Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas yksi mun jälkeeni eronnut kaveri on löytänyt uuden kumppanin.

Vierailija
14.09.2020 |

Vi tu ttaaaaa. Kaikki muut löytää paitsi minä 😭

Kommentit (11)

1/11 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löysi?

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
2/11 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs erosit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Mistä löysi?

En kysynyt.

Vierailija
4/11 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä, kuitenkin kulissisuhde.

5/11 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mies jätti yllättäen 22 vuoden jälkeen ja uusi löytyi 3 kk erosta. Itse en ole löytänyt ketään puoleen edes treffeille 😫. Tosin olen ollut niin paskana, ettei ihan tosimielellä ole kyennyt deittisivustoja selaamaankaan. Mikähän on paras deittisivusto? Tinderissä ei oo oikein onnannut...😞

Vierailija
6/11 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko missään esillä? Facessa on kuulemma korona ajan sinkut

Vierailija
7/11 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki sellaisia kavereita, jotka ei oo koskaan seurustelleet. Ongelma ratkaistu.

Vierailija
8/11 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin sinkkuna kuin paskassa suhteessa, eikö?

Vierailija
9/11 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että. Harmittaako sinua Ap se, että eronneet kaverisi ovat kerenneet ennen sinua löytämään uuden, vai se ettet itse vaan ole ketään löytänyt. Olet siis kateellinen muille?

Siitähän on kyse, eiks vaan? Ei sinulla ole kiire uuteen, vaan peilaat omaa tilannettasi muihin?

Vierailija
10/11 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että. Harmittaako sinua Ap se, että eronneet kaverisi ovat kerenneet ennen sinua löytämään uuden, vai se ettet itse vaan ole ketään löytänyt. Olet siis kateellinen muille?

Siitähän on kyse, eiks vaan? Ei sinulla ole kiire uuteen, vaan peilaat omaa tilannettasi muihin?

Oletko varma, etä Ap on seurusellut tai elänyt parisuhteessa kertaakaan? Itse olen jo noin 40 vuotias enkä ole eläessäni ollut parisuheessa. Kyllä näinkin voinut elää ihan hyvää ja miellyttävää elämää, mutta valehtelisin, jos väittäsin, että en tuntisi tai olisi myös tuntenut kipuilua "parittomuudestani". -

Tietysti on "hieman" väärin ajatella, että parisuhde olisi lääke tai vastaus yhtään mihinkään.

Mutta eikö halu ja toive tulla rakastetuksi ja saada rakastaa sitä omaa Yhtä ja Erityistä ole myös perin yleisinhimillinen tunne.

En ollenkaan ihmetellyt kun viikko vai jo kaksi sitten Ylen MOT kertoi romannsihuijareiden huijaamiski joutuneista. - Ihmis(t)en ikävä läheisyytä ja rakkautta on valtava. Miten elää ja olla ettei kyynistyisi, kun ei se rakkus pakottamallakaan synny.       

Vierailija
11/11 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin makaa kuin petaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä