Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exä yrittää takaisin

Vierailija
15.09.2020 |

"Miksi et vain tulisi takaisin? Tiedän että oot miettinyt yhteen paluuta."

"Kyllä haluat. Osaan lukea sun ajatuksia".

En ikinä enää halua yhteen, minkä olen kertonutkin. Tuntuu raskaalta että toinen kertoo, mitä muka haluan ja yrittää saada palaamaan yhteen.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas näkee ettei miehet rakasta. Niille kelpaa kuka vain ja vaikka sellainen, joka ei halua olla hänen kanssaan.

Tuo on totta. Miesten " rakkaus" on lähinnä riippuvuushäiriö. Sitten kun päihde lähtee niin sitä halutaan silti vielä käydä maistamassa.

Missäköhän kohtaa tässä selvisi että eksä on mies? yhtähyvin se voisi olla nainenkin...

just saying...

Kun nainen eroaa, se eroaa.  Ei todellakaan jää vonkaamaan exää takaisin.  Ei vaikka sitä kaipaisikin ja vaikka miten rakastaisi. Se on loppu. Miehet, useamman exän kokemuksella, joka ikinen jää vonkaamaan ja yrittää uida takaisin. Saattavat jopa yrittää takaisin vuosia.

tää on sun mielipide... mulla eksä, nainen, alkoi puolen vuoden jälkeen kaipailemaan takaisin.. en todellakaan mennyt.

Osa naisista näkee naiset uhreina ja miehet pahantekijöinä omien kokemuksiensa pohjalta. Siitä kai tuo ajatus ettei naiset kaipailisin miesten perään.

Vierailija
22/32 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ottako eksiä takaisin,vaikka kuinka ruikuttaa. Minun kesällä vaihtuu naiset ja aina kun joku jättää hänet niin alkaa vonkaa minua. Olen sanonut ei ei ei ikinä ja tätä on jatkunut yli 15vuotta! Hänellä on ADHD ja ties mitä diagnoosia. Mutta minä en enää siihen helvettiin palaa. Olen ollut onnellinen,kun pääsin eroon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä yritti myös lähentyä uudelleen ja aloin jo lämmetä. Kunnes sitten yhden puhelinkeskustelun aikana aloitti jälleen puhumaan juuri tuohon sävyyn, että hän kyllä tietää mitä oikeasti sisimmässäni haluan, mutta että en muka jostakin syystä salli itselleni tapahtuvan hyviä asioita.

Samoin hän jankutti suhteen aikana mm. seksiin liittyen, kun kieltäydyin jostakin epämiellyttäväksi tai kivuliaaksi tietämästäni, että oikeasti varmasti haluan mutta olen vain liian ankara itselleni enkä halua suoda itselleni nautintoa. :D Joo, hyvästi jää.

Vierailija
24/32 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko olla tekemisissä lasten takia. - ap

Ei ole. Tuo on tekosyy. Itse en ollut eikä siihen voi pakottaa. 

Vierailija
25/32 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas näkee ettei miehet rakasta. Niille kelpaa kuka vain ja vaikka sellainen, joka ei halua olla hänen kanssaan.

Tuo on totta. Miesten " rakkaus" on lähinnä riippuvuushäiriö. Sitten kun päihde lähtee niin sitä halutaan silti vielä käydä maistamassa.

Missäköhän kohtaa tässä selvisi että eksä on mies? yhtähyvin se voisi olla nainenkin...

just saying...

Kun nainen eroaa, se eroaa.  Ei todellakaan jää vonkaamaan exää takaisin.  Ei vaikka sitä kaipaisikin ja vaikka miten rakastaisi. Se on loppu. Miehet, useamman exän kokemuksella, joka ikinen jää vonkaamaan ja yrittää uida takaisin. Saattavat jopa yrittää takaisin vuosia.

Kyllä minä naisena aina välillä mun exältä vonkaan ja saan, mutta en halua palata takas yhteen.

Vierailija
26/32 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blokkaa ja jos jatkaa häiriköintiä niin lähestymiskieltoa kehiin.

Vierailija
27/32 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun exä yritti myös lähentyä uudelleen ja aloin jo lämmetä. Kunnes sitten yhden puhelinkeskustelun aikana aloitti jälleen puhumaan juuri tuohon sävyyn, että hän kyllä tietää mitä oikeasti sisimmässäni haluan, mutta että en muka jostakin syystä salli itselleni tapahtuvan hyviä asioita.

Samoin hän jankutti suhteen aikana mm. seksiin liittyen, kun kieltäydyin jostakin epämiellyttäväksi tai kivuliaaksi tietämästäni, että oikeasti varmasti haluan mutta olen vain liian ankara itselleni enkä halua suoda itselleni nautintoa. :D Joo, hyvästi jää.

Kunnon gaslightausta ja manipulaatiota. Olisit manipuloinut takaisin, että oikeasti hän haluaa isoa parrua perseeseensä karvaiselta mieheltä, mutta kieltä itseltään tämän nautinnon.

Vierailija
28/32 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä vain hyötysuhteita

Vierailija
29/32 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua huttua. Ex vonkaa edelleen ja kerjää yhteenpaluuta, vaikka on jo uuden naisenkin kanssa. En tiedä mitä väittää sille uudelle.

Vierailija
30/32 |
28.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä on yrittänyt takaisin jo 7 vuotta. Ei väliä vaikka välissä oikeudenkäynti tuomioineen mm. pahoinpitelystä, vainoamisesta ja lähestymiskiellon rikkomisesta. Ei väliä vaikka yritän vältellä, en tervehdi, en ole edes tuntevinani. Hänen mielestään kaikki on vaan soidinleikkiä meidän tulevaa suurta rakkaudentäyteistä yhteistä elämää varten.Eikä väliä vaikka seuraavan uhrin kanssa sama kierros menossa, oikeudenkäynteineen.

Tästä showsta on tullut jo uusi normaali. Odotan että karma hoitaa. Ja kaipaan normaalia eroa, missä riittää numeron blokkaaminen.

N57

matti
31/32 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua osoitteesta (Priestadu@gmail.com) oli ihanaa, minä ja vaimoni olemme taas yhdessä kahden vuoden eron jälkeen, Herra siunatkoon sinua ja temppeliäsi.

lumi
32/32 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUINKA SAIN EXIN AVIOMEEHENI TAKAISIN LOITSUJEN LAUTAJAN {PAPPI ADU} AVULLA JA HÄNEN JÄLLEENYTTÄMISRAKKAUDEN LOITSUNSA VOIMANA 7 PÄIVÄN SISÄLLÄ. LÄHETÄ HÄNELLE SÄHKÖPOSTIA OSOITTEESEEN (PRIESTADU@GMAIL.COM)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi