"Always be a little kinder than necessary."
Tässä hyvä motto jokaiselle! J.M. Barrien sanoin, ollaan toisillemme edes vähän ystävällisempiä kuin oletetaan. Hyvät tavat eivät maksa mitään.
Kommentit (4)
Itsekin ajattelen näin.Tosin harrastan tätä toistaiseksi vain työelämässä, kotona menee helposti väsyneenä vanhaksi mörökölliksi. Mutta yritän huomioida kaikkia ja olla ystävällinen ja mielestäni se tuottaa vain hyvää eikä siitä ole liikaa vaivaa.
Britit ovat kohteliaita. Joskus on ollut kauppaehtona, että ei toimitusta venäjälle, ja kun itse asun liki rajan pinnassa, niin hieman huvittunut olen ollut, jos britti on kartasta sijainnin katsonut, mutta brittikauppias on edelleen kohtelias. Ehdot ovat täyttyneet.
Tykkään tuosta motosta. Olen muutaman kuukauden tehnyt pieniä hyviä arjen tekoja, kun vaan päätin että haluan olla vähän parempi ihminen. Ja se itseasiassa maksaa takaisin. Olen kokenut kivoja kohtaamisia ja saanut hyvää mieltä. Olokin on jotenkin rauhallisempi.
[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 22:03"]
Tykkään tuosta motosta. Olen muutaman kuukauden tehnyt pieniä hyviä arjen tekoja, kun vaan päätin että haluan olla vähän parempi ihminen. Ja se itseasiassa maksaa takaisin. Olen kokenut kivoja kohtaamisia ja saanut hyvää mieltä. Olokin on jotenkin rauhallisempi.
[/quote]Olen ihan samaa mieltä! ap