Se on niin, että paksut pitkät hiukset ovat seksikkäämmät kuin lyhyet ja ohuet
sori :/
Kommentit (40)
Suomalaisten naisten suosima järkyttävä kananpersetukka todellakin on ruma eikä sovi kellekään. Jostain syystä Suomessa naiset kynivät tukkansa, kun "se on niin helppo nyt!" Helppo ja helvetin RUMA.
Haluaisin paksumman mutta minkäs sille voi kun on syntynyt hiirenhännän kanssa.
olen ap.n kanssa samaa mieltä. naiset eivät ymmärrä että vaikka ois kuinka hienosti leikattu lyhyt tukka niin ei se säväytä. toinen juttu että luullaan anorektikon olevan seksikäs mutta kyllä miehet tykkää kurveista. eli hoikka mutta mielellään leveä lanteinen.itselläni hiukset ovat ohentuneet jatkuvan värjäilyn takia mutta ihan kauniit vielä ja pitkät.
Kiitos. Minulla on pitkät paksut luonnonkiharat hiukset. Lyhyet on tooodella paljon helpommat kiharan kanssa ja kuivuukin kymmenessä minuutissa mutta kasvatin kuitenkin pitkäksi kun on naisellisemman näköiset. Kikkurat sojottaa hanakasti joka suuntaan ja ilman hiustenkuivaajaa kuivuminen vie pari tuntia mut kyl nää on hienot ! Teen aika usein ranskalaisen letin kun haluan hiukset pois silmiltä.
Miten saan paksummat hiukset? Antakaa vinkkejä. Kasvatan kyllä, mutta ne ovat ohuet ja hennot. Tuuhennoksia en viitsisi laittaa, kun omat vaan harvenevat.
Se on myös niin että paksut lyhyet hiukset (polkkatyyli) on huomattavaksi seksikkäämmät ja kauniimmat kuin ohuet pitkät luirut :D
Haluaisin pitkän tukan mutta ei kasva kuin vähän yli olkapäiden. mutta pidän pidennyksiä. Tukka on muuten aika paksuhko mutta ärsyttää kun ei vaan kasva ei sitten millään :D
Eiköhän se seksikkyys synny jostain ihan muusta kuin tukan paksuudesta ja pituudesta. Mua häiritsee suomalaisten tapa pitää pitkää tukkaa...paksukin tukka vaan roikkuu laittamattomana ilman mitään kevennystä, ikään kuin itse olisi saksilla nirhitty tasapitkäksi matoksi....en tykkää!
Hohhoijaa. Toiset tykkää ohuemmista ja toiset paksummista hiuksista. Sinä tykkäät paksummista. Jonkun muun mielestä hiuksilla ei ole mitään tekemistä seksikkyyden kanssa. Makuasioista ei voi kiistellä ja jokainen on sellainen kuin on.
Luulen että riippuu kans kantajan kasvoista. Ei kaikille sovi semmoinen pöyhkeä takkutukka
[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 13:48"]
sori :/
[/quote]
Ei, kyllä lyhyet ja ohuet ( mieluiten niin, että sisäkumi loistaa sen harvan tukan keskeltä) on parhaat!
Niin ja kaikki pitkät hiukset ovat paksuja ja lyhyet ohuita? Miten jos on pitkä ja paksu tukka, jonka leikkaa, tuleeko siitä sitten samalla ohut?
Ja itse asiassa; onko elämäsi suurin päämäärä todellakin olla seksikäs?
Kakkonen on vaan kateellinen. Miksi paksun tukan pitäisi olla pöyhkeä tai takussa? Omani on hyvinkin sileä ja takuton.
Kakkonen ei ole kateellinen, mutta omaan silmään kapeita kasvoja korostaa lyhyt (ja ehkä ohut) tukka kauniisti, pyöreälle naamalle sopii paksumpi letti
Kasvonpiirteisiin ja omaan persoonallisuuteen sopiva, hyvin hoidettu tukka on paras. Pituudesta ja muista yksityiskohdista viis.
[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 16:08"]
"Jos nainen on ruma, hänen hiuksiaan kehutaan kauniiksi."
[/quote]
Ei pidä paikkaansa. Esimerkiksi siskoni on todella kaunis kasvoistaan + vartaloltaan, mutta hänellä on myös poikkeuksellisen kauniit hiukset. Lähes aina kun olemme jossain yhdessä, ainakin joku kehuu tämän pitkiä ja kiiltäviä hiuksia. Ehkäpä niitä on jotenkin neutraalimpaa kehua, kuin esim. kasvoja, jos haluaa sanoa toisen ulkonäöstä jotain positiivista.