Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TA-asumisoikeusyhtiö on huijarifirma joka ei suorita homekorjauksia eikä ota vastuuta mistään

Vierailija
15.09.2020 |

Kiinteitömanageri manageroi rahat selkeesti omaan käyttöön koska tilaukset tehdään muttei toteuteta tai sitten toteutus on minimi maksimiajassa.

Kokemuksia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups. Äässiä puuttuu.

S s s s😆

Ap

Vierailija
2/6 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nämä ASO-systeemit ovat vähävaraisille suunnattuja huijauksia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut ihan tyytyväinen TA:n aso-kämpässäni. Huomattavasti halvempi kuin vastaava vuokrakämppä olisi täällä Helsingissä joten ihan hyvä ratkaisu omalla kohdallani kun kerrytän pääomaa omistuskämppää varten. Eräät tuttavani asuvat TA:n ara-vuokrakämpässä Espoossa ja hekin ovat olleet tyytyväisiä vuokratasoon ja muutenkin taloon.

Varmasti on huonoja kokemuksiakin ihmisillä. Mutta kyllä meitä ihan tyytyväisiäkin löytyy :)

Vierailija
4/6 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia on kuopiolaisesta TA-asumisoikeus-senioritalosta. Kommunikointi kiinteistömanagerin ja asukkaiden kesken ei ole toiminut eikä hankintoja ole tapahtunut alussa luvatulla tavalla. Asukkaat (asukastoimikunta) oli alussa erittäin aktiiviinen ja teki turhaa työtä valtavasti, kun mitään luvattua ei saatukaan hankkia. Sitten asukastoimikunnan jäsenet erosivat yksi kerrallaan.

Vierailija
5/6 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä kuhunkin taloon voidaan hankkia siis ostaa, riippuu juuri sen asumisoikeustalon vuosittaisesta budjetista.

Jos sinne on varattu rahaa niin osa toivotuista hankinnoista voidaan toteuttaa, kaikki  ei tietenkään.

Tottahan se on mukavat miettiä ja suunnitella mitä kaikkea voisi vaikkapa pihalle hankkia ja jos talossa on askarteluhuone niin sinnekin.

Mutta kaikkia toivomuksia on mahdoton toteuttaa.

Myös isännöitsijän kanssa asioiden sujuminen vaatii joustavuutta molemmilta osapuolilta, sekä asukkailta ja isännöitsijältä.

Jotkut asukkaa vaan valittavat koko ajan, ihan kaikesta, jopa tyhjänpäiväisistä asioista, se negatiivisuus asumiseen heijastuu silloin yhteydenpitoon isännöitsijän kanssa ja ne hyvä asiat asumisessa hukkuvat kokonaan.

Itse olen asunut just tuon TA-asumisoikeusasunnossa menneinä vuosina, ja olin tyytyväinen asumiseen siellä.

Vierailija
6/6 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mitä kuhunkin taloon voidaan hankkia siis ostaa, riippuu juuri sen asumisoikeustalon vuosittaisesta budjetista.

Jos sinne on varattu rahaa niin osa toivotuista hankinnoista voidaan toteuttaa, kaikki  ei tietenkään.

Tottahan se on mukavat miettiä ja suunnitella mitä kaikkea voisi vaikkapa pihalle hankkia ja jos talossa on askarteluhuone niin sinnekin.

Mutta kaikkia toivomuksia on mahdoton toteuttaa.

Myös isännöitsijän kanssa asioiden sujuminen vaatii joustavuutta molemmilta osapuolilta, sekä asukkailta ja isännöitsijältä.

Jotkut asukkaa vaan valittavat koko ajan, ihan kaikesta, jopa tyhjänpäiväisistä asioista, se negatiivisuus asumiseen heijastuu silloin yhteydenpitoon isännöitsijän kanssa ja ne hyvä asiat asumisessa hukkuvat kokonaan.

Itse olen asunut just tuon TA-asumisoikeusasunnossa menneinä vuosina, ja olin tyytyväinen asumiseen siellä.

Ei pidä luvata jos ei aiokaan pitää lupauksiaan.

Kun lupaukset on kirjattu...

Aika hassu näkemys että asukkaan pitää jotenkin pehmennellä asiaa että saa ne lainkin vaatimat sisäilmakorjaukset.

Olen miettinyt joskus mitenköhän suhtautuvat jos joku joulutuikku kun itse olen melko hajamielinen ja jotkut kynttilät voi syttyä itsekseen uudestaan. Näitähän sattuu.

Sitten kait pitää suorittaa joku korjausliike.

No, onneksi olen ihminen. Toisin kuin nämä uunoturhikset valtailun kahvoissa.

😇😇😇

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi