Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihapullassa luunpala, kannattaako reklamaatio?

Vierailija
14.09.2020 |

HKn lihapullasta löytyi noin 1cm pitkä luunpala joka vielä oli aika terävä. Onneksi ei puhkaissut reikää poskeen tai kieleen... Mietin jos reklamoin tästä, saako mitään korvauksia tai vastaavaa? Vai tuleeko pelkät pahoittelut? En odota mitään suuria korvauksia mutta joku pieni lahjakortti olisi kiva. Onko kukaan reklamoinut tällaisia?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reklamaatio kannattaa aina. Vähintäänkin se kohdeyritys saa tiedon että tuotantoprosessissa on/on ollut jotain häikkää.

Vierailija
2/16 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä jos olisin niellyt niin aika vaaralliselta vaikuttaa, vähän kuin yli 1-1,5cm pitkä neula, sen verran terävä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Huonon äidin lihapullat jossa oli luunpala mukana. Täytyyhän tuollaisesta reklamoida.

Vierailija
4/16 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pariin otteeseen reklamoinut tuotteista ja olen saanyt 7~ euron lahjakortin joka kerralla. Tietysti ovat myös selittäneet missä kohtaa on vika sattunut, jos tietävät.

Vierailija
5/16 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuohan on täynnä aina vastaavia ylläreitä, ei ehkä yhtä vaarallisia mutta jänteet ja rustot niissä jatkuvasti rutisee. Onneksi lihaa ei ole pakko syödä.

Vierailija
6/16 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toisaalta, jos syö lihaa siinä voi olla luita. Jos syö kalaa, siinä voi olla ruotoja. Onko paketissa varoitusta sattumista? Joskus on muotoiltu niin että vastuuvapaus säilyy.

Vierailija
7/16 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäpä se viikoksi hyllynkulmalle. Ei nimittäin luultavasti ole luuta, vaan joku muu, joka nahistuu siinä hyllynreunalla. T: asiasta joskus reklamoinut.

Vierailija
8/16 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö noissa eineslihoissa yleensä varoteta paketissa että saattaa sisältää luunpaloja?

Vierailija
9/16 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä pakkauksessa ei ole mitään varoituksia. Vaikka ei olisi luuta, niin ainakin kova ja terävä on. Tiedä vaikka olisi puhkaissut mahalaukun tai suolen...

ap

Vierailija
10/16 |
14.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata.

Vierailija
11/16 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin Huonon äidin lihapullat jossa oli luunpala mukana. Täytyyhän tuollaisesta reklamoida.

Minä ostin kala-aterian joka oli täynnä ruotoja.

Vierailija
12/16 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai sullakin. Työkaverilla on ollut nyt kahdessa peräkkäisessä kalapihvissä ruotoja.

Vierailija
13/16 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, luut on lisätty sinne varta vasten tuotteen uskottavuuden parantamiseksi.

Vierailija
14/16 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jos haluat paketin tai kaksi ilmaisia lihapullia.

Vierailija
15/16 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai sullakin. Työkaverilla on ollut nyt kahdessa peräkkäisessä kalapihvissä ruotoja.

Ehkä niissä sitten käytetään jopa oikeaa kalaa raaka-aineina.

Vierailija
16/16 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä pakkauksessa ei ole mitään varoituksia. Vaikka ei olisi luuta, niin ainakin kova ja terävä on. Tiedä vaikka olisi puhkaissut mahalaukun tai suolen...

ap

Osaat ainakin dramatisoida tämän lihapullaepisodin, pisteet siitä. Kannattaa jatkossa tehdä lihapullat itse, niin tietää mitä syö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän