Tasan 2kk työttömyyttä takana, kysyttävää?
Kommentit (8)
Eipä ole.
ap
[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 19:16"]
Mulla 4kk, kysyttävää?
[/quote]
Ei ole kysyttävää. Mutta minulla taasen 8 kuukautta, haluatko kysyä jotain?
Mitkä sulla on tunnelmat ja suunnitelmat? 8kk on aika pitkä aika..
ap
[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 19:24"]
Ei ole kysyttävää. Mutta minulla taasen 8 kuukautta, haluatko kysyä jotain?
[/quote]
Oletko jo saanut "valitettavasti valinta ei kohdistunut..." vastauksia? Millä pidät mielialaa korkealla kun on pimeää, eikä tulossa edes työpaikan pikkujouluja?
Itse tässä juuri odottelen innolla työttömyyden alkamista. Vihdoin pääsen pitämään kunnon talviloman. En ressaa raha-asioista, kun kulut ovat muutenkin pienet.
Miten olette saaneet aikanne kulumaan? Minulla siis ei ole lapsia, jotka veisivät leijonanosan ajastani.
Mulla nyt 64 kk työttömyyttä takana (tai siis koko tämän ajan olen toimittanut jokaisen palkkakuittini Kelaan soviteltua työttömyyskorvausta varten ja ollut työkkärin kirjoilla). Kolme neliviikkoisjaksoa tulot ovat olleet niin suuret etten ole saanut työttömyyskorvausta. Olen ollut ihan kotona, akateemisten työvoimakolutuksessa, kaupungilla orjana, keikkatöissä ja osa-aikaisessa yötyössä eli lehdenjakajana). Nyt työmarkkinatuki muuttui takaisin peruspäivärahaksi.
Ei kysyttävää.
Telkkaria tulee katseltua n.3h pvässä ennenkuin lapset tulee koulusta. Kotitöitä tehden.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 20:41"]
Itse tässä juuri odottelen innolla työttömyyden alkamista. Vihdoin pääsen pitämään kunnon talviloman. En ressaa raha-asioista, kun kulut ovat muutenkin pienet.
Miten olette saaneet aikanne kulumaan? Minulla siis ei ole lapsia, jotka veisivät leijonanosan ajastani.
[/quote]
Mulla 4kk, kysyttävää?