Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silmäkulmarypyt piiloon millä?

Vierailija
05.11.2013 |

Olen 23 vuotias ja silmäkulmarypyt on jo suht "hirveät", ainakin omaan silmään. onko jotain meikkiä millä saisi piilotettua? :/ 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ehdotti kommandopipoa.

Vierailija
2/8 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokynää peliin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokynällä? Sulla tuskin mitään syppyjä vielä on, tulepa tänne katsomaan!

t. 39v

Vierailija
4/8 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokynä! :)

Vierailija
5/8 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä mihinkään tarvitse piilottaa. On ihan luonnollista, että parikymppisellä ne alkaa näkymään. Itsellänikin on ja olen 25. Ei niitä ulkopuoliset huomaa ja jää tuijottelemaan, tottakai itselle ne näkyvät kun peilailee lähietäisyydeltä. Ja suurentavalla peilillä ne vasta huomaa, kuten ihohuokoset ja epäpuhtaudet!

Kannattaa huolehtia silmänympärysten kosteutuksesta silmänympärysvoiteella, itselläni se vähän helpottaa ja palauttaa ihon kimmoisuutta. Ja ne rypyt näkyvät paljon vähemmän kun on kosteutus kunnos. Btw olen huomannut, että semmoiset edullisemmat voiteet toimivat ihan yhtä hyvin kuin useita kymppejä maksavat.

Yritä alkaa ap hyväksymään, että ikääntyminen on ihan luonnollista ja rypyt kertovat eletystä elämästä :)

Vierailija
6/8 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nyt 23-vuotiaalla mitään pahoja ryppyjä vielä voi olla.

Vierailija
7/8 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nyt 23-vuotiaalla mitään pahoja ryppyjä vielä voi olla.

Vierailija
8/8 |
05.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä peitän pienet otsa- ja silmänalusrypyt silikonia sisältävällä pohjustusvoiteella. Se yksinkertaisesti täyttää rypyn ja blurraa sen näkymättömiin. L'Oreal Studio Secrets Smoothing Resurfacing Primer on tämä nimihirviö, maksaa n. 15 e. Poistaa myös kiillon ja tasoittaa ihohuokoset.

T. 26 v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi