Exä yrittää takaisin
"Miksi et vain tulisi takaisin? Tiedän että oot miettinyt yhteen paluuta."
"Kyllä haluat. Osaan lukea sun ajatuksia".
En ikinä enää halua yhteen, minkä olen kertonutkin. Tuntuu raskaalta että toinen kertoo, mitä muka haluan ja yrittää saada palaamaan yhteen.
Kommentit (32)
Älkää ottako eksiä takaisin,vaikka kuinka ruikuttaa. Minun kesällä vaihtuu naiset ja aina kun joku jättää hänet niin alkaa vonkaa minua. Olen sanonut ei ei ei ikinä ja tätä on jatkunut yli 15vuotta! Hänellä on ADHD ja ties mitä diagnoosia. Mutta minä en enää siihen helvettiin palaa. Olen ollut onnellinen,kun pääsin eroon.
Mun exä yritti myös lähentyä uudelleen ja aloin jo lämmetä. Kunnes sitten yhden puhelinkeskustelun aikana aloitti jälleen puhumaan juuri tuohon sävyyn, että hän kyllä tietää mitä oikeasti sisimmässäni haluan, mutta että en muka jostakin syystä salli itselleni tapahtuvan hyviä asioita.
Samoin hän jankutti suhteen aikana mm. seksiin liittyen, kun kieltäydyin jostakin epämiellyttäväksi tai kivuliaaksi tietämästäni, että oikeasti varmasti haluan mutta olen vain liian ankara itselleni enkä halua suoda itselleni nautintoa. :D Joo, hyvästi jää.
Vierailija kirjoitti:
Pakko olla tekemisissä lasten takia. - ap
Ei ole. Tuo on tekosyy. Itse en ollut eikä siihen voi pakottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas näkee ettei miehet rakasta. Niille kelpaa kuka vain ja vaikka sellainen, joka ei halua olla hänen kanssaan.
Tuo on totta. Miesten " rakkaus" on lähinnä riippuvuushäiriö. Sitten kun päihde lähtee niin sitä halutaan silti vielä käydä maistamassa.
Missäköhän kohtaa tässä selvisi että eksä on mies? yhtähyvin se voisi olla nainenkin...
just saying...
Kun nainen eroaa, se eroaa. Ei todellakaan jää vonkaamaan exää takaisin. Ei vaikka sitä kaipaisikin ja vaikka miten rakastaisi. Se on loppu. Miehet, useamman exän kokemuksella, joka ikinen jää vonkaamaan ja yrittää uida takaisin. Saattavat jopa yrittää takaisin vuosia.
Kyllä minä naisena aina välillä mun exältä vonkaan ja saan, mutta en halua palata takas yhteen.
Blokkaa ja jos jatkaa häiriköintiä niin lähestymiskieltoa kehiin.
Vierailija kirjoitti:
Mun exä yritti myös lähentyä uudelleen ja aloin jo lämmetä. Kunnes sitten yhden puhelinkeskustelun aikana aloitti jälleen puhumaan juuri tuohon sävyyn, että hän kyllä tietää mitä oikeasti sisimmässäni haluan, mutta että en muka jostakin syystä salli itselleni tapahtuvan hyviä asioita.
Samoin hän jankutti suhteen aikana mm. seksiin liittyen, kun kieltäydyin jostakin epämiellyttäväksi tai kivuliaaksi tietämästäni, että oikeasti varmasti haluan mutta olen vain liian ankara itselleni enkä halua suoda itselleni nautintoa. :D Joo, hyvästi jää.
Kunnon gaslightausta ja manipulaatiota. Olisit manipuloinut takaisin, että oikeasti hän haluaa isoa parrua perseeseensä karvaiselta mieheltä, mutta kieltä itseltään tämän nautinnon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas näkee ettei miehet rakasta. Niille kelpaa kuka vain ja vaikka sellainen, joka ei halua olla hänen kanssaan.
Tuo on totta. Miesten " rakkaus" on lähinnä riippuvuushäiriö. Sitten kun päihde lähtee niin sitä halutaan silti vielä käydä maistamassa.
Miehillä vain hyötysuhteita
Tuttua huttua. Ex vonkaa edelleen ja kerjää yhteenpaluuta, vaikka on jo uuden naisenkin kanssa. En tiedä mitä väittää sille uudelle.
Mun exä on yrittänyt takaisin jo 7 vuotta. Ei väliä vaikka välissä oikeudenkäynti tuomioineen mm. pahoinpitelystä, vainoamisesta ja lähestymiskiellon rikkomisesta. Ei väliä vaikka yritän vältellä, en tervehdi, en ole edes tuntevinani. Hänen mielestään kaikki on vaan soidinleikkiä meidän tulevaa suurta rakkaudentäyteistä yhteistä elämää varten.Eikä väliä vaikka seuraavan uhrin kanssa sama kierros menossa, oikeudenkäynteineen.
Tästä showsta on tullut jo uusi normaali. Odotan että karma hoitaa. Ja kaipaan normaalia eroa, missä riittää numeron blokkaaminen.
N57
Apua osoitteesta (Priestadu@gmail.com) oli ihanaa, minä ja vaimoni olemme taas yhdessä kahden vuoden eron jälkeen, Herra siunatkoon sinua ja temppeliäsi.
KUINKA SAIN EXIN AVIOMEEHENI TAKAISIN LOITSUJEN LAUTAJAN {PAPPI ADU} AVULLA JA HÄNEN JÄLLEENYTTÄMISRAKKAUDEN LOITSUNSA VOIMANA 7 PÄIVÄN SISÄLLÄ. LÄHETÄ HÄNELLE SÄHKÖPOSTIA OSOITTEESEEN (PRIESTADU@GMAIL.COM)
Osa naisista näkee naiset uhreina ja miehet pahantekijöinä omien kokemuksiensa pohjalta. Siitä kai tuo ajatus ettei naiset kaipailisin miesten perään.