Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen lapset on joulun meillä ja ex esittää vaatimuksia

Vierailija
06.11.2013 |

Pitää olla sitä ja tätä ruokaa ja nämä asiat pitää ostaa joululahjaksi. Siis mitä sen päässä liikkuu? Eiköhän me tarjota niitä ruokia mitä parhaaksi nähdään eli ihan tavallista jouluruokaa, lahjoiksi ostamme niitä mitä itse haluamme. Ex ostakoon ihan vapaasti vaikka kuun taivaalta. Miksi joku toimii näin? Huom. yllättäen nuo lahjavaatimukset ovat niitä kalleimpia juttuja... Rasittavaa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä lapset surivat että joulu ei ole kunnon joulu kun olivat ensimmäistä kertaa miehellä ja hänen nyksällään jouluaaton. Kun lapset tulivat kotiin joulupäivänä, meillä oli se oikea jouluaatto kotona päivän myöhässä. Minulle oli siis aivan sama millaisen jouluaaton viettivät lasten kanssa, se oikea joulu on kuitenkin kotona sukulaisten ja isompien sisarusten kanssa.

Vierailija
22/28 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2013 klo 14:08"]

No meillä lapset surivat että joulu ei ole kunnon joulu kun olivat ensimmäistä kertaa miehellä ja hänen nyksällään jouluaaton. Kun lapset tulivat kotiin joulupäivänä, meillä oli se oikea jouluaatto kotona päivän myöhässä. Minulle oli siis aivan sama millaisen jouluaaton viettivät lasten kanssa, se oikea joulu on kuitenkin kotona sukulaisten ja isompien sisarusten kanssa.

[/quote]

Lapsillehan varmasti kerroit, että oikeaa joulua vietetään sitten sinun kanssasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi parempi tarina.

Vierailija
24/28 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 20:46"]

Keksi parempi tarina.

[/quote]

Oliskin tarina! Alkaa jo ottaa päähän koko joulu. Kotirauhasta ei ole tuo ihminen selvästi kuullutkaan.

Vierailija
25/28 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot tyynesti että teidän kattonne alla vietetään jouluaattoa siten kuin talon aikuiset päättävät, ja että hän voi vapaasti ostaa itse lapsilleen lahjaksi ja tarjota ruoaksi mitä tahtoo kun lapset ovat hänellä.

Vierailija
26/28 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 21:01"]

Sanot tyynesti että teidän kattonne alla vietetään jouluaattoa siten kuin talon aikuiset päättävät, ja että hän voi vapaasti ostaa itse lapsilleen lahjaksi ja tarjota ruoaksi mitä tahtoo kun lapset ovat hänellä.

[/quote]

No eihän se minulle niitä vaatimuksia esitä, vaan soittaa miehelle. Mies sitten lapatossuna myötäilee että joojoo no kai toi on ihan hyvä ja tehdään niin. Jos eksää niin pelottaa ettei lapset saa "kunnon" joulua, niin voisihan hänkin pitää ne lapset. Kukaan ei sitä vastusta. Ärsyttää vaan kun minustakin on ihan kiva, että on iso porukka koossa jouluna, niin sitten yksi takapiru yrittää vaikuttaa kaikkeen.

Vierailija
27/28 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina se kamala ex akka ja sen karseet kakarat....

Kehtaakin pilata teidän joulun :)

Vierailija
28/28 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 20:41"]

Pitää olla sitä ja tätä ruokaa ja nämä asiat pitää ostaa joululahjaksi. Siis mitä sen päässä liikkuu? Eiköhän me tarjota niitä ruokia mitä parhaaksi nähdään eli ihan tavallista jouluruokaa, lahjoiksi ostamme niitä mitä itse haluamme. Ex ostakoon ihan vapaasti vaikka kuun taivaalta. Miksi joku toimii näin? Huom. yllättäen nuo lahjavaatimukset ovat niitä kalleimpia juttuja... Rasittavaa.

[/quote]

Mitä se sulle kuuluu mitä miehen entinen sanoo? Se on sun miehen tehtävä kertoa exälleen miten teillä toimitaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi