Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko aronia-hilloo säilöä pakasterasioihin`+? ja jääkaappiin? ja tarviiko sokeria niin hemmetisti?

Kommentit (11)

1/11 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakasterasioihin vain jos pakastat. Hillot lasipurkkeihin, eivät säily pakasterasioissa. Sokeria tarvitaan hilloon ohjeen määrä.

Hieno marja, mutta ei ole samaan tapaan säilyvä kuin puolukat tai lakat. Olisi niin kiva vain survoa ja panna kylmään, mutta ei onnistu. Olen kokeillut ja homehtuu helposti.

Vierailija
2/11 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et pakasta niin Tarvitsee sokerin säilyäkseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mulla oo rahaa ostaa lasipurkkeja

Vierailija
4/11 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaudu siihen, että muovinen pakastepurkki värjäytyy lähtemättömästi. Tarvitsee sokerin, sitruunahapon tai pakkasen, ei ole luonnostaan hapokas marja eikä säily jääkaapissa montaa päivää.

Vierailija
5/11 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään en niin makeasta perusta, joten kokeilen tänä vuonna niin, että pakastin marjat ihan vaan sellaisenaan sopivan kokoisiksi annoksiksi. Voi ottaa vähän kerrallaan sulamaan tai lisätä jäisenä soppaan/puuroon/leipomuksiin. Jos maku on ok, taidan jatkossakin tehdä näin.

Vierailija
6/11 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit säilöä myös pakasterasioihin mutta sokerin kanssa jos et pakasta. Kunhan on todella puhtaat rasiat

Vierailija
7/11 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit säilöä myös pakasterasioihin mutta sokerin kanssa jos et pakasta. Kunhan on todella puhtaat rasiat

Mitähän tämä tarkoittaa?Oletko keittänyt hilloa ja jääkaappiin pakasterasioihin?

Kuinka kauan säilyy?

Vierailija
8/11 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andy love Japan kirjoitti:

ei mulla oo rahaa ostaa lasipurkkeja

Käy teidän tai lähinaapuruston lasin ja metallinkeräysastioilla. Tai laita otetaan ilmoitus torille.

Vierailija
9/11 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

LAitan 20 paino% hillosokeria sekaan ja keitän 15 minuuttia. Sitten Atamonia ohjeen mukaan ja minulla säilyy muovirasioissa jääkaapissa hyvin kevääseen asti. Olen tehnut näin monena vuonna. Vitamiinien katoamista keittäessä on turha surra, antioksidantit tärkeämpiä.

Vierailija
10/11 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

perse menikö hillosokerit hukkaan! onko tehtävä viiniä?

Vierailija
11/11 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma hillo korvaa kaupan lisäaine hillot.

Hilloa voi tehdä myös pakastemarjoista jos haluaa.