Monelleko ihmiselle "joudut" ostamaan joululahjan?
Minä ostan noin 30 ihmiselle. On kummilapsia, veli perheineen opettajat, läheiset ystävät ym. Meillä suuri perhe ja välillä tuskastuttaa, kun joutuu ostamaan lahjoja niin monelle ja omatkin lapset tarvitsis vaikka mitä. :/
Kommentit (45)
...ostetaan joululahjat jollekin toiselle...
Mies, lapsi, siskotx2, veli, äiti, isä, siskojen lapset x2, kummilapsi x 1 = varsinaisia lahjoja 10 kpl. Mahdollisesti anopille ja apelle myös, mutta todennäköisesti riittää, että mies ostaa meidän perheeltä heille jotain.
Lisäksi päiväkodin henkilökunnalle jotain.
Eh.
Oma muksu ja vielä alaikäinen sisko. Parin vuoden päästä en varmaan siskollekaan hanki mitään.
Tänä vuonna meni kuppi nurin joulukrääsähössötyksen kanssa. Pyysin, ettei minulle hankita mitään tavaraa, eikä oikeastaan lapsellekaan.
Oman muksun kahdelle pikkuserkulle voisin jotain hankkiakin, mutta tiedän niiden hukkuvan lahjoihin jo valmiiksi, joten jää välistä.
en osta kenellekkään ihan vain koska en halua ja sanon sen myös heille, minkäs he sille mahtavat.
Minä pidän joulusta ja muistan mielelläni läheisiäni lahjoilla. Ostan lahjoja 8 lapselle ja 11 aikuiselle. Lisäksi vielä lahjat 3 hoitajalle, yhdelle opettajalle ja kahdelle soitonopelle.