eli niille tuli koko kanava. Huvitti miten artistit avautui siitä ettei tietty puolue saa mainostaa "heidän" kanavallaan. Mistähän nuo luulee rahaa saavansa jos ei suurelta yleisöltä. Ainakaan anarkoilla sitä ei tunnetusti ole koska noi on lypsämässä jatkuvasti valtion rahoja riehumisensa avustuksiin.

Bassossa oli muutakin musiikkia, esim. edm ja muutenkin se virkistävä poikkeus nykytrendeistä ettei ne soittaneet sitä tasan samaa soittolistaa kuin 99% muista radioasemista. 

Olen tuon ”tietyn puolueen” äänestäjä ja olen kuunnellut jo parikymmentä vuotta päivittäin räppiä. Huvitti nuo julkisesti itkemään alkaneet suomiräp-artistit, joiden mukaan ”kulttuuriin” ei missään nimessä kuulu kohdemaalle haitallisen siirtolaispolitiikan vastustaminen. Pitäkööt v**n kulttuurinsa, minulle se on vain hyvää musaa (johon ei tosin nuo kotimaisten itkuartistien tuottama räkäpaska lukeudu).

Anna kun arvaan, hyvä musa ja päivittäinen räppi: Cheek, Uniikki ja kun oikein edgyllä päällä olet niin Petri Nygård.

Vierailija
46/51 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se loppunut, vaan jatkuu kuun lopussa.

Itse olen vuosia kuunnellut Bassoradiota silloin tällöin. Yleensä tiistaina oli tapana kuunnella Blaka Blaka Showta.

Muistelen myös että aikoinaan Bassolla oli Madventures hemmojen ohjelma myöhään illalla, oli hyvä taisi olla Truths & Rights. Vois tulla uusintana.

Ikävä että ainoana vapaana radioasemana Basso myytiin tuollaiselle isolle ulkomaiselle yritykselle. Onneksi varmaan joutuvat vähän miettimään sitä, etteivät täysin tuhoa asemaa.

Vierailija
47/51 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oranssiklubin taloja valtaavilla vasemmistoanarkisteilla ei  ole enää asemaa mistä suoltaa anarkiaansa.

Nehän tätä räppiä just kuunteleekin eli niille tuli koko kanava. Huvitti miten artistit avautui siitä ettei tietty puolue saa mainostaa "heidän" kanavallaan. Mistähän nuo luulee rahaa saavansa jos ei suurelta yleisöltä. Ainakaan anarkoilla sitä ei tunnetusti ole koska noi on lypsämässä jatkuvasti valtion rahoja riehumisensa avustuksiin.

Bassossa oli muutakin musiikkia, esim. edm ja muutenkin se virkistävä poikkeus nykytrendeistä ettei ne soittaneet sitä tasan samaa soittolistaa kuin 99% muista radioasemista. 

Olen tuon ”tietyn puolueen” äänestäjä ja olen kuunnellut jo parikymmentä vuotta päivittäin räppiä. Huvitti nuo julkisesti itkemään alkaneet suomiräp-artistit, joiden mukaan ”kulttuuriin” ei missään nimessä kuulu kohdemaalle haitallisen siirtolaispolitiikan vastustaminen. Pitäkööt v**n kulttuurinsa, minulle se on vain hyvää musaa (johon ei tosin nuo kotimaisten itkuartistien tuottama räkäpaska lukeudu).

Anna kun arvaan, hyvä musa ja päivittäinen räppi: Cheek, Uniikki ja kun oikein edgyllä päällä olet niin Petri Nygård.

Arvasit aivan totaalisen päin persettä.

Vierailija
48/51 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitavasemmsitolainen Paleface on sosialismia räppäävä ja saarnaava suvakkipelle.

Tää on just näitä suomen nyky"vasemmisto"laisia eli rikkaan perheen rikas kakara joka harrastelee "anarkismia" ja samalla tienaa jokseenkin vi**sti kopsaamalla muiden säveliä ja sönköttämällä siihen omat "tiedostavat" sanansa päälle. Kaveritoimittajiensa avulla tää poseeraaja on kuitenkin jatkuvasti esillä eli tyhmä yleisö luulee että tuo on jotain ja kuuntelee sen eli muiden säveliä uusilla sanoja. 

Vierailija
49/51 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se loppunut, vaan jatkuu kuun lopussa.

Itse olen vuosia kuunnellut Bassoradiota silloin tällöin. Yleensä tiistaina oli tapana kuunnella Blaka Blaka Showta.

Muistelen myös että aikoinaan Bassolla oli Madventures hemmojen ohjelma myöhään illalla, oli hyvä taisi olla Truths & Rights. Vois tulla uusintana.

Ikävä että ainoana vapaana radioasemana Basso myytiin tuollaiselle isolle ulkomaiselle yritykselle. Onneksi varmaan joutuvat vähän miettimään sitä, etteivät täysin tuhoa asemaa.

Yäh, siinä toinen parivaljakko joka roikkuu leivänsyrjässä kavereidensa avulla. Noiden ns. ohjelmaidea on hapantunut aika pahasti vuosien mittaan ja tää suomikierros oli jokseenkin nolo kun kaksi vanhaa patua koittaa nuorekkaasti irrotella kuin olisivat mennyttä nuoruuttaan hakemassa.

Vinkki vastaiseksi: olkaa oman ikäisiänne älkääkä koittako väkisin toistaa sitä mitä joskus nuorempana. Jättäkää sekoilu nuoremmille joille se sopii luontevammin. Nyt tuo parivaljakko on kuin kuusikymppinen ukko pallomahoineen ja keskikaljuineen joka koittaa pitkän rasvalettinsä, liian pienten farkkujensa, buutsiensa ja nahkatakkinsa kanssa näyttää nuoremmalta rock-kapinallisversioltaan. 

Vierailija
50/51 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei tämä ketju on kolmen vuoden takaa, mutta missä Basso kuuluu nyt ja miksi tilalle tuli pelkkää suomiräppip*skaa??

Vierailija
51/51 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppppppp

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä