Poikaystävän ongelma ja pakkomielle liukasteita kohtaan (ei saa käyttää)
Minä olen sellainen että jännitän sänkyyn menotilanteita ja itse seksiäkin. En oikein kostu kunnolla ja poikaystävän syyttely ei auta. Sanoo etten ole oikea nainen ja että kaikki edellisetkin naiset on kostuneet. Aina kun varovasti ehdotan liukasteen käyttöä, häntä syyttelemättä niin alkaa syyttää minua. Etten rakasta tai välitä kun en kostu. Miten tästä voisi sopia jonkinlaisen kompromissin?
Kommentit (37)
Luonto hoitaa, ja jos ei hoida, olet väärässä suhteessa. Tietenkin hän vastustaa.
No mitäs jos hän etsisi sitten oikean naisen, jonka kanssa harrastaa seksiä ja sä etsisit itsellesi sellaisen kumppanin, joka ei nöyryytä sua seksuaalisesti?
tyhmä mies joka ei tiedä miten naisen kroppa toimii. itse kastun joskus kuin vesiputous ja joskus pitää käyttää liukastetta, ihan normaalia hormonaalista vaihtelua. pahempi on se että sun mies painostaa sua eikä edes yritä nähdä asiaa sun kannalta tai ymmärtää. plus outo pakkomielle, ettei saa käyttää liukastetta? itse lähtisin menemään tai ainakin laittaisin jalat kiinni kunnes on fiksummin.
Vierailija kirjoitti:
Luonto hoitaa, ja jos ei hoida, olet väärässä suhteessa. Tietenkin hän vastustaa.
Nimenomaan tämä. Sinä et mitään liukasteita tarvitsisi, jos mies(poika) olisi sulle oikea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan tämä. Sinä et mitään liukasteita tarvitsisi, jos mies(poika) olisi sulle oikea.
Mä en ymmärrä tätä kaikkien pakottamista samaan muottiin. Jos joku haluaa käyttää liukastetta, niin sen kun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs helkkaria nyt taas? Ja kukaan ei tarvitsisi silmälaseja oikean kumppanin kanssa näkemiseen vai? Älä viitsi olla typerä.
Vierailija kirjoitti:
tyhmä mies joka ei tiedä miten naisen kroppa toimii. itse kastun joskus kuin vesiputous ja joskus pitää käyttää liukastetta, ihan normaalia hormonaalista vaihtelua. pahempi on se että sun mies painostaa sua eikä edes yritä nähdä asiaa sun kannalta tai ymmärtää. plus outo pakkomielle, ettei saa käyttää liukastetta? itse lähtisin menemään tai ainakin laittaisin jalat kiinni kunnes on fiksummin.
Tollasella haukkumisella ei kyllä ole fiksua lähteä liikkeelle.
Kyllä on kivan ja sopivan kuuloinen kumppani seksiä jännittävälle. Etkö jättäisi sikaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs helkkaria nyt taas? Ja kukaan ei tarvitsisi silmälaseja oikean kumppanin kanssa näkemiseen vai? Älä viitsi olla typerä.
Kukahan se tässä typerä oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuu taas pari säälittävää aikamiespoikaa jotka eivät koskaan naista ole edes saaneet. Voisitteko tehdä palveluksen ja pitää sen läven kiinni, nuo "isot pojat kertoi" jutut ovat niin juntteja ja suurin osa täällä on aikuisia naisia jotka kyllä tietävät miten keho toimii.
Esimerkiksi atoopikoilla ja joillain autoimmuunisairailla limakalvot ovat luonnostaan niin hauraat ja kuivat, että liukaste on välttämätöntä. Olen kuullut lääkäreiden suosittelevan liukastetta kaikille naisille yhdynnässä tulevien pienten ihovaurioiden vuoksi.
Tärkeintä on, että hyväksyt kehosi sellaisena kuin se on. Käy ostamassa joku nätti liukkaripurkki yöpöydälle ja käytä sitä yhtä arkipäiväisesti kuin käsirasvaa. Älä suostu poikaystäväsi nöyryytettäväksi! Voimia sulle ääliön kanssa seurusteluun, tai etsi asiallinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nimenomaan ei tämä.
Jotkut jännittävät. Toiset eivät aina kostu. Osa maailmasta on Saharaa. On siis olemassa naisia, jotka tarvitsevat liukasteita ihan fyysisten ominaisuuksiensa vuoksi. On vielä enemmän sellaisia, jotka silti tarvitsisivat myös uuden kumppanin.
Kuulostaa nimittäin syyllistävältä, yksinkertaiselta ja huonolta rakastajalta tuo aapeen poju. Nuollakin voi ja tarpeeksi pitkä esileikki saattaisi viedä osan jännityksestä pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä tätä kaikkien pakottamista samaan muottiin. Jos joku haluaa käyttää liukastetta, niin sen kun.
En minäkään, mutta miksi olla suhteessa joka ei toimi?
Ap, se poika on ihan tietämätön naisten kehosta ja myös hyvin itsekeskeinen. Se miten hän kohtelee sua, on ihan väkivaltaa. Älä jää tuollaiseen huonoon suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tollasella haukkumisella ei kyllä ole fiksua lähteä liikkeelle.
Ei niin, mutta täällä palstalla se on maan tapa.
Jhs kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nimenomaan ei tämä.
Jotkut jännittävät. Toiset eivät aina kostu. Osa maailmasta on Saharaa. On siis olemassa naisia, jotka tarvitsevat liukasteita ihan fyysisten ominaisuuksiensa vuoksi. On vielä enemmän sellaisia, jotka silti tarvitsisivat myös uuden kumppanin.
Kuulostaa nimittäin syyllistävältä, yksinkertaiselta ja huonolta rakastajalta tuo aapeen poju. Nuollakin voi ja tarpeeksi pitkä esileikki saattaisi viedä osan jännityksestä pois.
No miksei vaan todeta, että mies on väärä AP:lle? Minä en ainakaan olis suhteessa, jos naisella ei omat hormoonit alkas hyrräämään.
Jhs kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nimenomaan ei tämä.
Väärä palsta, joten ketju joko poistuu tai siirtyy ennen pitkää, mutta kommentoin silti:
Suuseksi ja petting ovat seksiä siinä missä yhdyntäkin, ei esileikkiä. Ap:n kannattaa heivata luuseripoikaystävä huitsin nevadaan mutta sitä ennen hän voisi kokeeksi ehdottaa, että välillä harrastetaan seksiä ilman yhdyntää. Siinä ei tarvita liukasteita.
Jätä tuommoonen paskaläjä