Cheekin musiikin tuntijat,
Meidän ekaluokkalainen toivoo joululahjaksi Cheekin levyä. Minä en kyseistä musiikkia oikein tunne, joten voisitteko valaista sen verran, että miten pahoja nuo sanoitukset ovat? Voiko sitä levyä hankkia tuon ikäiselle?
Kommentit (9)
Ei todellakaan sovi tuon ikäiselle!!!! ei sanoitusten puolesta mutta musiikki on niin paskaa että se pilaa koko sukupolven.
Eihän sitä voi edes musiikiksi kutsua, pelkkää riimien lausumista.
Kiitos kolmonen ja nelonen. Jos lapseni tykkää tuollaisesta musiikista, niin en näe tarpeelliseksi "kouluttaa" häntä vaikkapa klassisen pariin. Sen sijaan kysyin sanoituksia, joita epäilin vähän, enkä haluaisi käyttää aikaani jokaisen kappaleen etsimiseen netistä ja kuuntelemiseen - varsinkaan kun en itse pidä tuon tyylisestä, joten keskittyminen ehkä vaikeaa.
Kiitos kakkonen, pistän tuon korvan taa.
Ihan kevyttä kamaa. Siis oikeasti. Mä olen tosi tiukkapipo, mutta silti ihan hyvin voisin antaa lasteni kuunnella sitä.
Oon ite kuudennel luokal ja Cheek ei kyl oo mitää lastenmusaa eli ei ekaluokkalaisille pliis.
Ekaluokkalainen ei varmastikaan ymmärrä niitä rivouksia mitä aikuinen.
Meillä lapset kuuntelevat enkä ole huolissani. Itsekin olen kuunnellut lapsena Raptoria yms. missä sanoitukset todella rivoja, en ymmärtänyt silloin puoliakaan.
Joku vois tähän laittaa pätkän niistä Cheekin rivoista sanoista? En nimittäin näin yhtäkkiä keksi mitään hirveän rivoa pätkää siltä.
Bileet, aaaaa! Mul on sänky täys muijii! En ehi töihin koska viinaa, yeah. Ajan täydel kaasul, hutsut tunkee kyytiin, aaah! Se horo petti mua vaik mulle se oli vaan laastari vitun luuseri mä oon paras en hävii koskaan, aaah!
Yhteenveto cheekin biiseistä.
Aika seksuaaliväritteistä tekstiä. Itse ostin, ja jotenkin tuntuu että on 10-vuotiaankin korville vähän liikaa, lapsi on eri mieltä.