Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia LOIMAASTA

Vierailija
19.07.2006 |

Kiitos! Eli kiinnostaa erityisesti: Minkälainen paikka erityisesti perheille? Onko hyvät koulut, päiväkotitilanne jne? Muuttaisimme Helsingistä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen menossa sinne serkkubileisiin elokuussa :)

Vierailija
2/19 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää kesää sinulle ja perheellesi ja tsemppiä raskauden loppusuoralle!

T. ap= Anu 32v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haetaan lisää salibandypelaajia E-95-96 syntyneitä

Loimaan Leisku: Soita Viimeistään 2.8 mennessä

Vierailija
4/19 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän noin LOISTO uutisen! Lämmin kiitos! Huomenna tullaan Loimaalle taloa taas katsomaan. Ihanaa nyt voin kertoa pojalle, että pääsee pelaamaan Loimaallakin!

Kiitos sinä ihana ihminen (toivottavasti tutustutaan jos muutamme sinne! )

T: ap

Vierailija
5/19 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustaanko ajattelitte muuttaa?

Vierailija
6/19 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa vaan, kyllä tänne lisää lapsiperheitä kaivataan.

Vierailija
7/19 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ulkopaikkakuntalaisena teidät on otettu vastaan, ovatko ihmiset ulospäinsuuntautuneita jne.

Kiitos!

-ap

Vierailija
8/19 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MLL:n puisto on loisto juttu. Sinne voi jättää lapsensa leikkimään, jos itsellä esim. jotain menoa. Uimahalli on hyvä, samoin uusi liikuntahalli. Liikuntaa on täällä helppo harrastaa.

Eiköhän täällä nopeasti ystäviäkin saa, kunhan vaan rohkeasti lähtee itse toimintoihin mukaan. Esim. juuri tuolla puistossa tapaa paljon äitejä, samoin avoimessa päiväkodissa ja srk:n perhekerhoissa. Yli 3v lapsille on myös päiväkerhoja ja koululaisille iltapäiväkerhoja. Ja mikä mukavinta; taitaa kaikki halukkaat päästä mukaan harrastuksiin ja toimintoihin täällä.

Vierailija
9/19 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Turkuunkin asti viedään jos ei lähempänä ole ; )

-ap

Vierailija
10/19 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat tavata tän ikäisten lasten äitiä vaikka vaan tehdäksesi olosi kotoisaksi uudella paikkakunnalla niin laita viestiä tulemaan =) TAi ainakin saa kysellä neuvoja ja kaikkea mitä paikkakunnalla voi tehdä ja mistä löytyy mitäkin niin autan mielelläni.....

lilina@luukku. com

Vierailija
11/19 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paljasjalkanen loimaalainen... =)

Vierailija
12/19 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haluaist tietää? Tai laita meiliosoite jos haluat tarkempia yksityiskohtia......

Vierailija
13/19 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän täällä kai ihan hyvät tilanteet on koulujen ja päivähoidon osalta.. Itellä sen verran pienet, ettei ole vielä ajankohtaista.. =)

Vierailija
14/19 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaapi tuo olla varsin mahdollista.. Onhan tää kuitenki aika pieni paikka.. =)

Vierailija
15/19 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma sukuni on kotoisin sieltä, mutten ole kuin kerran siellä käynyt mummoni lapsuudenkodissa (tai raunioilla). Nyt kuitenkin haluisin lasteni kanssa Helsingistä pois kun täällä pitää lapset aina kuljettaa joka paikkaan ja siltikin saa aina pelätä..

Eikä haittaa, että saisimme tämän kerrostalohuoneiston muutettua tilvaan omakotitaloon päikseen.. ja se koirakaverikin olisi erittäin ihana asia koko perheelle..

Kaikki tiedot Loimaasta on tervetullutta!

Kiitos!

-ap

Vierailija
16/19 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisia asuu kauhanojalla... =)

Vierailija
17/19 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tää aikamoinen " lintukoto" varmaankin verrattuna esim Helsinkiin... =)

Vierailija
18/19 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen täällä asunut 17 vuotta ja tykännyt olen! Itse olen ollut tyytyväinen kaupungin lastenhoitopaikka tarjontaan. Lisäksi kouluissa ei ole mitään valittamista, löytyy siis useampi " pikkukoulu" . Lisäksi loistavat ja monipuoliset harrastusmahdollisuudet kaikenikäisille.

Vierailija
19/19 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi vasta 1,5v ja toinen tulossa, mutta olen noita palveluja jo valmiiksi kattellu ja on mielestäni ihan kohtuulliset.....

On MLL:n puistoa ja avointa päiväkotia, tavallisten päiväkotien lisäksi....

Ja vielä löytyy kyläkouluja toiminnassa aika paljonkin joten kaikkia ei ole sullottu keskustan kouluun.......

Neuvolassa on oikeesti mahtavat tädit paikalla, ei mitään vanhoillisia kääkkiä....

Kylätoimikunnat on vireitä ja kaikenmaailman retkeä ja vaellusta ja kilpailua järjestetään jokapuolella vähän väliä.....

Iso aika uusi Uimahalli ja urheilukeskus löytyy, hyppyrimäki on......

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan