Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita joita ahdistaa se kun puhutaan että seksistä ja nauttimisesta puhutaan samassa lauseessa?

Vierailija
14.09.2020 |

Jostain syystä se tuntuu inhottavalta, siis se puhe. Joltain sellaisesta, joka ei minulle kuulu. Mistäköhän se johtuu, jos kerran monille on aivan luontevaa puhua seksistä ja nauttimisesta samassa asiayhteydessä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuisiko paremmalta, jos puhuttaisiin seksistä ja kärsimyksestä?

Vierailija
2/13 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aloittaja kokenut jonkun seksuaalisen trauman, oletko masentunut tai onko sinulla huono itsetunto?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta traumaa kuin seksikielteinen ilmapiiri lapsuudenkodissa ja seksuaalinen itsetunto on varmaan huono. Ap

Vierailija
4/13 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä seksi voi olla myös nautintoa.

Vierailija
5/13 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä seksi voi olla myös nautintoa.

Tiedän ja kykenen kokemaan sitä, mutta nautinnosta puhuminen tai lukeminen liittyen seksiin suorastaan ahdistaa. Ap

Vierailija
6/13 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle seksi on nykyään lähinnä velvollisuus. Nuorempana tykkäsin siitä itsekin, mutta nyt näin lapsiperheen äitinä kyllä syöminen, netin selailu tai nukkuminen on paljon nautinnollisempaa.

Vierailija
7/13 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/13 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle seksi on nykyään lähinnä velvollisuus. Nuorempana tykkäsin siitä itsekin, mutta nyt näin lapsiperheen äitinä kyllä syöminen, netin selailu tai nukkuminen on paljon nautinnollisempaa.

Samaa mieltä. Saatan kyllä olla masentunutkin. Miehen vonkaaminen pahentaa asiaa, ja se kun saatan suostua touhuun hänen miellyttämisekseen, vaikka en oikeasti ole pätkääkään kiinnostunut.

Vierailija
9/13 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi harrastaa seksiä jos ei siitä nauti? Ei nykymaailmassa ole mikään pakko, ellei halua lapsia ja sekin onnistuu ilman seksiäkin. Mutta kannattaa hakeutua johonkin terapiaan, jos oma estoisuus tai joku trauma estää seksistä nauttimisen, parhaimmillaan seksi voi olla todellinen nautinto. Näin pikkulasten äitinä en todellakaan jaksaisi seksiä, jos en itse saisi siitä nautintoa. Onneksi mies osaa hommat ja seksi on mukavaa meille molemmille.

Vierailija
10/13 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi harrastaa seksiä jos ei siitä nauti? Ei nykymaailmassa ole mikään pakko, ellei halua lapsia ja sekin onnistuu ilman seksiäkin. Mutta kannattaa hakeutua johonkin terapiaan, jos oma estoisuus tai joku trauma estää seksistä nauttimisen, parhaimmillaan seksi voi olla todellinen nautinto. Näin pikkulasten äitinä en todellakaan jaksaisi seksiä, jos en itse saisi siitä nautintoa. Onneksi mies osaa hommat ja seksi on mukavaa meille molemmille.

Teen sitä vain pitääkseni perheeni kasassa. En ole aloittaja.

Vierailija
11/13 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä seksi vaatii oikeat puitteet ja turvallisen ja mukavan ilmapiirin. Lämpöä ja rauhallisuutta. Ei puolituntematonta tyyppiä, johon ei ole edes ihastunut. Minä ainakin vedän jarrut päälle ja kovaa, jos seksi ei tunnu oikealta. Luultavasti se ei edes kokemuksena ole sitä, jos on epäilyksiä.

Vierailija
12/13 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmiten osaa arvostaa entistä enemmän turvallista oloa ja sitä, että ajatus seksistä tuntuu oikealta ja hyvältä.

Tässä iässä ei ole kiire minnekään. Jos koen epämukavuutta tai painostusta, lähden pois. En jaksa, halua tai tarvitse tuollaista itselleni.

Vierailija
13/13 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle se nauttiminen tekona tai kokemuksena ei ole ongelma tai edes hirveän vaikeaa jos mies tekee hommat ja itse voin vain ottaa vastaan. Aktiivisuuden osoittaminen on ongelma ja tosiaan se puhe seksistä nauttimisesta. Se tuntuu olevan tarkoitettu ihan muille naisille. Ap