Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haisaappaita yms. paljon käyttävät, miten jalat

Vierailija
05.11.2013 |

tykkää kun on koko päivän saappaissa? Tiedän muutamia, joilla on ensinnäkin melkein joka päivä ne haisaappaat ja sitten kulkevat koko päivän ne jalassa, niin eikö jalat kärsi yhtään? Villasukathan niillä kai aina on, ainakin näkyy saappaan varresta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kärsisivät?

Vierailija
2/9 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko ihmisiä jotka kulkevat ne jalassa ulkona koko päivän vai heitä jotka pitävät niitä sisällä koko päivän? Itse en ole huomannut mitään, vaikka olisin ollut koko päivän menossa ne jalassa. Ja käytän villasukkia. Sisätiloissa otan yleensä kumpparit pois, esim luennolla ollessa. Kyllähän ne sisätiloissa vähän saattaa alkaa hautomaan, varsinkin jos on lämmintä. Kuten varmaan kaikki muutkin kumpparit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varmastikaan parhaat jalalle, mutta villasukkien kanssa ihan jees. Ilman villasukkia en osaa käyttää, jotenkin liian "löysät". Monet halvemmat kumpparit on mielestäni parempia...

Vierailija
4/9 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 21:36"]

Tarkoitatko ihmisiä jotka kulkevat ne jalassa ulkona koko päivän vai heitä jotka pitävät niitä sisällä koko päivän? Itse en ole huomannut mitään, vaikka olisin ollut koko päivän menossa ne jalassa. Ja käytän villasukkia. Sisätiloissa otan yleensä kumpparit pois, esim luennolla ollessa. Kyllähän ne sisätiloissa vähän saattaa alkaa hautomaan, varsinkin jos on lämmintä. Kuten varmaan kaikki muutkin kumpparit.

[/quote]

Nii joo siis lähinnä ajattelin niitä, jotka just luennoilla istuu hait jalassa. Ja noin yleensäkin, että onko ne hyvät kävellä noin ylipäätään.

ap

Vierailija
5/9 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä hait ei ole hyvät jalassa, mutta kai se on yksilöllistä. Annoin omat haini pois, koska ne oli niin huonot jalassa, ja pidän nyt tavallisia mustia kumppareita sadesäällä,

Vierailija
6/9 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä hait ei ole hyvät jalassa, mutta kai se on yksilöllistä. Annoin omat haini pois, koska ne oli niin huonot jalassa, ja pidän nyt tavallisia mustia kumppareita sadesäällä,

Vierailija
7/9 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ne on hyvät jalassa. Villasukkien kanssa käytän, mutta otan kyllä aina pois jalasta sisätiloissa (opiskeluaikana myös luennoilla). En mä niitä minään vakkarikenkinä oo käyttänyt koskaan, mutta sadesäällä aina (eli näin syksyisin aika usein).

Vierailija
8/9 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain plantaarifaskiitin yhtenä syksynä kun lompostelin haisaappailla, meni pari kuukautta sitä parannellessa

Vierailija
9/9 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huonot on jaloissa jos pitkiä matkoja tepastelee.. Mulla kapeat nilkat ja on tosi löysät nilkkojen kohdalta jolloin jalkaa tulee jännitettyä kävellessä. Villasukat ja pohjalliset must!