Rakastan aviomiestäni, mutta en vaan voi perustaa uusperhettä
Haluan, että lapseni kasvavat ydinperheessä. Miehellä edellisestä liitosta kaksi lasta. En vain voi tehdä lapsilleni sitä sisarsekoilua mitä itselläni oli. Varsinkin kun miehen lapsilla on jo äidinkin luona liuta sisarpuolia. Lisäksi tuntuisi hassulta että lapseni sisaruksilla olisi sisaruksia, jotka eivät olisi mitään sukua.
Mitä sitten teen tässä suhteessa?
No, rakastan tätä miestä. Mutta en minä voi loppuelämääni hänen kanssaan viettää JOS haluan lapsia, ja kyllähän tämän sydämen särkee.
Rakkaudesta mentiin naimisiin. Mutta syntymättöämiä lapsiani rakastan enemmän.
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 09:55"]
Lisäksi äitini on aina huomautellut minulle tästä - hän on alusta asti hokenut että tuhlaan vain aikaan. Miehelläni on jo perhe, ja minä en kuulu siihen, en vaikka hänen kanssaan lapsen tekisinkin. Ja näinhän se on, kyllä se ensimmäinen ydinperhe on se oikea perhe, me vaan oltaisi sen lisäosa. Uskoisin että äitini tietää mistä puhuu.
[/quote]
Sinun on aika katkaista napanuora äitiisi.
Äitisi ei tiedä absoluuttista totuutta. Hän ei ole Jumala, jolla on oikeus määritellä, mikä on oikein ja mikä väärin.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 11:01"]
.
Lisäksi äitini on aina huomautellut minulle tästä - hän on alusta asti hokenut että tuhlaan vain aikaan. Miehelläni on jo perhe, ja minä en kuulu siihen, en vaikka hänen kanssaan lapsen tekisinkin. Ja näinhän se on, kyllä se ensimmäinen ydinperhe on se oikea perhe, me vaan oltaisi sen lisäosa. Uskoisin että äitini tietää mistä puhuu.
[/quote]
Tämä on sairainta mitä olen vähään aikaan kuullut!!! Jos joku ajattelee että EXÄ on osa perhettä, niin ei se silloin mikään exä ole. Minun mieheni ja minä ja yhteinen lapsemme ja miehen poika on perhe. Exä on vain exä, ei mikään "miehen ensimmäinen ydinperhe" :D :D Aivan naurettava ajatus. Exällä on ihan oma perheensä myöskin, eikä mieheni ole osa sitä, vaan exä.
[/quote]
Asiasta voi ajatella monella tapaa. Minä ajattelen, että miehellä on perhe eksänsä kanssa kyllä, mutta he eivät ole enää parisuhteessa, vaan kasvatuskumppanit, joilla yhteiset lapset. Meillä on oma uusperhe ja isällä entinen perhe eksänsä kanssa, jonka kanssa eivät ole enää naimisissa...eihän sitä menneisyyttä voi poiskaan pyyhkiä.
Kyllä,EXÄN ja mieheni äidin vaatimuksesta lähdimme kotoa pois. Tämä tarina on tosi.
Ymmärrän miestäni siksi että hänelle lapset ovat todella rakkaita ja seuraus tottelemattomuudesta olisi se että lapset eivät tule ollenkaan. En voi tehdä sitä miehelleni. Yhteisiä lapsia tähän soppaan ei kuitenkaan voi hankkia. Uusperhe ei aina ole rikkaus,valitettavasti.
Me ollaan oltu kimpassa 6 vuotta, naimisissa 2 vuotta. Luulin,että asia oli jo osaltani mietitty. Siksi mentiin naimisiin - olin ihan varma että selviän tästä. Nyt mies kuumeilee kovasti vauvaa, minua ei vaan kiinnosta tällaiseen tilanteeseen sitä pyöräyttää.
Miehen lapset ovat 15 ja 5v. Tuon vanhemman kanssa ei saisi edes suhdetta aikaiseksi, nuorempikin on sen verran tottunut olemaan isänsä prinsessa että kokisi varmaan murskaavana kun ei saisikaan olla aina isänsä pikkuprinsessa. Äidin luona on jo lisää sisaruksia, joten siellä on jo tottunut ajatukseen.
Olen todella ahdistunut, iltaisin mietin tätä. Itken jatkuvasti kun olen typeryyttäni sotkenut itseni tällaiseen kuvioon mukaan. Ja ei siinä, miehen lapset ovat ihan mukavia, ex-naista en ole tavannut kuin ohimennen ja hän oli silloin humalassa, eli ihan mukavan kuvan hänkin antoi. Miehen isä ei pidä minusta, anoppi taas on ihan hulluna minuun. Mutta luulempa että hekin ovat odottaneet ettemme tee lapsia.
Ei saisi antaa muiden mielipiteiden vaikuttaa, mutta kyllä ne vaikuttavat. Olen todella ahdistunut.
[/quote]
Olette olleet yhdessä kuusi vuotta ja nuorempi lapsi on viisi? Ilmeisesti exä sitten on ollut raskaana siinä vaiheessa, kun olette yhteen menneet...
Hohhoijaa, pikkasen kulunut provo. Toivottavasti et saa lapsia niin kauan, kun olet noin lapsen tasolla.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 11:20"]
Kyllä,EXÄN ja mieheni äidin vaatimuksesta lähdimme kotoa pois. Tämä tarina on tosi.
Ymmärrän miestäni siksi että hänelle lapset ovat todella rakkaita ja seuraus tottelemattomuudesta olisi se että lapset eivät tule ollenkaan. En voi tehdä sitä miehelleni. Yhteisiä lapsia tähän soppaan ei kuitenkaan voi hankkia. Uusperhe ei aina ole rikkaus,valitettavasti.
[/quote]
No jos exä ei lapsia antaisi koska ette tottele hänen naurettavaa käskyään, niin silloin asia pitäisi pistää lastenvalvojalle, eikä vaan naurettavasti niellä tollaista p*skaa!
[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 11:30"]
No jos exä ei lapsia antaisi koska ette tottele hänen naurettavaa käskyään, niin silloin asia pitäisi pistää lastenvalvojalle, eikä vaan naurettavasti niellä tollaista p*skaa![/quote]
Ja mitäs se lastenvalvoja sitten voi?
Sanoo äidille "soosoo, ei noin saa tehdä".
Sitten mennään käräjille.
Ja uudestaan käräjille.
Ja vielä meinaat, että oikeasti tulee sossut ja poliisit hakemaan lapsia etäisälle etäviikonloppuna?
Niin ja ennen kaikkea, tuo kuvio olisi myös lapsille todella mukava eikä aiheuttaisi yhtään traumoja. Varsinkin, kun jos ja kun tilanne menisi tuohon, niin se äitikin varmasti puhuisi isästä tosi nätisti..
[quote author="Vierailija" time="05.11.2013 klo 11:41"]
Ja mitäs se lastenvalvoja sitten voi?
Sanoo äidille "soosoo, ei noin saa tehdä".
Sitten mennään käräjille.
Ja uudestaan käräjille.
Ja vielä meinaat, että oikeasti tulee sossut ja poliisit hakemaan lapsia etäisälle etäviikonloppuna?
Niin ja ennen kaikkea, tuo kuvio olisi myös lapsille todella mukava eikä aiheuttaisi yhtään traumoja. Varsinkin, kun jos ja kun tilanne menisi tuohon, niin se äitikin varmasti puhuisi isästä tosi nätisti..
[/quote]
Miksi tälle on tullut miinusta?
Ihan elävästä elämästä otettu.
Ja menkää lukemaan eroperhe-palstalle, se on täynnä tuonkaltaisia juttuja.
Valtaosa toimii oikein, viimeistään siinä kohtaa, kun virkamies jyrähtää. Mutta ei kaikki, ei vaikka miten luulisi, että sen verran osaisi olla aikuinen ja ajatella lastensa parasta.
.
[/quote]
Tämä on sairainta mitä olen vähään aikaan kuullut!!! Jos joku ajattelee että EXÄ on osa perhettä, niin ei se silloin mikään exä ole. Minun mieheni ja minä ja yhteinen lapsemme ja miehen poika on perhe. Exä on vain exä, ei mikään "miehen ensimmäinen ydinperhe" :D :D Aivan naurettava ajatus. Exällä on ihan oma perheensä myöskin, eikä mieheni ole osa sitä, vaan exä.