Kykeneekö joku rakastamaan kaljuuntuvaa miestä?
Kommentit (25)
Totta kai, ainakin sitä omaa miestä. Voisin varmasti ihastuakin kaljuuntuvaan mieheen.
Mulle ei mitää väliä onko kaljuuntuva vai ei :D
Täh? Oletko nyt tosissasi?
Kyllä voi. Myös onnettomuudessa kasvonsa silponutta, syöpähoitojen tai muun sairauden takia ulkonäkönsä menettänyttä jne. Puhun nyt rakkaudesta. Sinä jostain muusta.
Mulle kelpaisi. Mun ihonalainen alkoi kaljuuntua alle 30v.
Ei kykene. Sen takia kenelläkään kaljulla miehellä ei ole parisuhdetta.
Mä oon kyllä ihan mielissäni (ja mies vielä enemmän), ettei ole kaljuuntumassa tippaakaan, vaan tukkaa riittää vaikka muille jakaa. Mutta kaikissa on omat vikansa tietysti.
Ei voi, kun kaljuuntumisen merkit alkavat näkyä, parisuhde lopetetaan, ja kaikki maailman kaljuuntuvat miehet lähetetään keskenään autiolle saarelle kuolemaan.
Kyllähän sitä varmaan pystyy. Ei se minullakaan varmaan loppujen lopuksi siitä kaljusta olisi kiinni, vaikka ennemmän tykkääkin paksuhiuksisesta harmaantuvasta kuin kaljuuntuvasta miehestä.
Joo pystyy. :) Varsinkin kun tietää että kaljuuntuvilla on korkeampi testosteronitaso ja parempi mieskunto. :D Omani ei vielä ainakaan kaljuunnu...
Minusta täyskalju on hurjan seksikäs!
Ajatelkaa, että joku voi rakastaa jopa kaljuuntuvaa naista! Kyllä on maalima kauhiaksi mennyt!
Mulle kun alkoi kalju tulemaan, vetäsin kaikki pois sitten. Olen kalju mies ja kammoan ns "tohtori sykerö" kaljua, jossa keskellä päätä menee tyhjä kaista mutta sivuilla rehottaa.
Juha Tapio ainakin parani ulkonäöllisesti hiusten lähdettyä. Kaikille ei kyllä hiukset passaa.
Mulla on kalju mies ja aiempiin rakastajiin - joilla on ollut tukka päässä, edellisellä hyvinkin tuuhea - tämä kaveri on todellinen mies sängyssä. En vaihtais!
Kuka kykenee seurustelemaan hiusten kanssa? Taitaisi jäädä aika yksitotiseksi se suhde.
Mun mies on paljon komeampi nyt kun ajaa hiukset parin millin sängelle:) Kaljuuntui päältä ja nyt siihen ei ollenkaan kiinnitä huomiota. Eikä edes häiritse:)
Totta hitsissä, mies ilman hiuksia on niin sexy... ja kun ei maailma ole kiinni hiuksista vaan sydämestä.
Täysin idioottimainen kysymys. Kuka rakastuu jonkun hiuksiin? Jos on niin pinnallinen ei suhteella liene kovin pitkä elinikä muutenkaan.
Kaljut miehet on seksikkäitä! Paitsi tietty silloin, jos ne yrittää säälittävästi peitellä sitä...
Rumat ne vaattella koreillee ja sikarumat jopa tukalla.
PS. Monella nuorellakin on nykyisin kalju vaikka tukka kasvaakin vielä hyvin.