Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bloggaajan arvostelija on itse bloggaaja!

Vierailija
06.11.2013 |

Tääl palstal myös tätä bloggaajien spämmäystä. Sisäpiireistä saatua tietoa. Mikä lie taustalla, kateus vai huomionkipeys.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole bloggaaja mutta olen vastannut joihinkin ketjuihin, koska yleisesti suomalaiset blogit ovat surkuhupaisia. Kirjoitettu kieli on aliarvoista ja blogit amatöörien kyhäilemiä. Kuvat ovat usein hienoja -mutta riittääkö se? 

Vierailija
2/9 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyykö tää nyt johonki tiettyyn keskusteluun vai mitähäh...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villi arvaus, Chicago-Iida?

Vierailija
4/9 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä arvaus.

Vierailija
5/9 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäpiiriläisesi on ilmeisesti vauvalla töissä? Kellään muulla ei voi olla tietoa ketä tänne kirjoittelee. Vaikka voihan bloggaajilla olla tietysti joku kristallipallo mistä näkee muiden bloggaajien kirjoittavan vauvapalstalle näppikset sauhuten ;)

Vierailija
6/9 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin myönnän olevani bloggaaja ja musta on hauskaa täällä vähän piikitellä toisia, niin "täydellisiä" bloggaajia ;)))

Vierailija
7/9 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, on täällä myös paljon bloggaajia kirjoittelemassa, mutta suurin osa tiedoista on kyllä ihan blogeista päätelty eikä mitään sisäpiiritietoa.

Vierailija
8/9 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hah, nytkö vasta tajusit:D Blogiketjuissa taistelevat keskenään bloggaja itse sekä hänen toimintaansa arvostelevat lukijat anonyymeinä. Täysin sisäsiittoista juttua:) Miten sitä huomiota saa täysin anonyyminä? Koita nyt ymmärtää että anonyyminä voi tuoda esiin oikeat asiat jotka bloggaajasta tulee mieleen, ei sillä mitään huomiota saa kerättyä.

Vierailija
9/9 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

^No siinä on ainakin yksi rehellinen. :P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi