Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman elitason mukaan asuitte, jos toinen opiskelija ja toinen töissä?

Vierailija
15.09.2020 |

Halvassa opiskelijaluukussa vai tasokkaammassa asunnossa?

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijaluukussa.

Vierailija
2/66 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisessä omistusasunnossa, työssäkäyvä maksoi suurimman osan elinkustannuksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin omissa asunnoissaan.

Vierailija
4/66 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhteen muutetaan, se tarkoittaa yhteistä elämää. Kaikilla tasoilla. Rahat lasketaan yhteen ja katsotaan mihin riittävät.

Vierailija
5/66 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssäkäyvän

Vierailija
6/66 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi opiskelija ei ota oman tasoistaan kumppania?  Ai niin, jokainen tietää vastauksen.

Vierailija
7/66 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä halvasta opiskelijaluukustakin saa hyvännäköisen jos panostaa. Muuten raha-asiat ovat hyvin epätasapainossa, koska jos muuttaa "normaaliin asuntoon" niin sillä opiskelijalla menee kaikki tuet pelkkään asumiseen, kun ei saa asumistukea. Opiskelija-asunnot on tästä hyviä, koska niissä jää sitä rahaa muuhunkin. Ennen pitkää kumminkin tilanne on se, että tämä työssäkäyvä turhautuu kaiken maksamiseen, ja ei olisi ensimmäinen kerta, että opsikelija hyväksikäyttää tätä työssäkäyvää ja valmistuttuaan eroaa.

Vierailija
8/66 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen omistusasunnossa

Vierailija
9/66 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi työssäkäyvä elättäisi opiskelijaa? 

Vierailija
10/66 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiiiiiiih taas tätä.... jos tämä rahapinojen tarkka jakaminen on se suhteen tärkeä asia niin pysykää ihmeessä sinkkuna tai sitten jotain f**kbuddy tyyppistä hommaa.

Vai onko tämä nyt joku milleniaalien juttu, josta olen boomerina ulkona koska boomer?

Vierailija
11/66 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi opiskelija ei ota oman tasoistaan kumppania?  Ai niin, jokainen tietää vastauksen.

Eli pitäisikö erota, kun toinen valmistuu ja toisella on vielä opinnot kesken?

Vierailija
12/66 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi työssäkäyvä elättäisi opiskelijaa? 

No tällä logiikalla ei pidä yhteen muuttaa.

Vierailija
13/66 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asunnoissa onneksi, koska tuli ero. Suurena syynä eroon se että paljasti että odottaisi minun maksavan kaiken puoliksi myös äitiyslomalla imettäessäni ja hoitaessani yhteistä lastamme.

Vierailija
14/66 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siirtele nyt taas niitä maaalitolppia.

Tällä palstalla on satoja  ketjuja, joissa naiset vaativat miehen maksavan kaiken, ja aina. 

Vierailija
15/66 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies työelämässä, minä opiskelija. Asutaan omakotitalossa, kesät mökillä. Matkustetaan kerran vuodessa, ensi vuonna Japaniin.

Ainoa asia, mikä yhdistää ”muihin” opiskelijoihin, on opintolainataakka.

Miksi ihmeessä vaihtaisin ”oman tasoiseen” ukkoon, kun tällaisen sain ja tällaisessa voin elää? Kun se vaan miehellekin on ok, niin kenen pyllyä se silloin kutittaa?

Vierailija
16/66 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollistin ex-miehelle kaksikin koulutusta ja elätin siinä sivussa kaikki ne vuodet. Kai mä toivoin, että kunhan valmistuu niin hankkii töitä ja osallistuu tasavertaisena kumppanina. Kaksi työpaikkaa minä hänelle siinä vaiheessa jaksoin hankkia, mutta en enää kolmatta. Erosin.

Meni off topiciksi. Mun tuloilla siis elettiin sen tasoista elämää, mikä mulla oli varaa kustantaa. Huomattavasti parempaan elintasoon olen päässyt eron jälkeen.

Vierailija
17/66 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siirtele nyt taas niitä maaalitolppia.

Tällä palstalla on satoja  ketjuja, joissa naiset vaativat miehen maksavan kaiken, ja aina. 

Mene sitten niihin satoihin muihin ketjuihin kitisemään, tässä oli kyse opiskelijan ja työssäkäyvän asumisesta.

Vierailija
18/66 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies työelämässä, minä opiskelija. Asutaan omakotitalossa, kesät mökillä. Matkustetaan kerran vuodessa, ensi vuonna Japaniin.

Miksi ihmeessä vaihtaisin ”oman tasoiseen” ukkoon, kun tällaisen sain ja tällaisessa voin elää? Kun se vaan miehellekin on ok, niin kenen pyllyä se silloin kutittaa?

Sellainen elätti siellä. 

Vierailija
19/66 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen elätti siellä. 

Niin millainen?

- sama

Vierailija
20/66 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen omistusasunnossa asuttiin. Sitten kun valmistuin, muutaman vuoden päästä tienasin jo tonnin enemmän kuin mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme