näin tänään ex-miehen nyxän
ja oli PALJON RUMEMPI kuin minä. oon leijaillut koko päivän. odotin miss universumia tai fitness-mallia. Nyt vaan laihdutan 10 kiloa ja oon 100 kertaa parempi.
Kommentit (17)
Eli olet ns läski eli hän oli sinua selvästi laihempi eli piti itsestään huolta, joten todnän miehesi mielestä paljon kauniimpikin.
Mä tiedän ap miltä susta tuntuu :). Sama fiilis tuli mulle kun näin oman exäni nyxän. Kauhea sairaalloisen laiha kukkakeppi, ryppyinenkin jo vaikka on mua nuorempi :D
kiitos nro 4....<3 en ole kauhean läski tiedoksi muille...165cm..57kg,,,,,,
[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 15:52"]
ja oli PALJON RUMEMPI kuin minä. oon leijaillut koko päivän. odotin miss universumia tai fitness-mallia. Nyt vaan laihdutan 10 kiloa ja oon 100 kertaa parempi.
[/quote]
Luulisi että teitä ahdistaisi kahta kauheammin, kun selvästi ulkoisesti huonompi nainen on kuitenkin teitä niin paljon mieluisampi puoliso eksillenne. Eikös se kerro jotain teistä?
nro 7: siinä se juju just piilee, että exäni on itse hyvin ulkonäkökeskeinen(tyyliin sofia ruusila-nousiainen) t.ap
[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 16:16"]
nro 7: siinä se juju just piilee, että exäni on itse hyvin ulkonäkökeskeinen(tyyliin sofia ruusila-nousiainen) t.ap
[/quote]
Ehkä hän ei ole enää kun löysi sisäisesti upean naisen.
nro 9: hahhahahahahahahaaaaaaaaa t.ap
Noni, hyvä että ap:lle riittää pienet ilot.
Mun kaikki exät on vaihtanu nuorempaan ja nätimpään, eikä nyt sinänsä tunnu missään.
Hyvä ap, laihduta vielä se 10 kiloa veke, ja olet varmasti ruusuisen näköinen!
Saat ihanan miehen, joka tykkää kauniista ja liian laihoista, ja joka ei välitä naisen vittumaisesta luonteesta sentin vertaa!
ihmeellisen raivoisia vastauksia. en ymmärrä ......t.ap
Säälittää exät ja nyxät ja etenkin sinä- vähissä on sunkin elämänilot. Ja sekin säälittää että puolelle kansasta ja lapsiparoista tuo exäily on "normaalia". Voi raukkoja!
[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 15:54"]
Joo, mutta sun miehes halusikin panostaa henkiseen yhteyteen ja ihmiseen, joka ei ole samanlainen sisäisesti ruma ihminen kuten sinä.
Rakkaus saa toisen näyttämään maailman kauneimmalta.
[/quote]
Miksi ap on henkisesti ruma? :D
[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 16:16"]
[/quote]
Niin on ollut,mutta varmaan silmät aukesivat kanssasi yhdessö ollessa,että pääasia on se mitä löytyy päänsisältä.
Tunnut kovin ulkonäkökeskeiseltä ihmiseltä,ja ajattele olet silti jäänyt rannalle ruikuttamaan.
Mikään ulkonäkö ei korvaa jos pääkopassa ei liikahda mikään.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 15:52"]
[/quote]
ehkä nyxällä on valoisampi luonne.
Joo, mutta sun miehes halusikin panostaa henkiseen yhteyteen ja ihmiseen, joka ei ole samanlainen sisäisesti ruma ihminen kuten sinä.
Rakkaus saa toisen näyttämään maailman kauneimmalta.