Lihapullassa luunpala, kannattaako reklamaatio?
HKn lihapullasta löytyi noin 1cm pitkä luunpala joka vielä oli aika terävä. Onneksi ei puhkaissut reikää poskeen tai kieleen... Mietin jos reklamoin tästä, saako mitään korvauksia tai vastaavaa? Vai tuleeko pelkät pahoittelut? En odota mitään suuria korvauksia mutta joku pieni lahjakortti olisi kiva. Onko kukaan reklamoinut tällaisia?
Kommentit (16)
Vielä jos olisin niellyt niin aika vaaralliselta vaikuttaa, vähän kuin yli 1-1,5cm pitkä neula, sen verran terävä.
ap
Ostin Huonon äidin lihapullat jossa oli luunpala mukana. Täytyyhän tuollaisesta reklamoida.
Minä olen pariin otteeseen reklamoinut tuotteista ja olen saanyt 7~ euron lahjakortin joka kerralla. Tietysti ovat myös selittäneet missä kohtaa on vika sattunut, jos tietävät.
Nuohan on täynnä aina vastaavia ylläreitä, ei ehkä yhtä vaarallisia mutta jänteet ja rustot niissä jatkuvasti rutisee. Onneksi lihaa ei ole pakko syödä.
No toisaalta, jos syö lihaa siinä voi olla luita. Jos syö kalaa, siinä voi olla ruotoja. Onko paketissa varoitusta sattumista? Joskus on muotoiltu niin että vastuuvapaus säilyy.
Pistäpä se viikoksi hyllynkulmalle. Ei nimittäin luultavasti ole luuta, vaan joku muu, joka nahistuu siinä hyllynreunalla. T: asiasta joskus reklamoinut.
Eikö noissa eineslihoissa yleensä varoteta paketissa että saattaa sisältää luunpaloja?
Tässä pakkauksessa ei ole mitään varoituksia. Vaikka ei olisi luuta, niin ainakin kova ja terävä on. Tiedä vaikka olisi puhkaissut mahalaukun tai suolen...
ap
Vierailija kirjoitti:
Ostin Huonon äidin lihapullat jossa oli luunpala mukana. Täytyyhän tuollaisesta reklamoida.
Minä ostin kala-aterian joka oli täynnä ruotoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sullakin. Työkaverilla on ollut nyt kahdessa peräkkäisessä kalapihvissä ruotoja.
Noh, luut on lisätty sinne varta vasten tuotteen uskottavuuden parantamiseksi.
Kannattaa jos haluat paketin tai kaksi ilmaisia lihapullia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sullakin. Työkaverilla on ollut nyt kahdessa peräkkäisessä kalapihvissä ruotoja.
Ehkä niissä sitten käytetään jopa oikeaa kalaa raaka-aineina.
Vierailija kirjoitti:
Tässä pakkauksessa ei ole mitään varoituksia. Vaikka ei olisi luuta, niin ainakin kova ja terävä on. Tiedä vaikka olisi puhkaissut mahalaukun tai suolen...
ap
Osaat ainakin dramatisoida tämän lihapullaepisodin, pisteet siitä. Kannattaa jatkossa tehdä lihapullat itse, niin tietää mitä syö.
Reklamaatio kannattaa aina. Vähintäänkin se kohdeyritys saa tiedon että tuotantoprosessissa on/on ollut jotain häikkää.