Ikää 46 v ja facebookin profiilikuvana
kuva itsestä julkkiksen vieressä.
Mitä ajattelet; laittaisitko itsestäsi sellaisen kuvan? Mitä ko julkkis mahtaa ajatella? Kuvassa siis kummankin kasvot, ei vartaloa.
Naisen profiili, julkkis on naimisissa oleva mies.
Kommentit (7)
Profiilikuvaksi ehkä en, mutta muuten on ns. julkkiksia julkaisuissani. Miksikö, koska kuuluvat ystäväpiiriini. En näe minäkään iällä olevan merkitystä, mikäli p.kuvassa on julkkisuudenhenkilö vierellä.
Tuon julkkiksen vaimona en olisi todellakaan tyytyväinen! Noloa käytöstä tuolta, joka julkaissut kuvan profiilikuvana. Onhan se myös vähän teinimeininkiä.
Öööhhh..eiköhän jokainen julkkiksen vaimo ole ottanut koko paketin. Joten ei varmaan ole ensimmäinen nainen, joka poseeraa miehensä kanssa kuvissa ja ehkäpä vielä profiilikuvissa.
Olisi aika outoa jos julkkisten puolisot vetäisi draamat siitä kun heidän miehistään/naisistaan tykkää joku muukin ja vielä haluaa samaan kuvaan.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 18:32"]
Tuon julkkiksen vaimona en olisi todellakaan tyytyväinen! Noloa käytöstä tuolta, joka julkaissut kuvan profiilikuvana. Onhan se myös vähän teinimeininkiä.
[/quote]
Minusta ihan Ok.
Eiköhän julkkiksesta oteta riittävästi muutenkin kuvia ja päädy ties mihin. Enempi häiritsee jos joku julkasee kaveristaan kuvan kysymättä lupaa. Julkikset nyt joutaa nielemään tuon että ihmiset ottaa kuvia ja niitä julkaistaan.
Minusta ap tässä on enempi minusta rasittavampi kuin ystävänsä. Minusta on ihan Ok jos vaikka joku laittais kuvan piiroshahmosta tai julkkiksesta sellaisenaan kuvan siihen profiilikuvaan. Ei liikuta minua mitenkään.
Profiilikuvana nolo ihan minkä ikäisellä tahansa, mutta teinillä olisi ymmärrettävämpi kuin aikuisella.
En itse laittaisi, koska profiilikuvassani on nytkin isot aurinkolasit ja tausta Ateenasta, eli en halua olla aivan tunnistettava. Ne, ketkä tuntevat oikeasti, tunnistavat kyllä.
Kaverillani on kuva hänestä ja Kimi Räikkösestä, joka (siis kuva) on aivan ihana. Kaveri on tosi kova fani ja kerran ulkomailla pääsi kuvaan idolinsa kanssa ja on siitä todella ylpeä. Ja ikää on 42 v.
Minulle ihan sama. Ilmeisesti tosifani kyseessä, joten miksipä ei - ei elämässä kohokohtia ole yhtään liikaa.
P.S. Miten tuo ikä asiaan liittyy? Keski-ikäiset eivät enää saa fanittaa?