Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En innostu läheisyydestä tai seksistä mieheni kanssa

Vierailija
06.10.2013 |

Kun mies haluaa halata tai hyväillä, ensimmäinen ajatus on, että koskahan pääsen tästä pois.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän tunteen.,

Vierailija
2/12 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette eroa? Aika epistä niille miehille tuo teidän toiminta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiiiiiin samat tunteet ja ajatukset...

Vierailija
4/12 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen, miten kauan olet tuntenut noin?

Miksi kolmonen luulet, että miehenikään haluaisi erota? Eikä meillä ole tässä yhteistä pelkkä parisuhde, vaan myös muukin elämä.

Ap

Vierailija
5/12 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan samaa. Ennen raskautta meillä oli todella aktiivinen seksielämä ja itsekin halusin melkein joka päivä. Raskaus sitten muutti kaiken oksentelun sun muun takia, mutta uskottelin itselleni, että kyllä tämä sitten kun vauva syntyy... No, vauva on nyt 1-vuotias, eikä mitään muutosta ole tapahtunut. Seksiä harrastetaan harvakseltaan. Kun mies tulee koskemaan, ensimmäinen ajatus on nimenomaan liueta tilanteesta. En osaa enää ollenkaan ns. antautua tilanteelle. Suuri vaikutus on ihan fyysisillä jutuilla, mulla kesti kauan palautua synnytyksestä ja sittemminkin yhdyntä on ollut hieman kivuliasta.

Toinen suuri syy on kaikki ne  asiat, joita on tapahtunut minun ja mieheni välillä. Kuluneen vuoden aikana mies on tehnyt sen verran törkeitä temppuja ja sanonut kamalia sanoja (toki kukaan ei riitele yksin, mutta..), että minun on vaikeaa haluta häntä ja haluta tuottaa hänelle mielihyvää.

Vierailija
6/12 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 20:13"]

Miksi kolmonen luulet, että miehenikään haluaisi erota? Eikä meillä ole tässä yhteistä pelkkä parisuhde, vaan myös muukin elämä.

Ap

[/quote]

No en minä ainakaan haluaisi olla enää mieheni kanssa, jos hän ajattelisi minusta noin. Minä haluan ja oletan, että parisuhteessa molemmat osa puolet haluaa toisiaan. Oletko miettinyt miltä sinusta tuntuisi, jos miehesi ajattelisi sinusta noin?

Vierailija
7/12 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Mitä pitäis tehdä asialle?

Vierailija
8/12 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erota, jos ei suhde enää toimi.

Vierailija
9/12 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri jätti vaimonsa tuosta syystä. Ymmärrän oikein hyvin häntä. 

Vierailija
10/12 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 20:25"]

Erota, jos ei suhde enää toimi.

[/quote]

En mä ainakaan ole eroamassa. Meillä parisuhde ja yhteiselo toimii, seksielämä vain ei toimi, koska halut eivät kohtaa. Elätän vielä toivoa, että imetyshormoneilla (lopetin imetyksen n. kuukausi sitten) olisi jotain vaikutusta. Toki myös univelka vie haluja. Mitä ihmeen järkeä on erota vähäisen seksin määrän takia, jos kaikki muu skulaa?

- 6

Vierailija
11/12 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 20:16"]

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 20:13"]

Ap

[/quote]

No en minä ainakaan haluaisi olla enää mieheni kanssa, jos hän ajattelisi minusta noin. Minä haluan ja oletan, että parisuhteessa molemmat osa puolet haluaa toisiaan. Oletko miettinyt miltä sinusta tuntuisi, jos miehesi ajattelisi sinusta noin?

[/quote]

En mä osaa ajatella, miltä se tuntuisi. Ei tunnu jotenkaan kauhean tärkeältä ajatukselta.

Ap

Vierailija
12/12 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutonen, meillä on aika paljon samoja tuntemuksia.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme