Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä kelpaa opiskella työttömyysetuudella!

Vierailija
06.11.2013 |

Saan kuukaudessa käteen 1580;- mikä on enemmän kuin mun palkka oli :) Laskeskelin, että tuohon summaan pitäisi palkkaa saada yli 2000 euroa (jotta siis jäisi verojen jälkeen yhtä paljon käteen).

Sis. korotetun ansiosidonnaisen, ylläpitokorvauksen sekä asumistuen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla:) osaat varmaankin kertoa missä vaiheessa se hakemus ansiosid saamisesta opiskelujen ajan on toimitettava työkkäriin?

Minulla alkaa omaehtoinen opiskelu tammikuussa loppiaisen jälk ja hakemus on tässä pöydälläni, olen yrittänyt työkkäriin soitella kysyäkseni aikataulusta useampana päivänä mutta eivätpä ole vastanneet..

Tuo kulukorvaus (ei enää ylläpitokorvaus-nimellä) on kiva koska se on verotonta lisätuloa joka kuukausi:)

Vierailija
2/3 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 11:50"]

Kiva kuulla:) osaat varmaankin kertoa missä vaiheessa se hakemus ansiosid saamisesta opiskelujen ajan on toimitettava työkkäriin?

Minulla alkaa omaehtoinen opiskelu tammikuussa loppiaisen jälk ja hakemus on tässä pöydälläni, olen yrittänyt työkkäriin soitella kysyäkseni aikataulusta useampana päivänä mutta eivätpä ole vastanneet..

Tuo kulukorvaus (ei enää ylläpitokorvaus-nimellä) on kiva koska se on verotonta lisätuloa joka kuukausi:)

[/quote]

Eikö se palauteta silloin, kun paperit on kunnossa eli vaikka tänään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loogisesti ajateltuna niin, mutta kun olin tapaamisessa oppilaitoksen opon kanssa niin hän sanoi että kaikki paprut yms valmiina todnäk vasta tammikuussa..No, meillä on sovittuna toinen tapaaminen parin vkon päähän ja kuulema joulukuun alussa tulee opiskelijaksi otto päätös minulle kotiin niin ehkäpä sitten se paperi+hakemus kourassa käväisen te-toimistossa..

-2-

[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 11:58"]

[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 11:50"]

[/quote]

Eikö se palauteta silloin, kun paperit on kunnossa eli vaikka tänään?

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan